|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Klinkt goed! Iedereen vond Textures altijd zo goed, maar ik vond t eigenlijk een Meshuggah-kloonmet een ontzettend goede drummer en verder veel potentie. Dit nummer klinkt al een stuk beter. Lekkere song-structuur! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat is jouw mening. Ik vond het wel een Meshuggah-kloon. En dat is op zich verder helemaal niet erg. Want a) Meshuggah is één van de beste metal bands ooit en b) Meshuggah heeft imho zowiezo vanaf "None" een hele nieuwe stijl neergezet waar horden bands in meer of mindere mate van hebben gekopieerd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je hebt gelijk als je zegt dat Textures veel ritmiek en gitaarwerk ontleend aan die typische Meshuggah stijl, maar qua songstructuur en ook qua beleving is het gewoonweg een totaal verschillende band. En een kloon ben je toch pas als je letterlijk de stijl en het geluid van een band probeert te kopiëren. Maar goed, waarschijnlijk bedoelen we gewoon hetzelfde Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik wardeer textures meer dan Meshuggah, hoewel dat ook beukt "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Snap best dat er vergelijk getrokken word tussen die 2.... |
|
Vind het meer een Meshuggah meets Pro-Pain, met wat Devin Townsend gefreak in de mix gestrooid. Fraai resultaat, dat wel Ga ze de 14e eens bekijken in de Corporation. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:duh.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zojuist met Pemmie nog wat spul zitten luisteren van bands waar Textures uiteindelijk uit onstaan is. Empty, Lost Sacrament, Ground Control en Gewoon Raar. Old-school West-Brabant scene ftw |
|
De nieuwe plaat is echt supervet! |
|
Hoe kom je eraan? |
|
Heb een promo gekregen. Het is wel opgedeeld in iets van 99 tracks ofzo, dat zou irritant kunnen zijn, ware het neit dat er geen slechte nummers opstaat dus ik ook niet hoef te skippen |
|
quote: |
|
Echt benieuwd naar de nieuwe cd! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: +1 Nieuwe track is in ieder geval al erg gaaf. Die strot van Eric, het drumwerk etc Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
*leech* The Sun's Architect!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
idd promo telt ongeveer 99 tracks....bugger. maar ---> voor textures |
|
niet op kerrazy! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Op Slsk kan ik hem ook nog niet vinden ... |
|
|
|
Maandag naar het concert,ik ben benieuwd Met Outcryfire en Back to the Sea als supports... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Verdomme, wat klinkt dat vet! *gaat bestellen* |
|
en hoppa...de promo nog eens aan |
|
quote:+1 Het eerste deel van Awake is wel heel erg Deap Peace van Terria zeg maar, hehe. Maar donders cool Ff afluisteren die plaat, tot nu toe weer erg goed!! |
|
onder andere bekend van de wereldhits Suzanne en Dikkertje Dap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |