|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze is nogal in de war. |
|
Grappig, Slegtgeyt postte NA mij en in de Active topics sta ik als laatste poster :/ |
|
quote:I saw. Komt vaker voor trouwens. |
|
quote: Het kopen is ook geen punt (de caissiere vraagt bijna altijd of ik een bonnetje ervan wil, waarop ik dan weer heel flauw antwoord: nee, het is niet belasting-aftrekbaar) Het omdoen vind ik al een anti-climax en dan ermee bezig.... ik doe het veel liever zonder. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: godver inderdaad Zenial |
|
en dan die lucht van dat kreng (de condoom, welteverstaan) aan je vingers. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
valt toch wel mee? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik vraag me af welke condooms jij dan gebruikt/gebruikte. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hehehe.. condooms.. zouden ze daar in Duitsland ook Pfand op gaan gooien? |
|
quote: Voor mij is het iig véél minder leuk met condoom. Je voelt en ruikt de hele tijd latex latex latex. Bah! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: |
|
quote: Na gebruik weer inleveren bij de zelfde winkel LAI LAI HEI |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
quote: Ja, ik zie mezelf al staan. "Nee wijfie, doe maar een maatje groter. Geloof je me niet. Wil je het zien dan?" Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Durex heeft avanti condooms (zonder latex, die zijn nog veel duurder als gewone, maar misschien stinken ze minder) Durex heeft ook XL condooms voor de grotere lul. Als je een vaste relatie hebt en je wilt niet zwanger worden is het niet mogelijk om zonder het gebruik van de pil ofzo zonder condoom te neuken zonder zwanger te worden / maar dat was geloof ik al duidelijk. Van hot rubber heb je black condooms |
|
quote: Ik vind het een mooie zin. TotZiens |
|
quote: Ok, ga allemaal dan maar kotsen: Ik dacht een keer nadat ik sex ( met een condoom ) had gehad met mijn ex, laat ik haar ook eens komen. Oftewel ik begon haar grandious te beffen. Heb ik de hele nacht die rubbersmaak in mijn bek. Ik moest bijna kotsen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
wat kunnen jullie zeuren zeg, zonder die dingen waren er nu heel wat kindertjes (ongewenst) extra geboren en waren we waarschijnlijk niet allemaal zo gezond meer. En 't beffen van iemand na gebruik van een condoom? Ik heb m'n vriend na ruim een jaar nog steeds niet horen klagen!!! Ik snap ook niet helemaal waarom je 't zo vies vind, kheb weleens een condoom geproeft, en zo vies zijn ze dus helemaal niet. Oh ja, ik gebruik altijd Durex Natural. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ik vond het al zo vreemd dat jij voor de verandering eens een topic aanmaakte waar serieus over gepraat kon worden... ja over condooms praten is dom... tuurlijk meisje... nee geen condooms gebruiken, dat is dom. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: je hebt ook condooms met smaakjes hoor... (ik heb nu condooms met whiskysmaak te pakken, door vrienden uit Schotland meegenomen als geintje... ) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
geweldig topic voor vrouwen is het gevoel ook minder als je met condoom vrijt, net als voor mannen zoals mislyd al aangaf, weet niet of iedereen dat zo ervaart, maar ik wel iig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 08-08-2003 8:06] Kankerlul |
|
Waar maken mensen zich hier druk om?: als je ronwipt, gebruik dan condooms: betere tip: STOP met rondwippen: in een degelijke vaste relatie (en eventueel getest ja) kan een condoom gerust terzijde gelaten worden. Ik kan goblinjester echt wel begrijpen met dat befverhaal---->en met al die kunstmatige smaakjes op elkaars geslahtsdelen misloop je de natuurlijke essentie......maar ik dwaal te hard af hier *tijd voor koude douche* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hahahaha veel plezier met het opvoeden van je 35 kinderen Zenial |
|
quote: ow, zo'n instelling van "de pil is iets vies" fuck man, wake up!! Ik heb nog geen enkele koter zien lopen die verdacht veel op mij lijkt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |