|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgenavond staat Textures in Tivoli De Helling en ik heb nog een (gratis) kaartje over. Judge M.? Iemand anders? |
|
Zie het andere topic |
|
Ik kom ook Maar dan voor Superbutt "Sehnsucht" |
|
WTF! quote:Dennis, het ga je goed jongen |
|
Die nieuwe bassist is de oude bassist van Brainshake toch? Jammer dat Dennis weg is. |
|
vanavond in Roosje samen met Cynic... |
|
quote: Ik vind het ook jammer. Leuke Muppet vond ik het on stage. *bijna melancholisch* "Weet je nog, vroegah, met Dennis? Hij werd altijd zo blij als ik lollies meenam voor ze.." Naja succes aan hem en ben benieuwd naar de nieuwe bassert. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
|
|
Damned Nog even en ik ruil alles in om ook Bo-els te kunnen halen |
|
ja nu moet je wel he.. |
|
Ik ben erg content met mijn Schecter, precies wat ik zoek in een gitaar qua respons, sound en bespeelbaarheid en ook nog eens voor een zeer redelijke prijs dus ik betwijfel het Voor de prijs van 1 Bo~el 7 snaar haal ik 2 Hellraisers haha. |
|
haha kee dan wist niet dat die zo betaalbaar waren! mooi man ik ga B&B check'n! en ook weer es tijd textures live te checken hehe. om maar ontopic te blijven. en buiten dat, sowieso. |
|
Lang leve E-bay [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-09-2007 9:54] |
|
quote: hehe en voor 1 MusicMan haal ik 3 Bo~El gitaarkes |
|
quote: Traden voor mijn Schecter? |
|
Nieuw video'tje met nieuw spul; http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=23945545 |
|
quote:cool |
|
|
|
Zal hem vaker moeten luisteren, riffs en productie zijn goed maar het pakt me nog niet meteen ofzo. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klinkt goed!! |
|
Te gek! trek het goed! |
|
Vettig. Ben benieuwd naar de plaat |
|
Klinkt goed, nog steeds de beste nederlandse metalband voor mij www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Over een paar weken spelen ze in de Corporation. Ik ben benieuwd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |