|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! |
|
Zang klinkt goed! |
|
He kut, ik dacht dat ze niet meer bestonden... Ja hoor... |
|
Klinkt vet Nieuwe zanger + toetsenist dus? |
|
ik hou totaaaal niet van deze soort muziek, maar het klinkt wel "mooi" in dit geval (laatste cd). Is die erg verschillend van ander werk? signature |
|
Silhouettes en Drawing Circles zijn iets 'extremer' dan Dualism en ze hadden toen natuurlijk nog een andere zanger, maar verder vind ik het verschil niet heel groot. Het debuut Polars (weer met een andere zanger) heeft een paar erg gave Meshuggah-achtige nummers, maar de ambientstukken zijn daar echt veel te lang imho. |
|
owkey ik vind die nieuwe best wel mainstream. Prima, gevoelige sound en voldoende power doch signature |
|
Ik schijt op mainstream |
|
Voor mij is die nieuwe plaat toch wel een beetje een tegenvaller, aangezien ik Silhouettes echt ontzettend gaaf vond. Terwijl Daniël toch echt een goede zanger is... |
|
Textures bij DWDD afgelopen vrijdag: uiteraard moet er weer een de boel ridiculiseren, deze keer is het dominee 'Bert' Gremdaat http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1116437 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waar doet ie dat dan precies, want ik zie alleen dat ze spelen en vervolgens iets van Soundbites. Gaat het daarna nog verder over Textures? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:42 minuut 38. Ik vind het wel meevallen. |
|
Ik heb ook niet gevoel alsof hij ze compleet af probeert te maken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Gremdaat neemt altijd alles op de korrel, dus persoonlijk vind ik dit inderdaad meer reclame dan afmaken |
|
quote: Hij brengt het met genoeg blijdschap voor ''comic relief'', althans zo voelde het bij mij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Slap nummer ook. Ik ken alleen Pollars en nu hou ik dat ook maar zo. |
|
quote: Haha, wat een held dit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vond ik ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Beetje Mocroreactie dit. Hij heet trouwens Eppe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |