|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Suffocation the only pleasure is pain |
|
Eigenlijk ken ik ze niet zo goed...moet ze maar eens uitchecken. Maar even ander nieuws voor de Deathmetal fan...De nieuwe Deeds of flesh is uit en is uitermate luisterbaar (supervet) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Suffocation is toch wel een van de beste death metal bands ooit. DESPITE THE SUN ROULEERT. (LOL) |
|
elk zelfrespecteerende death metal freak kent Suffocation toch. "Effigy of the Forgotten" roeleert de pan uit! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
precies! ik hoop dat in deze tijd vol reunies (of hoe je het ook schrijft) suffocation ook maar weer eens bij elkaar komt. |
|
Jammer dat ze uit elkaar zijn, ja.... Suffocation had wat mij betreft best nog een aantal jaartjes langer mogen bestaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik had ze graag eens zien optreden, helaas heb ik die kans nooit gekregen. the only pleasure is pain |
|
Precies, Effigy of the forgotten en Human Waste horen thuis in de collectie van een ieder die beweert van doodmetaal te houden. Woord omhoog voor Suffocation! |
|
Suffocation: één van de weinige bands die met elke release BETER werden. (yeah, dat is inclusief 'Breeding The Spawn', niet afhaken vanwege de kut productie, klasse album). 'Despise the Sun' is hun daverende slotakkoord! Moeilijk aan te komen dezer dagen... |
|
een aantal leden zit nu in Hate Eternal (of zijn alweer vertrokken) Conquering the throne : mix tussen Morbid Angel & Suffocation dus.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb Despise the Sun hier en daar wel zien staan. Hebben die allemaal zo'n slechte kwaliteit boekje trouwens, of ben ik de enige koper die daarmee opgescheept zit? Vraagje: Het Human Waste shirt, ik neem aan dat daar de cd-cover op staat, maar verder? Iemand dat ooit gezien? Wat staat er op de achterkant? |
|
Het is idd moeilijk om aan de originele Despise The Sun te geraken (op Vulture Records). Ik heb een beetje geluk gehad Doch vandaag de dag heeft Relapse em ge-re-released (ze vragen echter wel full price voor een mini) dus je kan em zowat overal bestellen. Machtige plaat! Er zou trouwens in de toekomst nog wel eens een plaat onder de vlag van Suffocation kunnen verschijnen. Frank Mullen,Terrance Hobbs en Mike Smith lopen immers met het idee rond de band te heroprichten. Tot groot ongenoegen van Chris Richards en Doug Cerrito. Wordt ongetwijfeld vervolgd ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Pierced From Within, toch wel 1 van mijn favorieten! Klasse band! Jammer genoeg ook nooit live mogen meemaken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die is inderdaad zeker vet, maar toch vind ik Path Of The Weakening beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Suffocation 1 x live gezien |
|
Heerschende band gewoon Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gasten die ik ken, coveren Human Waste en doe ndat erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 05-12-2002 17:10] |
|
suffocatie is vet!!! No meat is sweater |
|
quote: HEUY!!!! Spreken we hier over de allmighty DC1? Suffocation is met één woord gewoon vet!!! Metal zoals metal bedoeld is [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 05-12-2002 18:12] |
|
Pierced from within! |
|
Ik werd vanochtend wakker met Human Waste! |
|
quote: Da's ook meteen de beste van Suffocation. Human waste Bij dit nummer is het moeilijk om je agressieve kant in te houden en ga je het liefst meteen er op los meppen(ik tenminste hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb ze trouwens 28 januari 1994 gezien in Roermond.Tering wat een bruut optreden was dit.Kan het nog herinneren als de dag van gisteren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pff, 1994... Toen had ik al bijna Metallica ontdekt... |
|
quote: Ik ook al een paar jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |