|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha. Sorry barten. ze zeiden al dat we er nog een keer instonden. ik had het over de 2de keer dus. Textures forum: http://www.texturesband.com/forum |
|
Tering... ik drink effe met je mee. [off topic]Waarom ben je trouwens niet op je msn cloon? [/off topic] Textures forum: http://www.texturesband.com/forum |
|
Ben druk aan het programmereren.. Ik geef hem zo wel effe een slinger.. |
|
|
|
quote: toch maar effe onder de aandacht brengen. jammer, dat deze veelbelovende band de line-up niet gelijk heeft weten te houden. |
|
Ik vond de zanger juist de zwakste schakel in de band. Hij heeft wel kracht en aggressie in z'n stem en is op zich best een goeie (metal)zanger, maar naar mijn mening voegde hij weinig toe aan de muziek. Ik ben erg benieuwd naar wat voor soort zanger ze nu op zoek gaan! |
|
quote: ik hoop maar dat de power niet verloren gaat want dat vond ik net interessant. en dat de muziek niet te freaky en te abstract gaat worden. |
|
quote: Met freaky en abstract is op zich niks mis vindt ik. Als je met overdreven ook "geforceerd" bedoelt ben ik het echter met je eens. Ik denk echter dat Textures genoeg potentie (en drang) heeft om iets vernieuwends te doen, met behoud van power ... |
|
Zozo dat Textures is niet zomaar een bandje. Ik ben zwaar onder de indruk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
welk nummer is goed van hun ? ( om te downloaden ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-03-2004 20:33] |
|
quote:Probeer "Swandive" maar. Is het eerste nummer van de plaat. Deze is compleet te downen van hun site: http://www.textures.nl Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
voor het weten waard,textures heeft inmiddels al een nieuwe zanger,de oud-zanger van brainshake...ze komen er wel hoor,check ook meteen gitarist bart z'n andere band brutus op www.brutushakken.nl Expired,Erased and Forgotten |
|
die nieuwe zanger heeft echt een strot als een buldozer (bij brainshake in iedergeval) |
|
helemaal mee eens,zieke strot!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
stonden ze ook niet op de aardschok metalbash?? |
|
klopt ook weer als een bus! hebben ze trouwens ook gewonnen! Expired,Erased and Forgotten |
|
dan heb ik ze dus ook nog gezien!!! |
|
dat kan zeker!! Expired,Erased and Forgotten |
|
In tegenstelling tot de meeste vind ik deze band niet echt geweldig. Ze zijn niet slecht, en er zal zeker markt voor zijn, maar het doet me weinig. |
|
quote: Wat vind je er slecht aan? |
|
quote: Nee, ik vind het niet slecht, maar ik vind het niets eigens hebben. Denk meer dat het door mijn smaak-verandering komt dat ik bands als deze niet echt boeiend meer vind. Trouwens moet ik wel zeggen dat ik de zanger niet al te sterk vind (zondag Fred Alive). Tja, smaken versch... |
|
quote: hebben dus nu een nieuwe zanger.... |
|
quote: thanks , deze muziek luister ik normaalgesproken niet ( meer oude bands als morbid angel en doommetal ,en alternatieve muziek ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 02-04-2004 10:55] |
|
Vanavond in de Gigant in Apeldoorn: Textures live. I'll be there. Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |