IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Textures Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 03-03-2006 12:57 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Heb hem net van Emule geplukt, na nachtje kwam ie binnen. Nu maar eens opstaan, klinkt goed! Veeeel betere productie ook in ieder geval, maar zal hem nog wel een paar keer moeten luisteren wil ik hem op waarde kunnen schatten.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 13:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

x

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 14:11]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-03-2006 14:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

-xxx-

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2006 14:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

euhm

ja

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 15:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

sorry jongens... ik werd nadat ik een link naar een paar songs die ik op een ander forum heb gevonden gebeld door een jongen van suburban of ik per direct wel die links er af wou halen.
ik heb hem dus mijn wachtwoord gegeven (ik zat in de trein) en ze zijn verwijderd
heel begrijpelijk natuurlijk... is wat ik dacht nu nog zo vreemd trouwes attila?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-03-2006 15:27 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

was idd te verwachten zoiets ja

Cainam Ladicius
Posted 03-03-2006 16:05 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 15:24 schreef jbassist het volgende:
sorry jongens... ik werd nadat ik een link naar een paar songs die ik op een ander forum heb gevonden gebeld door een jongen van suburban of ik per direct wel die links er af wou halen.
ik heb hem dus mijn wachtwoord gegeven (ik zat in de trein) en ze zijn verwijderd
heel begrijpelijk natuurlijk... is wat ik dacht nu nog zo vreemd trouwes attila?

Hehe, grappig Maar hoe kwam hij aan je telefoonnummer dan?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

JA!!! dat vond ik ook al knap!!!

Cainam Ladicius
Posted 03-03-2006 16:55 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 16:35 schreef jbassist het volgende:
JA!!! dat vond ik ook al knap!!!

Is dat sarcasme?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

nee, serieus... het was echt een half uurtje nadat ik poste dat hij belde, heeft hij snel gedaan

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 03-03-2006 17:14 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

jammer dat je 'm je wachtwoord hebt gegeven, juridisch gezien zou je niks te vrezen hebben met het posten van alleen een link. Net als net werd gezegd dat je 'm via emule ook al binnen kan hebben. Like me did too.

Anyway, ik ga m toch wel kopen, want zo ben ik dan ook wel weer.

Op zich vind ik het album een beetje tegenvallen vergeleken met Polars. Geluid is beter, maar toch ontbreekt er iets. Maar goed, tis wel een vet album en zeker boven gemiddeld.

Inter faeces et urinam nascimur

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 17:19 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ach, het is opzich natuurlijk ook lullig dat het zo snel verspreid wordt, maargoed
ik vond het polars geluid en polars muzikaal beter maar het kan ook best een groeiplaatje zijn die ik nog even wat vaker moet luisteren... ik ga hem idd ook zeker kopen

edit: http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=464985 zo'n ritme partij geluid had ik nou tof gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 18:08]

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-03-2006 18:01 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik ben wel benieuwd! snel cd'tje opsturen voor dat support gebeuren

Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 03-03-2006 18:29 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

quote:
Op 3 maart 2006 17:19 schreef jbassist het volgende:

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=464985 zo'n ritme partij geluid had ik nou tof gevonden

Dat klinkt best fijn, dat!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-04-2006 20:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Drawing Circles kicks ass!!

Boskabouter
Usericon van Boskabouter
Posted 04-04-2006 22:43 by Boskabouter Wijzig reactieProfiel van BoskabouterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/paulsteen

quote:
Op 3 maart 2006 17:19 schreef jbassist het volgende:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=464985 zo'n ritme partij geluid had ik nou tof gevonden

Mmm, hahaha jij komt van het Andy Sneap forum

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 05-04-2006 12:59 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Ik ben echt ontzettend Textures verslaafd, kan er sinds de eerste kennismaking [2004] echt geen genoeg van krijgen!!!

Heb ze afgelopen donderdag nog zien speul'n en de nieuwe nummers schoppen kont. Het is denk ik over het algemeen wel wat minder hakken/beuken en wat "opener" dat nieuwe spul. Hoe dan ook *heersch*!!!

Nieuwe plaat nog niet gedownload ofzo [behalve dus de 'legale' mp3's van "Regenesis" en "Millstone"] expres niet, om het een beetje spannend te houden

Wiiih 13 en 14 april weer naar Textures!!

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-04-2006 15:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Van wat ik gehoord heb, klinkt het weer super. Enige minpuntje van het debuutalbum is nu ook weggewerkt. Was voor mij toch de zanger, die me iets te jongetjes-achtig klonk.

@Pem: volgende week bier in 013 dan?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Devilicious Pem
Que????
Posted 05-04-2006 18:15 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 15:01 schreef Daops het volgende:
Van wat ik gehoord heb, klinkt het weer super. Enige minpuntje van het debuutalbum is nu ook weggewerkt. Was voor mij toch de zanger, die me iets te jongetjes-achtig klonk.

Ja die vorige 'zangert' vond ik ook net niks eigenlijk. Eric wel, die is te gek, een soort van Nederlandse Mike Patton

quote:

@Pem: volgende week bier in 013 dan?

En jaaaaa gezellug heb jou echt lang niet meer gezien. Moet alleen wel op tijd weer weg, trein halen

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 05-04-2006 18:44 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 12:59 schreef Devilicious Pem het volgende:
Ik ben echt ontzettend Textures verslaafd, kan er sinds de eerste kennismaking [2004] echt geen genoeg van krijgen!!!

Heb ze afgelopen donderdag nog zien speul'n en de nieuwe nummers schoppen kont. Het is denk ik over het algemeen wel wat minder hakken/beuken en wat "opener" dat nieuwe spul. Hoe dan ook *heersch*!!!

Nieuwe plaat nog niet gedownload ofzo [behalve dus de 'legale' mp3's van "Regenesis" en "Millstone"] expres niet, om het een beetje spannend te houden

Wiiih 13 en 14 april weer naar Textures!!

Ah, jij was ook in de Ekko te Utrecht? Vet waren ze he! Geluid viel me ook alles mee voor Ekko-begrippen.

Nog een lange dude met blond haar voorbij zien stuiteren in de pit tijdens de laatste nummers?

Drummer nodig?

Devilicious Pem
Que????
Posted 05-04-2006 19:01 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 18:44 schreef MystuS het volgende:
Ah, jij was ook in de Ekko te Utrecht? Vet waren ze he! Geluid viel me ook alles mee voor Ekko-begrippen.

Ai, is het geluid meestal zo kut dan? Ik vond het nu namelijk ook niet zo goe...

quote:

Nog een lange dude met blond haar voorbij zien stuiteren in de pit tijdens de laatste nummers?

Uhm.... niet per sé opgemerkt nee, geloof ik... Stond zelf te druk te headbangen..
Heb je eventueel een foto??? Kan ik kijken of ik je smoel herken

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-04-2006 19:05 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Mystus weer aan het stuiteren?

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-04-2006 19:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 18:15 schreef Devilicious Pem het volgende:
En jaaaaa gezellug heb jou echt lang niet meer gezien. Moet alleen wel op tijd weer weg, trein halen
Oh, balen.. Maar verders gezellig, is echt lang geleden ja .

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 05-04-2006 23:43 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 19:01 schreef Devilicious Pem het volgende:
Ai, is het geluid meestal zo kut dan? Ik vond het nu namelijk ook niet zo goe...

Geluid is idd meestal niet echt uber in de Ekko, afgelopen donderdag was het behoorlijk te pruimen. Voor Ekko-begrippen dan.

quote:
Uhm.... niet per sé opgemerkt nee, geloof ik... Stond zelf te druk te headbangen..
Heb je eventueel een foto??? Kan ik kijken of ik je smoel herken

Ghe, ik ben nogal lang en groot.
Ik sta alleen nooit normaal op foto's.

Drummer nodig?

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 05-04-2006 23:48 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 19:05 schreef *Sander* het volgende:
Mystus weer aan het stuiteren?

Alsof ik ooit normaal doe.

Tijd om ook weer eens bij jullie te stuiteren, nog leuke gigs in het vooruitzicht? Bij voorkeur een beetje in de buurt.

Drummer nodig?

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com