IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 15:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daar krijg ik misscghien een kamer. Eens kijken hoe lang ik't volhoud totdat ik weer terug trek naar de hei.


Haha, Vik, doe het niet. Je trekt het niet langer dan twee weken, vermoed ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2007 15:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daar krijg ik misscghien een kamer. Eens kijken hoe lang ik't volhoud totdat ik weer terug trek naar de hei.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2007 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daar krijg ik misscghien een kamer. Eens kijken hoe lang ik't volhoud totdat ik weer terug trek naar de hei.
jij????? in die wijk????? dat zal niet heel lang goed gaan vrees ik


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 14:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

@ Atilla, ik woon zelf niet in Utrecht maar in Maarssen (vlakbij ) En uiteraard ken ik Overvecht, het is inderdaad behoorlijk erg daar, hoewel ik het idee heb dat Kanaaleiland nog erger is.

Iskariot woont er trouwens wel dus die kan waarschijnlijk wel meer vertellen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 14:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 april 2007 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daar krijg ik misscghien een kamer. Eens kijken hoe lang ik't volhoud totdat ik weer terug trek naar de hei.


Ik zou er best willen wonen anders, je heb misschien niet zulke geweldige medebewoners maar verder is het wel redelijk wonen daar en je zit lekker dicht bij de stad wat ook wel een hoop goed maakt wat mij betreft.


slome
Usericon van slome
Posted 23-04-2007 14:56 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hehe, ik zit momenteel ook naar woonruimte in Utrecht te zoeken en idd: kanaaleilanden zou ik niet willen wonen. Overvecht heb ik nog niet echt een oordeel over kunnen vellen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2007 15:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 14:52 schreef Burzum het volgende:
@ Atilla, ik woon zelf niet in Utrecht maar in Maarssen (vlakbij ) En uiteraard ken ik Overvecht, het is inderdaad behoorlijk erg daar, hoewel ik het idee heb dat Kanaaleiland nog erger is.

Iskariot woont er trouwens wel dus die kan waarschijnlijk wel meer vertellen


was zuilen ook niet zo een teringwijk?? ik heb daar nog eens voor kamers gekeken maar het was nu niet echt geweldig daar. (de sterrewijk is dacht ik ook al zo een wijk maar dan met "tokkies" meen ik me te herinneren). maar wat een teringlui waren dat zeg in die docu. kan de populariteit van een wilders echt wel voorstellen als je in zo een wijk woont


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2007 15:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 14:56 schreef slome het volgende:
Hehe, ik zit momenteel ook naar woonruimte in Utrecht te zoeken en idd: kanaaleilanden zou ik niet willen wonen. Overvecht heb ik nog niet echt een oordeel over kunnen vellen.


zie die docu bij prem. je bent gelijk genezen


slome
Usericon van slome
Posted 23-04-2007 15:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 15:02 schreef attila_de_hun het volgende:
zie die docu bij prem. je bent gelijk genezen

Prem? Ik heb om eerlijk te zien geen idee wat je hier mee bedoeld.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 15:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2007 15:01 schreef attila_de_hun het volgende:
was zuilen ook niet zo een teringwijk?? ik heb daar nog eens voor kamers gekeken maar het was nu niet echt geweldig daar. (de sterrewijk is dacht ik ook al zo een wijk maar dan met "tokkies" meen ik me te herinneren). maar wat een teringlui waren dat zeg in die docu. kan de populariteit van een wilders echt wel voorstellen als je in zo een wijk woont


Zuilen en Sterrewijk vind ik persoonlijk erg meevallen.
Maarja als je echt tokkie / allochtoon vrij wilt wonen dan moet je maar naar Tuindorp o.i.d. gaan maar dan zit je tussen de gezinnen met jankende kinderen, zou ik ook niet blij van worden :D


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2007 15:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 15:03 schreef slome het volgende:
Prem? Ik heb om eerlijk te zien geen idee wat je hier mee bedoeld.


dat is een of andere "TV-personality" die meestal dingen met de mantel der liefde bedekt. maar niet de maroc's in overvecht, zelfs hem werd het teveel!!!!!

je kunt de aflevering bekijken op onderstaande liunk


hier kun je zijn documantaires bekijken
http://omroep.nl/nps/premtime/

ga dan naar "gemist" en daar vind je de link met de titel

probleem wijk overvecht


slome
Usericon van slome
Posted 23-04-2007 15:43 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Jup, ben gelijk genezen...

Wat een achterlijk kutjonk is dat ventje in het gele shirt zeg. Grote bek geven en nog geen 2 seconden later de vermoorde onschuld uithangen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-04-2007 16:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 15:43 schreef slome het volgende:
Jup, ben gelijk genezen...

Wat een achterlijk kutjonk is dat ventje in het gele shirt zeg. Grote bek geven en nog geen 2 seconden later de vermoorde onschuld uithangen


ja, dat zou dan je nieuwe buurjongen worden. fijn zeg

ben benieuw naar die arme kwelgeest. dat zal geen pretje worden vrees ik


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 16:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kwelgeest heeft in utrecht het paradijs op aarde. moet je eens op rotterdam zuid gaan kijken.je struikelt daar bijkans over de kleurlingen.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 16:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2007 16:14 schreef mental het volgende:
Kwelgeest heeft in utrecht het paradijs op aarde. moet je eens op rotterdam zuid gaan kijken.je struikelt daar bijkans over de kleurlingen.


Nooit in Overvecht geweest zeker? Daar struikel je over de maroc's


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-04-2007 16:59 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Kanaleneiland, motherfuckers.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2007 17:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 16:14 schreef mental het volgende:
Kwelgeest heeft in utrecht het paradijs op aarde. moet je eens op rotterdam zuid gaan kijken.je struikelt daar bijkans over de kleurlingen.


Hehe, ik ben afgelopen vrijag in de moskee op de Laantjesweg geweest, ziet er goed uit!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-04-2007 17:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 15:01 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, Vik, doe het niet. Je trekt het niet langer dan twee weken, vermoed ik.

Het hangt een beetje van de plek af, Overvecht is vrij groot.

In Utrecht zijn helaas niet zoveel wijken waar het goed toeven is. Overvecht, Kanaleneiland, Ondiep, Zuilen, Sterrenwijk, Hoograven, Lombok etc., allemaal klote om uiteenlopende redenen. Maar ja het hangt ook een beetje van je eigen wensen af en waar je je thuisvoelt. Het wordt al vrij snel behoorlijk prijzig hier.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 17:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 17:17 schreef Chelman het volgende:
Hehe, ik ben afgelopen vrijag in de moskee op de Laantjesweg geweest, ziet er goed uit!
Ideeen aan het opdoen ?

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-04-2007 17:41]


Fuck the world and fuck you


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-04-2007 18:41 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 15:01 schreef attila_de_hun het volgende:
was zuilen ook niet zo een teringwijk?? ik heb daar nog eens voor kamers gekeken maar het was nu niet echt geweldig daar. (de sterrewijk is dacht ik ook al zo een wijk maar dan met "tokkies" meen ik me te herinneren). maar wat een teringlui waren dat zeg in die docu. kan de populariteit van een wilders echt wel voorstellen als je in zo een wijk woont


zuilen valt volgens mij wel mee qua allochtonen. wonen er wel een x aantal maar het is sowieso een redelijk aftanse wijk met veel aso's zeg maar. zusje woonde daar, twee keer ingebroken, beide keren was de dader een nederlander.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2007 18:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Wacht ff, 2 maal een inbraak die opgelost werd?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-04-2007 18:50 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 18:47 schreef Greycloak het volgende:


Wacht ff, 2 maal een inbraak die opgelost werd?


de eerste keer heeft ze hem betrapt. van de tweede keer loopt de zaak nog, iemand die is opgepakt en de inbraak in haar huis ook bekende te hebben gedaan.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-04-2007 18:51 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 23 april 2007 18:47 schreef Greycloak het volgende:


Wacht ff, 2 maal een inbraak die opgelost werd?

Dit is meer iets voor in het nieuws topic..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2007 19:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 15:02 schreef attila_de_hun het volgende:
zie die docu bij prem. je bent gelijk genezen


Ben nu aan het kijken maar fokking hel.. dat is me leuk wonen. Fikse probleemkinderen, doet me denken aan de clienten die ik binnen kreeg bij de crisisopvang. Daar had je er acht zitten die je moest begeleiden, maar tering.. tegen zulke groepen probleem lui haal je in je eentje weinig uit.

Hee Bitchslap, mooie avatar.. hehe mijn oude

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-04-2007 19:13]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-04-2007 22:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 16:18 schreef Burzum het volgende:
Nooit in Overvecht geweest zeker? Daar struikel je over de maroc's



Die uitzending van Prem over Overvecht is bij mij in de straat gefilmd (Kwangodreef), in ieder geval het deel waarbij je dat idiote 11-jarige jochie met een zogenaamde 'bloods'-shawl om zijn hoofd stoere verhalen ziet vertellen.

De uitzending geeft wel een goed beeld van de triestheid van de wijk, het is verzadigd met Marokkanen en blanke mensen die het zich kunnen veroorloven vluchten er weg. In NRC stond zaterdag ook nog een heel stuk over de wijk, conclusie was al niet veel beter dan bij Prem.

Maar als je mij vraagt of ik me veilig voel in Overvecht-Noord zeg ik ja. Stomweg omdat de groep die zo ontzettend veel overlast veroorzaakt niet bestaat uit drugsdealers en criminelen maar uit 8- tot 15-jarige Marokkaanse jochies, die voor volwassenen relatief weinig gevaar opleveren, hooguit een hoop irritatie en in het ergste geval materiele schade. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je in deze wijk woont met een 10 jarig zoontje dat je deze dan gewoon niet meer zonder begeleiding naar buiten laat..

Maar goed, als deze groep jochies straks 10 jaar ouder is en rechtevenredig verder ontspoort is het einde natuurlijk helemaal zoek. Overigens heb ik zelf wel het idee dat het in het andere deel van de wijk waar gefilmd is, rond de Camera Obscuradreef, nog een stuk slechter is.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen