|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:oeh, Palm.. deal! Ja, was zeker van plan de cd te kopen. Dure dagen worden het.. dag erna Anthrax, week erop The Flower Kings www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
...Drawing Circles... ...Drawing Circles... |
|
quote: Al gehoord dan? hoe klinkt het? vertel! vertel! |
|
Vet |
|
Ik ga het donderdag horen |
|
ik zou dus ook gaan, godver... hebbe we een verjaardag |
|
Gezellig, dan zie ik u allen daar. =) |
|
quote: Kort door de bocht: vergeleken met 'Polars' vind ik 'Drawing Circles' ietsje cleaner en misschien een tikje minder gedefinieerd geproduceerd (ik hoor nu geen tips van stokken op bekkens maar gewoon een klap op een bekken, enzo), muzikaal ietsje minder freaky en stukken minder ingekleurd door ambient, maar het klinkt allemaal (logischerwijs) wel duidelijk volwassener en uitgebalanceerder dan wat ze op hun debuutschijfje lieten horen. Maargoed, dat is mijn mening, en die is gebaseerd op minder dan tien luisterbeurten, dus... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 11-04-2006 23:33] |
|
quote: Klinkt alsof ik me ga vermaken donderdag! Meshuggah-gehalte trouwens nog echt goed aanwezig? En de zangstukken anders met de nieuwe zanger? Of niet eens noemenswaardig? Overigens, iemand het nieuwe materiaal van The Ocean al gehoord? Er is mij ter ore gekomen dat dat ook vrij goed in elkaar zit. |
|
quote: Oh, er zit zeker nog flink wat Meshuggah in de nieuwe nummers, en Eric mag wat mij betreft de boeken in als een van de beste en meest veelzijdige (metal)zangers van NL en nog wel een eindje daarbuiten, want zijn prestatie is in één woord grandioos. quote: Nopes, heb The Ocean sowieso nog nooit gehoord - moet eigenlijk weleens gebeuren... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 11-04-2006 23:57] |
|
quote: Ik MOET ook gewoon gaan. |
|
quote: Yup, de nieuwe The Ocean is tof, zeker voor Meshuggah-liefhebbers. Verwacht een mix van het ritme van meshuggah met de logheid van postcore en de hysterie van een Converge. Lekker plaatje, ga hem gelijk weer draaien Ook tof bandje is trouwens A Life Once Lost; 1 grote Meshuggah(Chaosphere)-ripoff maar het luistert toch erg lekker weg. Volop groove en repeterende riffs. 'A Great Artist' is helemaal 1 groot jatfestijn en hun laatste 'Hunter' is wat meer richting een eigen geluid, en zijn er ook Lamb of God invloeden te horen. |
|
quote: Al was het alleen al uit support voor je drumleraar? Woei, vanavond!!! [en morgen, hehe] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Hehe, ja! Ik vind het trouwens een kutband en Stef een enorme prutser en dus zie ik ze graag afgaan op het podium! Euhm quote: Ik probeer voor morgen nog kaarten te bemachtigen. Vanavond gaat me niet lukken |
|
Gisteren voor de zekerheid maar al een kaartje gehaald.. vanavond dusch www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ja, duuuh. Dat vindt toch iedereen?? quote: Oh, jammer, nou misschien spot ik je morgen dan! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Nou volgens mij was ik de enige die bij The Ocean uit mn dak ging (links vooraan, lange vent met Extol sjurt) |
|
quote: Via ticketservice gister geen VVK meer.. Zo maar ff bellen naar de kassa en duimen duimen. En anders bel ik doctorandus Broks gewoon heel brutaal op om te kijken of er iets te regelen valt. "Nee heb je, ja kun je krijgen". Ik wil Textures echt zoooooooooo graag horen en zien!! |
|
Textures was vet zeg! Wat spelen die gasten ongelofelijk strak The Ocean vond ik wel aardig. Greyline had zo'n slecht en hard geluid dat ik maar even de zaal ben uitgelopen om mn oren te sparen. @TS -> stond heel effe naast je aan het begin van Textures. Helaas geen gedag kunnen zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 14-04-2006 11:26] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik was ook helemaal van de wereld na ... 3 biertjes ofzo? Al mn kruid verschoten bij The Ocean en die dag was nét 6 weken stressen en slaaptekort (wegens 2 projecten en 6 tentamens) van me afgevallen. Dood en doodmoe ging ik naar huis |
|
AIGHT Nog volop kaarten voor de Melkweg, dus ik ben er 100% zeker bij! |
|
Dan zie ik je strax dus When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En ik zie je morgen!! of nie? |
|
quote: Hehehe, dat zal best. Ik heb alleen geeeen idee hoe je eruit ziet knul quote: JAAAAA!!! Die ENGL van je eens lekker laten roken! Misschien neem ik mijn 7snaar ook wel ff mee, want we overwegen met de band op 7snarige/ baritones over te stappen. Kunnen we gelijk horen hoe dat over die set klinkt |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |