|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
oja hier mag je geen grapjes maken nee |
|
quote:jawel... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: En wat is jouw probleem? Wat krijgen mannen allemaal wel niet binnen als ze aan het zaakie beneden liggen te likken. Moeten ze dan ook na iedere lik spugen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En het is toch een stuk geiler als ze wel slikt. Ik vind het altijd een beetje lomp als ze alles weer terug spuigt op je onderbuik (of waar dan ook). Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Zolang ze het maar uitsmeren op je onderbuik vind ik alles best. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik ken er één die zelfs na het aftrekken het nog oplikte van mijn buik. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Bah! Ik snap het nut van het uitspugen niet als je het toch al in je bek hebt. Dan kan je net zo goed gelijk slikken. Als je het dan zo smerig vindt moet je maar zorgen dat je virend het weet zodat ie je kan waarschuwen. Optijd ophouden is helaas dan wel weer minder voor de gozer. Voor zover ik het weet dan. |
|
quote: Waarschuwen vind ik een betere variant dan uitspugen. Dan maar gewoon komen. Ze kan het afmaken aan de rand van je lul. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Slikken is opzich zo erg niet. Zolang je maar iets in de buurt hebt om de smaak weg te spoelen. |
|
quote: En je moet het niet langs je tong laten komen hoor ik van anderen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Sjezus, ik heb een tijdje niet meer in dit topic gekeken en het gaat nog steeds over spermaslikken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Waar moeten we het dan over hebben? Over condooms ben je ook wel uitgepraat na 250 posts ofzo. |
|
en aangezien hier niemand condooms gebruikt en alles gewoon doorslikt hoeft er ook niet over gepraat te worden |
|
quote: Is het niet eerder zo dat je onzeker en bang bent wanneer je iets doet wat je duidelijk walgelijk vindt? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:ik gebruik altijd condooms als ik iemand pijp We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik slik die condooms altijd in. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: spuug je ze niet uit op zn onderbuik? [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 10-08-2003 16:40] Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:dat vind ik altijd zo heerlijk als doomy dat doet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
En dan de fabrikant aanklagen. "Condooms zijn helemaal niet veilig. Slikte er laatst een door kreeg ik een rubbervergiftiging." Dan maar gewoon geheelonthouding TotZiens |
|
|
|
quote:het smurfenlied zing ik nooit als ik gepijpt wordt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
mij maakt het niet uit of ze slikt of niet, als de sex maar leuk is en ze hoeft van mij niks tegen dur zin in te doen! maar goed genoeg over de swallow. Standjes dan maar vanaf nu? what's your favorite?? I Find That I Am Not There... |
|
quote:Daar is al een topic over |
|
tzal best.... ik dacht alleen maar: ik gooi het topic eens een andere kant op... dat gezeik over slikken en op je onderbuik uitsmeren.... I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |