|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die Crowbar invloeden horen op Silhouettes? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*steekt hand op* Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik hoor Pantera invloeden The trend is dead. |
|
Ik krijg er mosh-neigingen van Ze maken stil staan in ieder geval onmogelijk www.myspace.com/internalinjuries niet zeiken, gewoon beuken. |
|
Nooit aandacht aan deze band gegeven, ik dacht altijd dat het in het Meshuggah-straatje lag (i.e. niet mijn kopje anijsmelk) en ik heb ze in Utrecht toen met Morbid Angel gezien (2004? 2005? weet het niet meer), wat mij niet van mening deed veranderen. MAAR wat een vette nieuwe plaat dat "Silhouettes"! Ik ga ook zeker het oude werk checken en Textures staat bij mij op het lijstje "toch echt nog eens een keer live zien". Strakkkkk [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-05-2008 21:33] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het nieuwe album gaat absoluut in mijn top 3 van 2008 komen. Wat een enorm gaaf album! |
|
Damn, Stef is gisteravond met een 9,5 afgestudeerd aan het conservatorium quote:+1 |
|
wtf! een 9,5?! wat was zijn onderwerp/project? ennuh.. +1 Inter faeces et urinam nascimur |
|
Volgens mij heeft hij voor zijn afstuderen een lesmethode voor dubbele bass drummen ontwikkeld. |
|
quote:nice! ik had een 11 verwacht tho hehe (vooral door wat hij bij exivious allemaal deed ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-06-2008 13:30] |
|
bout cijfer. geef dan of een 9, of een 10. Fuck the world and fuck you |
|
Dit topic kan wel een update gebruiken! De nieuwe Textures site is online: http://textures.nl/ En er is weer een podcast toegevoegd [de vijfde inmiddels] én ze hebben een nieuw forum. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Kut, en ik maar denken dat mijn shirt met oude URL geld waard zou gaan worden, hebben ze hem opnieuw geregistreerd |
|
quote: Ohja *denkt aan oude merch* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Van de Textures site: Textures signs with Nuclear Blast We have signed a worldwide deal with Nuclear Blast. After releasing three albums on Listenable records, the band will be joining the roster alongside great bands like In Flames, Meshuggah and Soilwork. Nuclear Blast being one of the strongest labels in metal will help us reach the next level. We will hit the studio, beginning of 2010 to create the follow up to Silhouettes which will see its release late summer/Autumn 2010. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
doen ze goed! Ook al is Listenable een erg goed label, met NB hebben ze een groter bereik. |
|
|
|
Fakking vet en zeer verdiend! |
|
|
|
K las t net idd. WTF!! De stem van die gast was echt perfect!! Nu maar hopen op een waardige vervanger. En de opvolger van Silhouettes zal pas begin 2011 komen.. dju!! |
|
Zonde!! Hij heeft toch wel een van de gaafste strotten in de Nederlandse metalscene. |
|
Zonde, vond het oprecht een van de betere metalzangers... Goeie grunt, veel diversiteit in de grunt, maar ook de klank van z'n grunt en een onwijs geoeie zanger. Heerlijke klankkleur en hoe dine jongen gegroeid is in z'n clean zang sinds Brainshake is echt onwijs. Zelfs toen was ik al fan van hem. En een enorm goede frontman. Plus, z'n zanglijnen waren in mijn ogen ook gewoon geniaal bedacht. Wordt moeilijk voor ze om een waardige opvolger te vinden. My friend, watch out for traitors... |
|
Dat is wel jammer, die gast kan echt vet schreeuwen en goed zingen. Dat zal moeilijk worden om een vervanger te vinden. |
|
Zeker zonde voor textures, supergoede zanger! Ik ben ook erg fan van zijn werk bij sengaia. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |