IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2003 21:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 21:18 schreef occult het volgende:
nee dat is ook niet met opzet.. het is ook met een rede. bij de meeste iig. want ik ken ze die het voor de lol doen en ik ken mensen van niet.. en ik weet hoe het is

ja das waar... ik kende ook van die mensen die elkanders polsen openreten het opvingen in wijnglazen en dat feestelijk zaten op te drinken. (dat waren nu ook niet echt de meest geestelijk stabiele figuren maar dat terzijde)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


occult
Usericon van occult
Posted 11-04-2003 21:23 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 11 april 2003 21:21 schreef FireFox het volgende:
ja das waar... ik kende ook van die mensen die elkanders polsen openreten het opvingen in wijnglazen en dat feestelijk zaten op te drinken. (dat waren nu ook niet echt de meest geestelijk stabiele figuren maar dat terzijde)



daar heb ik zoiets bij ze doen wat ze willen maar dat vind ik erg overdreven.
ik vind het al erg genoeg en wil er zelf meer dan graag vanaf maar dat lukt niet altijd. en om het nou zo express te doen mij niet gezien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2003 21:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 21:23 schreef occult het volgende:
daar heb ik zoiets bij ze doen wat ze willen maar dat vind ik erg overdreven.
ik vind het al erg genoeg en wil er zelf meer dan graag vanaf maar dat lukt niet altijd. en om het nou zo express te doen mij niet gezien

Sterkte ermee .. ik had er vroeger ook last van (niet iets waar ik trots op ben en wat ik eigenlijk bijna nooit vertel)maargoed ik ben er gelukkig over heen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-04-2003 21:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 4:03 schreef METAALSLET het volgende:
Morrigan heeft ook al littekens op haar
hoofd (hmm van wie zou ze dat hebben )
zichzelf opengekrapt toen ze kwaad werd

xxXXxx

Doe ik ook te vaak, en als t net genezen is , kom ik om één of andere reden onder stress en begint t opnieuw, t is echt moeilijk te laten...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


occult
Usericon van occult
Posted 11-04-2003 22:04 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

hehe ik heb dan ook zoveel littekens...

maar uhh ook nog wel een ander stom ding wat geen litteken van is maar wel blijfend letsel geld dat ook?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-04-2003 0:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 21:18 schreef occult het volgende:
nee dat is ook niet met opzet.. het is ook met een rede. bij de meeste iig. want ik ken ze die het voor de lol doen en ik ken mensen van niet.. en ik weet hoe het is


ik ken ook alletwee de "soorten" en bij allebei vind ik het niet leuk en eigenlijk (don't take this personal anyone) vind ik het bestwel zielig als je zoiets doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-04-2003 0:52]


METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 12-04-2003 1:17 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

quote:
Op 11 april 2003 21:57 schreef Gunman het volgende:
Doe ik ook te vaak, en als t net genezen is , kom ik om één of andere reden onder stress en begint t opnieuw, t is echt moeilijk te laten...


ja idd ,
of de zenuwen dan doe ik het ook vaak
stress balletjes helpen bij mij niet
liggen al binnen een minuut uit mekaar




Suppository
Usericon van Suppository
Posted 12-04-2003 8:59 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Heb er eigenlijk na elk optreden wel weer een litteken bij. Grootste litteken heb ik van onze mini-tour in Duitsland vorig jaar, toen we met onze bus 4 keer over de kop vlogen op de ring in Berlijn. Ik zal er niet bij zeggen dat ik zelf reed, maar de bus was total loss. Gelukkig bij onszelf alleen m'n arm en schouder open liggen en Max had het dashboard met z'n buik opgevangen. (stom)


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


natassja
Usericon van natassja
Posted 12-04-2003 10:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 1:17 schreef METAALSLET het volgende:
ja idd ,
of de zenuwen dan doe ik het ook vaak
stress balletjes helpen bij mij niet
liggen al binnen een minuut uit mekaar


mischien eens profesionele hulp zoeken ofzo


occult
Usericon van occult
Posted 12-04-2003 11:19 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 12 april 2003 10:25 schreef natassja het volgende:
mischien eens profesionele hulp zoeken ofzo



profesionele hulp praat je heel uitgebreid. als het blijft bij een stress balletje kunnen hun er ook niet veel aan doen maar als het wel zelfverminking wordt is het een ander verhaal.
en als het erger wordt zou je altijd het riagg ofzo kunnen opzoeken..


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-04-2003 13:29 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 21:15 schreef occult het volgende:
kijk het is niet echt met opzet.. sommige doen het voor de lol.. sommige doen het in buien.. depri buien bijvoorbeeld. dan heb je jezelf niet echt in de hand. het is moeilijk uit te leggen maar vergelijk het met een roker als die stopt snakt ie weer terug naar een sigaret is bij snijden ook zo. snij je dan heb je ff niks meer door alles is weg uit je je voelt je helemaal leeg en daarna is alles wel weer terug maar als iemand het doet.. kan hij / zij er vaak niks aan doen.. maar begin er echt nooit aan want het is moeilijk ervan af te komen


Hmmmm da's misschien de slechtste vergelijking die ik hier ooit over gehoord heb. Als je verslaafd bent geweest aan SIGARETTEN dan snak je er best vaak nog naar. Je bent ook veel vatbaarder om opnieuw verslaafd te raken als je weer een peuk rookt. Maar roken doet men over het algemeen met enige regelmaat. Zo van -dagelijks- Ik weet niet hoe 't met jou zit maar dagelijks een keer of tien in jezelf snijden is toch wel vrij disturbed zou ik zo denken.
Mensen die in zichzelf snijden (automutilatie bij sommigen) doen het alleen als ze zich kut voelen. Meestal snijden mensen in zichzelf om 3 hoofdredenen.
Ze voelen zich kut door bijv. een ruzie, en ze vinden dat ze iets fout gedaan hebben, en moeten zichzelf straffen.
Een andere reden is dat fysieke pijn makkelijker te verwerken als mentale pijn (dat is de reden waarom ik het deed -lees: DEED-) Op zo'n moment voelt die pijn best lekker eigenlijk, en het voelt als een soort verlossing. Natuurlijk heb je daarna een flinke kater omdat je goddamned in jezelf hebt zitten SNIJDEN. Hoe nuttelozer kan het nog worden?
De 3e reden is aandacht vragen. Je zit met een probleem, maar niemand lijkt het te zien. Dus moet je wat van binnen zit zichtbaar maken. Meetal snijden die soort mensen op hun armen/handen.

Je bent er TIJDENS het snijden wel degelijk van bewust wat je aan het doen bent, het boeit je gewoon niet. En ja, op een bepaald moment ben je zo gefixeerd op jezelf verwonden dat je de wereld om je heen vergeet. Maar het is oh-zo verdomde makkelijk om ermee te stoppen. Ik sneed in mezelf omdat ik makkelijker kon omgaan met fysieke pijn, maar elke keer als iemand de wonden weer zag (ik durfde maar op 1 plaats te snijden, bovenaan mijn onderarm en dat zag je als ik t-shirts droeg) en teleurgesteld in me was. Toen kwam die kater altijd en had ik er spijt van.
Als je ermee bezig bent moet je gewoon het lef hebben om het iemand die om je geeft te vertellen en te vragen om te helpen met het stoppen. Laat dat vooral de littekens zien, en kijk vooral naar de uitdrukking op het gezicht van die persoon. It ain't a pretty picture...

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-04-2003 13:34]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-04-2003 13:38 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Maargoed, ik ben hier niet om Occult te bekritiseren, ik weet verder niet hoe haar leven er uit ziet. Ik ben er wel voor om hier een speciaal topic voor te openen want dit ging over littekens met een verhaal erachter, ik denk niet dat het de bedoeling was dat het uiteindelijk alleen nog maar hierover zou gaan. Dus:[/offtopic]

Ik heb een aantal krassen op mijn rechter onder/boven arm. Ik had nogal ruzie met de grote zwarte kater van mijn oppaskindjes een hele tijd terug. Hij zat op de bank, wat niet mocht, dus dacht ik hem er af te kunnen duwen. Voor ik het wist hing dat beest IN mijn arm dus heb ik hem uiteindelijk een tikkie voor zijn kop verkocht, waarna hij WEER in mijn arm hing, en toen heb ik maar een schoen naar 'm gegooid.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-04-2003 13:41]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


occult
Usericon van occult
Posted 12-04-2003 13:44 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 12 april 2003 13:29 schreef Saphire het volgende:
Hmmmm da's misschien de slechtste vergelijking die ik hier ooit over gehoord heb. Als je verslaafd bent geweest aan SIGARETTEN dan snak je er best vaak nog naar. Je bent ook veel vatbaarder om opnieuw verslaafd te raken als je weer een peuk rookt. Maar roken doet men over het algemeen met enige regelmaat. Zo van -dagelijks- Ik weet niet hoe 't met jou zit maar dagelijks een keer of tien in jezelf snijden is toch wel vrij disturbed zou ik zo denken.
Mensen die in zichzelf snijden (automutilatie bij sommigen) doen het alleen als ze zich kut voelen. Meestal snijden mensen in zichzelf om 3 hoofdredenen.
Ze voelen zich kut door bijv. een ruzie, en ze vinden dat ze iets fout gedaan hebben, en moeten zichzelf straffen.
Een andere reden is dat fysieke pijn makkelijker te verwerken als mentale pijn (dat is de reden waarom ik het deed -lees: DEED-) Op zo'n moment voelt die pijn best lekker eigenlijk, en het voelt als een soort verlossing. Natuurlijk heb je daarna een flinke kater omdat je goddamned in jezelf hebt zitten SNIJDEN. Hoe nuttelozer kan het nog worden?
De 3e reden is aandacht vragen. Je zit met een probleem, maar niemand lijkt het te zien. Dus moet je wat van binnen zit zichtbaar maken. Meetal snijden die soort mensen op hun armen/handen.

Je bent er TIJDENS het snijden wel degelijk van bewust wat je aan het doen bent, het boeit je gewoon niet. En ja, op een bepaald moment ben je zo gefixeerd op jezelf verwonden dat je de wereld om je heen vergeet. Maar het is oh-zo verdomde makkelijk om ermee te stoppen. Ik sneed in mezelf omdat ik makkelijker kon omgaan met fysieke pijn, maar elke keer als iemand de wonden weer zag (ik durfde maar op 1 plaats te snijden, bovenaan mijn onderarm en dat zag je als ik t-shirts droeg) en teleurgesteld in me was. Toen kwam die kater altijd en had ik er spijt van.
Als je ermee bezig bent moet je gewoon het lef hebben om het iemand die om je geeft te vertellen en te vragen om te helpen met het stoppen. Laat dat vooral de littekens zien, en kijk vooral naar de uitdrukking op het gezicht van die persoon. It ain't a pretty picture...



ik wil hier alleen nog antwoord opgeven.. het is niet zo erg opvattelijk bedoelt het voorbeeld van roken maar zo kunnen mensen die het niet doen en die het ook niet moeten gaan doen het een beetje vergelijken en nee ik zelf show er niet mee. ik draag alles lange mouwen.. bijna niemand weet het. en ik weet de drukking van een paar vrienden en jah ik weet niet het is bij de 1 moeilijker stoppen dan bij de ander.. maar we sluiten dit af anders is het straks wel een andere topic dan het moest zijn


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-04-2003 13:47 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 13:44 schreef occult het volgende:
ik wil hier alleen nog antwoord opgeven.. het is niet zo erg opvattelijk bedoelt het voorbeeld van roken maar zo kunnen mensen die het niet doen en die het ook niet moeten gaan doen het een beetje vergelijken en nee ik zelf show er niet mee. ik draag alles lange mouwen.. bijna niemand weet het. en ik weet de drukking van een paar vrienden en jah ik weet niet het is bij de 1 moeilijker stoppen dan bij de ander.. maar we sluiten dit af anders is het straks wel een andere topic dan het moest zijn


Laten we dat dan ff doen


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-04-2003 14:04 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht



cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


trill
Usericon van trill
Posted 13-04-2003 19:44 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

ik heb ook een litteken...
mijn NAveL


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-04-2003 19:47 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 april 2003 19:44 schreef trill het volgende:
ik heb ook een litteken...
mijn NAveL


wait for me dragon, we'll meet in the sky


trill
Usericon van trill
Posted 13-04-2003 19:52 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:47 schreef she_devil het volgende:




jaja je navel is een soort litteken,
nadat je van je moeder werd verwijderd van de navelstreng...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-04-2003 23:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 april 2003 19:52 schreef trill het volgende:
jaja je navel is een soort litteken,
nadat je van je moeder werd verwijderd van de navelstreng...

idd, maar dat is lang mijn enige litteken niet, bij mij zijn ze legio


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 18-08-2003 2:24 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 13 april 2003 23:21 schreef beli mawr het volgende:
idd, maar dat is lang mijn enige litteken niet, bij mij zijn ze legio


same here .......



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-08-2003 7:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb een litteken op mijn voorhoofd, van toen ik 4 jaar ofzo was.
Ik had de waterpokken, en daar is ie van.
Ik heb ook nog op beide knieen littekens, want ik ben 2 jaar geleden heel hard gevallen Deed heel zeer hoor...
En mijn laatste aanwinst is van een paar maand terug. En nog dom ook...
Ik had stokbrood in de oven gedaan, en wilde dat er weer uit halen zonder me te branden aan het spiraal.
Dus ik had een bordje waarmee ik het stokbroodje op een ander bordje wilde schuiven, en wat denk je....Jazeker, Ik brand mij aan het spiraal.... Deed ook erug zeer, mhuahahaha


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-08-2003 8:58 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik heb 4 kleintjes:

- eentje onder mijn lip, ik was als klein jongetje in de vensterbank gevallen...

- eentje op mijn kin na een valpartij van de fiets

- eentje op mijn been, moest een stukje huid laten weghalen wegens onderzoek naar een allergie

- eentje op mijn rechterarm, geen idee hoe ik die opgelopen heb


no text supplied


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-08-2003 10:59 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ik heb verscheidende littekens.
De grootste is een rits van 20 centimeter. (heb hem net nagemeten en was ongeveer zoiets)
Daaronder zitten litekens van drains. (Soort rondjes en streepjes patroon.)
Deze littekens heb ik gekregen in de eerste week van mijn leven. Maar slagaders zaten verkeerd om aangesloten met als gevolg dat mijn kleine en grote bloedsomloop volledig van elkaar waren afgesloten. Op het moment dat je wordt geboren is er nog een verbinding tussen je hartkamers, bij mij hebben ze deze verbinding enigzins vergroot en opengehouden totdat ze een week na mijn geboorte al mijn bloedvaten hebben verlegd. De eerste week van mijn leven heb ik doorgebracht in een couveuse met honderd procent zuurstof zodat ik door het gat tussen mijn hartkamers en de overload aan zuurstof in mijn kleine bloedsomloop ik nog genoeg zuurstof kreeg.
Daarna heb ik nog litekens ik mijn lies van vier kijkoperaties en een dotteroperatie. Toen ik vijf en een half was bleek dat een litteken op een van mijn bloedvaten niet goed was meegegroeid. Hierdoor had ik dus een vernauwing in mijn bloedvat n moest mijn hard heel hard werken waardoor ik snel moe werd. uieindelijk ben ik bijna anderhalf jaar alleen 's ochtens naar school geweest en hebben ik en mijn tweelingzus groep twee gedoubleerd. Ze willen tweelingen liever niet uit elkaar halen op zo een jonge leeftijd. Het zuigt vrij zwaar als je in groep twee niet 's middags naar school kan omdat je dan je vriendjes bijna nooit ziet. Verder heb ik toen heel veel tijd in mijn eentje moeten spelen en heb ik mede dankzij dat een vrij rijke fantasie ontwikkelt.
Toen ik bijna zeven was hebben ze een experimentle dotter operatie op mij uitgevoerd. Deze techniek was nog nooit eerder gebruikt, maar had wel de grootste kans van slagen en is dus ook geslaagd. Na mij zijn er nog veel kinderen met hetzelfde probleem hiermee behandeld en hun hoefden gelukkig niet anderhalf jaar niks te kunnen.
Verder heb ik ook nog wat gewone littekens zoals:
- littekens op m'n vingers, omdat ik met zagen altijd in m'n vingers zaag.
- Vijf witte stukjes waar de anden van mijn hond ooit mijn arm in zijn gegaan. (was niet zijn schuld)
- Een brandwond die ik heb overgehouden aan een weddenschap.
-Littekens van m'n ratten, omdat ik de wondjes 0 keer heb opengekrabt.
-Litteken van een val met m'n fiets, aan de bovenkant van m'n pols.
En nog veel meer waarvan ik van sommige niet eens meer weet hoe ik eraan kom.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 11:18 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 8:58 schreef lykle_wolfheart het volgende:
- eentje op mijn rechterarm, geen idee hoe ik die opgelopen heb


Aha, alcohol dus.


this user is dead


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-08-2003 11:22 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Mijn fysieke littekens stellen niet zoveel voor, de psychische zijn een stuk erger, maar daar ga ik hier verder niet op in.


no text supplied


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen