|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
De oude zangers mag terug komen van mij voor een Polars 2. |
|
Dat vind ik maar een schreeuwlelijk vergeleken bij Eric. |
|
Vind Polars alsnog 100 keer vetter als de andere 2 cds. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +666 |
|
Zonde, erg goeie zanger en frontman. De eerste zanger hoeft van mij niet terug, daar had ik helemaal niets mee. Benieuwd met wie ze als vervanger op de proppen komen. Dat zal best goed komen. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hoewel ik Polars misschien wel de beste Textures-plaat vind, vind ik de zanger echt niks. Klonk als een klein jongetje wat z'n zin niet kreeg. Hopelijk vinden ze een waardige vervanger, zal best pittig zijn.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik snap niet dat Polars hier nog als beste plaat wordt beschouwd door velen. Vond het toen nog vrij onsamenhangend allemaal. Drawing Circles is wat mij betreft het hoogtepunt. Veel sterkere nummers, productie, vocalen, etc. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tja, mijn favoriete Meshuggah-plaat blijft ook "Destroy Erase Improve", een toch nauw verwante plaat aan Polars. Ik hou nou eenmaal van de combi strakke mechanische riffs en atmosferische melodische stukken. Bij beide bands verdween die combi na deze albums.. Smaak dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoop op een heldere zanger, laatste plaat vond ik een beetje teveel standaard math core geworden qua zang. Er zijn nu teveel van zulke bands dus ik hoop dat ze wat progressie gaan maken qua zang. |
|
quote: Mwah. Natuurlijk heeft Textures duidelijk inspiratie geput uit het oeuvre van Meshuggah, maar 'Polars' herbergt als geheel een te breed scala aan zowel traceerbare (andere) invloeden als ook eigen inbreng om het als een nauwe verwant van 'Destroy Erase Improve' te kwalificeren. Bovendien: Meshuggah had (zelfs) op dat bewuste album al een veel machinaler karakter dan Textures ooit gehad heeft. Vind ik dan. |
|
Doe mij maar "Silhouettes", geweldige plaat, verveelt geen moment. Ik vond de cleane zang het sterkst, overigens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehe, +1... Vooral de "experimentele" zang op de laatste vind ik erg lelijk, zanglijnen die gewoon niet mooi zijn omdat het lekker anders is.... Neuh, niet mijn ding. Verder vind ik alle cd's wel gaaf hoor, maar Polars is de vetste. Boeiender |
|
CiLiCe Daniel is de nieuwe zangert! Vet!! quote: Ben wel erg benieuwd wat CiLiCe nu gaat doen.. Bron: http://www.texturesband.com/ |
|
Zeer benieuwd naar het nieuwe Textures-album! |
|
Vet, goeie nieuwe zanger. En logische nieuwe zanger ook. Ben benieuwd! |
|
Vandaag heeft Richard Rietdijk, de man achter de toetsen, laten weten dat hij de band ook gaat verlaten. Textures heeft aangegeven dat ze op zoek zullen gaan naar een vervanger. Ik vind het erg jammer. Richard bracht altijd een hele vette sfeer in Textures. Zeker op Polars staan een paar goede dingen van hem. We gaan hem missen |
|
wtf!! nog ff en dan is er niemand meer over.. |
|
Zal wel een beetje meevallen hoor De rest is gewoon fanatiek bezig en de nieuwe zanger heeft er ook zin in, denk niet dat er op korte termijn nog meer mensen vertrekken Vind het zelf echt jammer dat Ries weg is, maar ik vind dat mensen gewoon moeten doen waar zij zich het beste bij voelen. Zowel Eric en hij zijn blij met hun keuze dus dan kan ik ze alleen maar supporten daarin. Ben wel benieuwd of en hoe dit invloed gaat hebben op het geluid van Textures, nu twee - in mijn ogen/oren - kenmerkende leden weg zijn... Ongetwijfeld blijven ze vette muziek maken, maar het zal allicht wat anders klinken. Overigens qua stage presence vet jammer, ken geen enkele synth gast die live zo uit zijn plaat gaat als Ries hehe. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Echt jammer die laatste ontwikkelingen, Cilice was ten minste nog een band die frisse/rare dingen durfde te doen. Textures lijkt vooral bezig met het schrijven van "nummers". Leuk als dat je ding is uiteraard, maar ik vind t jammer. |
|
quote: Ja, ik vond Deranged Headtrip een betere cd dan die nieuwste Textures, jammer dus. Maar ik snap ook wel dat je als je kan kiezen een "grote" band voor laat gaan. Boeiender |
|
Ik volg Erik al vanaf Brainshake. Was toen al onder de indruk van z'n stem en heb hem sindsdien enorm zien groeien. Met recht een van de beste metalzangers van Nederland. Hate to see him go. Hopelijk gaat ie snel weer met iets anders komen. My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Ja idd. Meer taarten bakken voor mn sweet-sister-in-law. quote:Ja +1. Ries heeft geniale kenmerkende partijen. Lastig te vervangen, maar zal idd ongetwijfeld een waardige opvolger worden. Erg benieuwd hoe dat wordt |
|
Stand-in toetsenist Uri Dijk is nu vast toegevoegd aan de band: "TEXTURES is proud to announce the addition of new keyboard and sample-maestro Uri Dijk to their line-up. This past summer Uri helped out by filling in on keyboards at the band’s festival appearances. During the rehearsals and live shows there was a strong personal and musical connection between Uri and the band members of TEXTURES, which made the band decide to ask Uri to join TEXTURES as a full member. Uri gladly accepted, which means TEXTURES is a 6-piece again after a small period being without a keyboard player. Uri comments about joining TEXTURES: "First of all I am honored to have been asked to join TEXTURES. This is an opportunity that doesn’t come along every day, and let's be honest, how could I refuse. Getting to know the guys in the past few weeks has shown me that the spirit of TEXTURES is as much alive as ever and that this is just an amazing group of friends who have worked very hard to bring mind-blowing music to the world. I feel privileged to be able to become a part of this and I am happy the band is now complete again. I hope I can bring as much atmosphere and musicality to the band and its music as Richard did. We are back in business!" TEXTURES had the following to say about Uri joining the band: "To see Richard leave shortly after the departure of Eric, was quite a blow for us. Richard was a part of the band from the beginning, so it would feel pretty weird to fit a new person in that role. But after Uri joined us to help us out for the live shows it felt really good to have a well skilled person on keys again. It was such a good experience with Uri that we couldn't see ourselves moving on without him. Uri is more than a well skilled synth-maestro and besides an amazing guy to be around. We are very glad that Uri accepted the position and we are working very hard to write new material. We are working on taking it to the next level, so be ready!!" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, klinkt niet verkeerd! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |