|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
gisteren heb ik eindelijk die plaat op de kop kunnen tikken en ik moet zeggen damm ... dit is echt een van de beste nieuwkomers de laatste jaren, fuck wat een debuut! proficiat kerels!!! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
|
|
np: textures - swandive hmm, klinkt best wel oke! |
|
quote: Begin deed me aan Meshuggah denken, verder vind ik de zang niet echt super en dan die numetal achtige stukjes ertussen. Haalt de vaart van het nummer er nogal erg snel uit, jammer. Verder is het wel ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb Textures gisteren aan het werk gezien in Hegelsom. Wat een vette band is dat zeg |
|
vrij slanke gasten allemaal toch? Muziek is wel zwaar ok ja. |
|
was inderdaad niet vet.... hehe wel leuk. erg strakke set, en t bleef lekker boeien. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 11-05-2004 23:11] |
|
Ik heb de heren van Textures vanavond in Waterfront mogen aanschouwen. Ik geloof niet dat ik eerder zo'n vette, groovende, beukende, boeiende band heb gezien. On-Nederlands goed gewoon Het zijn allemaal retegoede muzikanten maar vooral die drummer.. Tering.. Argh! Ik ben er nog een beetje beduusd van |
|
....en toch heb je iets werkelijk bijzonders en bizaars gemist in Amsterdam. |
|
quote: Textures!!! Definitely een van mijn fav bands... En idd belachelijk goeie drummer... [pff en dan issie verbaasd als ik tegen hem zeg dat ik 'm een hele goeie drummer vind... Mafkees! ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
wat vind ik dit een schijtband!! om te janken.... Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: [Devilicious Pem per ongeluk ff onder Shreddie's account..:] Tsja ieder zijn smaak he? [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 12-10-2004 7:37] |
|
Erg lache van de zomer toen Textures bij Lowlands tv was. Wordt er tijdens het interview aan die zanger gevraagd wat zijn favoriete metalplaat van Nederlandse bodem is... en dan antwoord die sukkel dat ie er geen weet en eigenlijk uberhaupt niet zoveel Nederlandse metalplaten kent!! Die interviewer had ter plekke een Pestilence 'consuming impulse' cd in zijn *bliep* moeten steken. |
|
quote: Nou die ken ik anders ook niet... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
ik ook niet, tel ik nu ook niet meer mee? |
|
Joh? Nu is het wel zo dat de Nederlandse bands nog wel eens 'lichtelijk' overgewaardeerd worden (zie dit topic). |
|
quote: Ga jij maar even je mond spoelen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
na wat langer luisteren heb ik het gevoel dat deze band alleen maar heerscht door de drums. de zang had iig wel wat beter gekunt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: He daar komt er ook eentje achter, sowieso alle metal heerscht door de drums!!! Maar zeker Textures |
|
quote:ze hebben nu een andere zanger dan op de cd |
|
Ik ken de jongens persoonlijk, en jezus wat vinden ze zichzelf geweldig...Ongelooflijk wat hebben die het hoog in hun bol...onbegrijpelijk eigenlijk als je zulke kutmuziek speelt... |
|
quote: Pfff, je klinkt vooral erg jaloers. Ik heb Textures live gezien toen ze openden voor Morbid Angel, technisch indrukwekkende band maar ik vond het al snel erg saai worden. Ik miste goedlopende nummers, het was allemaal erg van de hak op de tak. Bovendien leek het allemaal wel heel erg op de band met de M. (maar die vergelijking hebben ze vast al een miljoen keer gehoord). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Metallica? |
|
Mambo Kurt? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |