|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als hij toch niets heeft heb ik toch ook niets gekregen van hem. Ik zal me even laten testen en de resultaten voor je neus gooien. Kijken of je dan nog steeds zo vastberaden bent. Ik was het toch wel van plan hoor, maar je maar geen zorgen LAI LAI HEI |
|
quote: Houd gewoon in je gedachten dat die kassa doos net door haar baas genomen is, dan valt t wel mee hoor |
|
Sjonge jonge je durft toch wel condooms te halen? Lekker aan de kassière vragen of deze wel goed zijn, hehehe. |
|
quote: en of ze smaken |
|
'Ik heb gehoord dat mannen er minder van voelen als ze hun condoom omhebben, hoe zit dat met vrouwen?'. |
|
Dwaal ook al tina |
|
quote:dat heb ik een tijd gelede ook al gevraagd, maar antwoord ho maar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je moet ook wel je condoom afdoen voordat je het vraagt.... |
|
quote: ik wist dat iik wat vergeten was We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik maak me geen zorgen, noem je gewoon dom |
|
quote:dat doe ik bij jou ook, maar daar luister je ook niet naar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
sorry praat je tegen mij? |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
zo ja, doe geen moeite meer aub |
|
Vermakelijk |
|
*zucht* Laat me maar dom zijn, misschien ga ik binnenkort wel dood aan aids Ben je ook van mijn gezeik af hihi LAI LAI HEI |
|
moet je natassja nog ff snel besmetten |
|
quote: Oh ja goed plan LAI LAI HEI |
|
kinderachtig |
|
ontopic |
|
ik heb dit topic trouwens als gein geopent ff zien wie er zo dom waren op zoiets in te gaan |
|
Condooms zijn kutdingen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
valt wel mee toch? Ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. En 't kopen ervan: ach, m'n moeder (jaja) zei altijd tegen mij: het enige wat mensen denken als je condooms koopt is: goh, die is tenminste verstandig. Zit wel wat in toch? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: DOM? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |