IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Textures Vorige pagina | Volgende pagina
number_17
Usericon van number_17
Posted 20-01-2010 23:46 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

De oude zangers mag terug komen van mij voor een Polars 2.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-01-2010 23:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

+10000000000

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2010 0:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat vind ik maar een schreeuwlelijk vergeleken bij Eric.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-01-2010 0:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Vind Polars alsnog 100 keer vetter als de andere 2 cds.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2010 8:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:39 schreef Snaack het volgende:

Dat vind ik maar een schreeuwlelijk vergeleken bij Eric.

+666

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 21-01-2010 8:32 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Zonde, erg goeie zanger en frontman. De eerste zanger hoeft van mij niet terug, daar had ik helemaal niets mee. Benieuwd met wie ze als vervanger op de proppen komen. Dat zal best goed komen.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Daops
Usericon van Daops
Posted 21-01-2010 10:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoewel ik Polars misschien wel de beste Textures-plaat vind, vind ik de zanger echt niks. Klonk als een klein jongetje wat z'n zin niet kreeg.

Hopelijk vinden ze een waardige vervanger, zal best pittig zijn..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-01-2010 10:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik snap niet dat Polars hier nog als beste plaat wordt beschouwd door velen. Vond het toen nog vrij onsamenhangend allemaal. Drawing Circles is wat mij betreft het hoogtepunt. Veel sterkere nummers, productie, vocalen, etc.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Daops
Usericon van Daops
Posted 21-01-2010 11:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Tja, mijn favoriete Meshuggah-plaat blijft ook "Destroy Erase Improve", een toch nauw verwante plaat aan Polars. Ik hou nou eenmaal van de combi strakke mechanische riffs en atmosferische melodische stukken. Bij beide bands verdween die combi na deze albums.. Smaak dus

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Ed
Usericon van Ed
Posted 21-01-2010 19:44 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Hoop op een heldere zanger, laatste plaat vond ik een beetje teveel standaard math core geworden qua zang. Er zijn nu teveel van zulke bands dus ik hoop dat ze wat progressie gaan maken qua zang.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2010 20:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 11:23 schreef Daops het volgende:

"Destroy Erase Improve", een toch nauw verwante plaat aan Polars

Mwah. Natuurlijk heeft Textures duidelijk inspiratie geput uit het oeuvre van Meshuggah, maar 'Polars' herbergt als geheel een te breed scala aan zowel traceerbare (andere) invloeden als ook eigen inbreng om het als een nauwe verwant van 'Destroy Erase Improve' te kwalificeren. Bovendien: Meshuggah had (zelfs) op dat bewuste album al een veel machinaler karakter dan Textures ooit gehad heeft.

Vind ik dan.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-01-2010 20:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Doe mij maar "Silhouettes", geweldige plaat, verveelt geen moment.

Ik vond de cleane zang het sterkst, overigens.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 20:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2010 0:59 schreef jbassist het volgende:
Vind Polars alsnog 100 keer vetter als de andere 2 cds.

Hehe, +1...
Vooral de "experimentele" zang op de laatste vind ik erg lelijk, zanglijnen die gewoon niet mooi zijn omdat het lekker anders is.... Neuh, niet mijn ding.

Verder vind ik alle cd's wel gaaf hoor, maar Polars is de vetste.

Boeiender

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-03-2010 12:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

CiLiCe Daniel is de nieuwe zangert! Vet!!

quote:
TEXTURES is excited to announce that Daniel de Jongh, former front man of the Dutch metal band CILICE, will replace Eric Kalsbeek who left the band earlier this year.

Daniel had to say this about joining TEXTURES:
“I am truly honored to have been asked to replace Eric as vocalist for TEXTURES. TEXTURES is a standout band and is a band which I’ve listened to the last couple of years, like so many other metal-fans out there. Although it was a pretty tough decision to leave my former band CILICE, this was an offer I just couldn’t refuse. The guys in TEXTURES are just a great bunch of people and it is clear that there is and will be loads of inspiration for the next years to come. I also know how much Eric was respected by the fans and I hope that I can assure you guys out there that I will replace him with as much dignity as he did for TEXTURES the last 6 years. All I can say is that we as TEXTURES are ready to rock everyone out there and that the anticipation for the next album can be withhold. We are in writing process at the time and I can reveal that it is going to be kick-ass as always!!

We will see you guys soon!!”

The band about Daniel joining TEXTURES:
“It was really hard for us to part ways with Eric. Emotionally and musically. But Daniel gives us more than enough reasons to prolong our career, more hyped up than ever before. His experience, personality, musical taste and of course his awesome vocal skills make us see the future like a first spring morning after a severe winter-darkness.”

Textures 2.0 has just been launched!

Daniel will make his live debut on a select number of shows this summer which will be announced soon.

Ben wel erg benieuwd wat CiLiCe nu gaat doen..

Bron: http://www.texturesband.com/

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-03-2010 12:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zeer benieuwd naar het nieuwe Textures-album!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-03-2010 13:47 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Vet, goeie nieuwe zanger. En logische nieuwe zanger ook. Ben benieuwd!

Hex.xor
Usericon van Hex.xor
Posted 14-04-2010 14:15 by Hex.xor Wijzig reactieProfiel van Hex.xorQuote dit berichthttp://www.myspace.com/500222501

Vandaag heeft Richard Rietdijk, de man achter de toetsen, laten weten dat hij de band ook gaat verlaten. Textures heeft aangegeven dat ze op zoek zullen gaan naar een vervanger.

Ik vind het erg jammer. Richard bracht altijd een hele vette sfeer in Textures. Zeker op Polars staan een paar goede dingen van hem.

We gaan hem missen

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 14-04-2010 17:25 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

wtf!! nog ff en dan is er niemand meer over..

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-04-2010 17:34 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Zal wel een beetje meevallen hoor De rest is gewoon fanatiek bezig en de nieuwe zanger heeft er ook zin in, denk niet dat er op korte termijn nog meer mensen vertrekken

Vind het zelf echt jammer dat Ries weg is, maar ik vind dat mensen gewoon moeten doen waar zij zich het beste bij voelen. Zowel Eric en hij zijn blij met hun keuze dus dan kan ik ze alleen maar supporten daarin.

Ben wel benieuwd of en hoe dit invloed gaat hebben op het geluid van Textures, nu twee - in mijn ogen/oren - kenmerkende leden weg zijn... Ongetwijfeld blijven ze vette muziek maken, maar het zal allicht wat anders klinken.

Overigens qua stage presence vet jammer, ken geen enkele synth gast die live zo uit zijn plaat gaat als Ries hehe.

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:48 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Echt jammer die laatste ontwikkelingen, Cilice was ten minste nog een band die frisse/rare dingen durfde te doen. Textures lijkt vooral bezig met het schrijven van "nummers". Leuk als dat je ding is uiteraard, maar ik vind t jammer.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-05-2010 14:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 mei 2010 12:48 schreef JWurm het volgende:
Echt jammer die laatste ontwikkelingen, Cilice was ten minste nog een band die frisse/rare dingen durfde te doen. Textures lijkt vooral bezig met het schrijven van "nummers". Leuk als dat je ding is uiteraard, maar ik vind t jammer.

Ja, ik vond Deranged Headtrip een betere cd dan die nieuwste Textures, jammer dus. Maar ik snap ook wel dat je als je kan kiezen een "grote" band voor laat gaan.

Boeiender

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 04-05-2010 9:24 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Ik volg Erik al vanaf Brainshake. Was toen al onder de indruk van z'n stem en heb hem sindsdien enorm zien groeien. Met recht een van de beste metalzangers van Nederland. Hate to see him go. Hopelijk gaat ie snel weer met iets anders komen.

My friend, watch out for traitors...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 04-05-2010 23:56 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 april 2010 17:34 schreef Pem het volgende:
Vind het zelf echt jammer dat Ries weg is, maar ik vind dat mensen gewoon moeten doen waar zij zich het beste bij voelen.
Ja idd. Meer taarten bakken voor mn sweet-sister-in-law.

quote:
Ben wel benieuwd of en hoe dit invloed gaat hebben op het geluid van Textures, nu twee - in mijn ogen/oren - kenmerkende leden weg zijn... Ongetwijfeld blijven ze vette muziek maken, maar het zal allicht wat anders klinken.
Ja +1. Ries heeft geniale kenmerkende partijen. Lastig te vervangen, maar zal idd ongetwijfeld een waardige opvolger worden. Erg benieuwd hoe dat wordt

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-09-2010 15:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Stand-in toetsenist Uri Dijk is nu vast toegevoegd aan de band:

"TEXTURES is proud to announce the addition of new keyboard and sample-maestro Uri Dijk to their line-up.

This past summer Uri helped out by filling in on keyboards at the band’s festival appearances. During the rehearsals and live shows there was a strong personal and musical connection between Uri and the band members of TEXTURES, which made the band decide to ask Uri to join TEXTURES as a full member.

Uri gladly accepted, which means TEXTURES is a 6-piece again after a small period being without a keyboard player.

Uri comments about joining TEXTURES:

"First of all I am honored to have been asked to join TEXTURES. This is an opportunity that doesn’t come along every day, and let's be honest, how could I refuse. Getting to know the guys in the past few weeks has shown me that the spirit of TEXTURES is as much alive as ever and that this is just an amazing group of friends who have worked very hard to bring mind-blowing music to the world. I feel privileged to be able to become a part of this and I am happy the band is now complete again. I hope I can bring as much atmosphere and musicality to the band and its music as Richard did.

We are back in business!"

TEXTURES had the following to say about Uri joining the band:
"To see Richard leave shortly after the departure of Eric, was quite a blow for us. Richard was a part of the band from the beginning, so it would feel pretty weird to fit a new person in that role. But after Uri joined us to help us out for the live shows it felt really good to have a well skilled person on keys again. It was such a good experience with Uri that we couldn't see ourselves moving on without him. Uri is more than a well skilled synth-maestro and besides an amazing guy to be around. We are very glad that Uri accepted the position and we are working very hard to write new material.

We are working on taking it to the next level, so be ready!!"

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Daops
Usericon van Daops
Posted 28-07-2011 10:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nou, klinkt niet verkeerd!

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com