|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
en ik aan jou, dus dat komt mooit uit... huilebalk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja, lach maar. Ik zie jou het ook niet zomaar doen. |
|
quote: hoe onzeker ben je?? Je moeder. |
|
Beter: hoe onzeker is je vriend, want als je boos wordt over dit soort zaken is er natuurlijk iets mis. Anyway, ga eens oefenen met wat goedkope condooms en een potlood/stift/wortel/banaan/komkommer/courgette (ik weet niet welke maat je vriend heeft ). Een banaan werkt meestal het best. |
|
|
|
of je hebt een hitsig huisdier als proefkonijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik hoefde maar te zeggen dat ik wilde testen en het was direct geregeld. Het probleem is echter dat het nog te kort geleden is. Ik vind mezelf wel een ontzettende eikel. Doe het nooit meer zonder dan maar geen sex. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Pfff, van dit soort berichten doen me op zo'n moment als nu erg goed. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Heb moeite met de grootte. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: nog ff en je bent op de wallen goedkoper uit... daar krijg je nog gratis condoom ook Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: en dat durf je wel op dit forum te zeggen Don't touch me. I'm evil. |
|
Kankerlul |
|
de grootte van een penis van een volwassen persoon verschil per persoon, de een heb een kleinere en de ander een grotere, tis nou eenmaal zo... maar in erectie (voor de mavo'ers: stijve ) zijn ze naar mijn weten allemaal rond dezelfde grootte...biologie oléé nee, ik inspecteer het niet bij ieders We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Euhm, ja waarom niet. Ik en mijn exen hebben gewoon het probleem dat ze niet passen omdat die van mij iets te groot is. Maar ik zou me weer schamen in een winkel om een grotere maat te vragen. Dan voel ik me zo bekeken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: ja dat klopt wat je zegt en het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet! Kankerlul |
|
quote: Nee de grootte maakt ook volgens mij niet veel uit maar met condooms is dat wel wat irritanter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:klopt jah... moet maar es naar het Kruidvat gaa, daar verkopen ze 12 pack condooms die wat groter/breder zijn dan normale...de groene verpakking heeft ook nog glijmiddel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: durex is gewoon erg klein die past geen enkele nederlander bij mij iig zelfs niet en die van mij is juist redelijk klein voor zver ik weet, vergelijk hem nooit met andere [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 04-08-2003 15:14] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Dit is dus een fabeltje, voor de chlamydia test moet er wel een wattenstaafje iest verder in je urinebuis dan aangenaam is maar dat is hooguit een halve centimeter, iet wat branderig gevoel! Echt geen 3 centimeter dus! I Find That I Am Not There... |
|
quote:jij bent dan ook de enige nederlander die hem gebruikt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
nogsteeds fucking pijnlijk dus hou niet zo van branderig gevoel daaro om eerlijk te zijn Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:als je een soa hebt en je staat te pissen, brandt het daar ook, dus waarom zou je dan geen test doen? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
mja als het toch al brand daaro dan maakt het ook nog wienig uit he Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |