IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 19:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:46 schreef Jenje het volgende:
Onderzoek wat vanderweek gepubliceerd is 1 op de 3 antiliaanse jongeren is crimineel ...


Bij ons zitten er inderdaad ook erg veel Antillianen.. Veel meer dan Marrokkanen, en Turken zie je bij ons al helemaal nauwelijks..


..."Hate can only create more hate"...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-02-2004 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:48 schreef Chelman het volgende:
Klopt...maar da's nog steeds geen merendeel. Bij andere allochtone groepen ligt dit waarschijnlijk lager dus nog steeds geen merendeel. Oftewel: een groot percentage, ja maar geen merendeel.



nee technische gezien hebje gelijk. maar gevoelsmatig uiteraard niet. stel je voor: 1/3 deel van heel Nederland als crimineel. dat zet je wel aan het denken en ik denk daarom het slordige taalgebruik van "merendeel".


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-02-2004 19:38 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 februari 2004 18:25 schreef Sporty Voleg het volgende:
Beschuldig ik je daarvan dan?

Ik vind het "moslims-zus" en "islam-zo" gemekker gewoon vrij storend. Het was geen sneer naar jou, hoor.



Kan wel zijn dat je het storend vind maar we moeten de ogen niet sluiten voor alles dat voor onze ogen gebeurd...

Als het zulke lieve jongens waren had je mij er niet over gehoord...echt niet.
Mar ik heb zelf twee jaar in de schilderswijk in Den Haag gewoond en oefen met mijn band in Rotterdam Zuid (Charlois) en daar heeft ook de zanger en drummer jarenlang gewoond...ik weet veel dingen uit eerste hand.

Ze zjin beide verhuids en dat heeft zeker met de islamisering te maken, maar niet alleen ook de grote groepen antilianen zorgen daar voor veel ergernis, raar genoeg surinamers en turken veel minder.

En ook Nederlandse asocialen, maar het ljikt me dat we daar al moeite genoeg mee hebben, waarom dan nog meer asocialen binnenhalen uit het buitenland.

Het is een feit dat criminele en kansarme antillianen op het vliegtuig werden (worden??) gezet richting NL...gesponsord door de Antiliaanse authotriteit..



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-02-2004 19:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 19:25 schreef attila_de_hun het volgende:
nee technische gezien hebje gelijk. maar gevoelsmatig uiteraard niet. stel je voor: 1/3 deel van heel Nederland als crimineel. dat zet je wel aan het denken en ik denk daarom het slordige taalgebruik van "merendeel".

Maar om je allochtonenbeleid af te stemmen op gevoelsmatigheden, lijkt me nu niet bepaald zinvol.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 13-02-2004 19:40]


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-02-2004 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 19:40 schreef Sporty Voleg het volgende:
Maar om je allochtonenbeleid af te stemmen op gevoelsmatigheden, lijkt me nu niet bepaald zinvol.


zeg ik dat dan?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-02-2004 19:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 19:38 schreef enforcer het nodige:


Dat snap ik allemaal best. In Groningen is het ook niet allemaal koek en ei (ook al is het ongetwijfeld geen vergelijk met Rotterdam). Maar dat een relatief hoog percentage van bepaalde islamitische bevolkingsgroepen zich in het criminele circuit bevindt, wil niet zeggen dat dat komt door hun geloof. Tevens is het geen rechtvaardiging van de stelling dat we "dus" zo veel mogelijk moslims moeten weren of dat we dat geloof hier moeten verbieden o.i.d. (en dat is wat ik veel hoor en lees).


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-02-2004 19:51 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 19:47 schreef attila_de_hun het volgende:
zeg ik dat dan?

Nee. Er wordt in dit topic wel veel geschermd met de misvatting dat het merendeel van de allochtonen crimineel zou zijn. Jij gaf aan dat dat gevoelsmatig waar is (voor veel mensen?). Ik gaf aan dat dat eigenlijk geen argument is.


Touché, pussycat!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-02-2004 20:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 19:51 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nee. Er wordt in dit topic wel veel geschermd met de misvatting dat het merendeel van de allochtonen crimineel zou zijn. Jij gaf aan dat dat gevoelsmatig waar is (voor veel mensen?). Ik gaf aan dat dat eigenlijk geen argument is.


Het maakt niet uit of degene die crimineel allochtoon of autochtoon..er moet gewoon keihard tegen worden opgetreden..meer repressie aan de ene kant en meer moet ook worden gedaan om crimineel gedrag te voorkomen..en oja..HALT-projecten schrikt jongeren niet af..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 13-02-2004 20:24 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 februari 2004 20:20 schreef Borgia II het volgende:
..en oja..HALT-projecten schrikt jongeren niet af..


Dat niet maar het geeft jongeren die niet helemaal hopeloos zijn wel de kans te leren van hun fouten zonder meteen een strafblad te krijgen.



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-02-2004 20:31 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 20:24 schreef GRAFTAK het volgende:
Dat niet maar het geeft jongeren die niet helemaal hopeloos zijn wel de kans te leren van hun fouten zonder meteen een strafblad te krijgen.


Goed het mag misschien werken voor de jongeren die 1 keer een rotgeintje uithalen, maar het werkt niet tegen de harde kern, die lachen er juist hard om en gaan harder door


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 13-02-2004 20:34 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 februari 2004 20:31 schreef Borgia II het volgende:
Goed het mag misschien werken voor de jongeren die 1 keer een rotgeintje uithalen, maar het werkt niet tegen de harde kern, die lachen er juist hard om en gaan harder door


Die mogen van mij naar een werkkamp en als ze groot zijn gewoon de bak in. Liefst met wat zwaardere straffen!



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-02-2004 3:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 20:34 schreef GRAFTAK het volgende:
Die mogen van mij naar een werkkamp en als ze groot zijn gewoon de bak in. Liefst met wat zwaardere straffen!
Ja en dat gaat vast gebeuren...criminelen worden hier zelfs jubelend onthaald op het vliegveld als ze eindelijk terug mogen naar Nederland...laat ze gewoon doodrotten in die Thaise gevangenis...eigen schuld...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 14-02-2004 3:02]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-02-2004 14:09 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 18:24 schreef arrebar het volgende:



inderdaad, ik zei dat de meerderheid er een teringzooi van maakt.

niet dat het merendeel crimineel is...


This is Zodiac speaking...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-02-2004 15:08 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Miscchien kun je dat van die teringzooi dan ergens mee onderbouwen?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-02-2004 15:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Alle imigranten zijn hele lieve jongens. En al die geruchten dat ze percentage-gewijs meer in de criminaliteit zitten dan de echte Belgen/Nederlanders zijn allemaal verzonnen door het Vlaams-blok.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-02-2004 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 15:25 schreef campske666 het volgende:
Alle imigranten zijn hele lieve jongens. En al die geruchten dat ze percentage-gewijs meer in de criminaliteit zitten dan de echte Belgen/Nederlanders zijn allemaal verzonnen door het Vlaams-blok.
yeah whatever


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 16-02-2004 16:26 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Ik ben 2 maanden geleden een turks cafe uitgegooid omdat ik niet in de moslimrevolutie geloofde.
Daarvoor zat ik zeker 2 uur lang er best gezellig mee te praten over cultuur, en vanalles (van half4 tot half6 's ochtends, was niks meer open voor de rest en moest op trein wachten).

Maar ik moest het cafe gewoon VERLATEN omdat ik er niet ingeloofde in die fucking revolutie van ze.

Naar mijn inziens is er iets goed fout.
Als ik tolerant kan zijn kunnen zij dat ook zijn.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-02-2004 16:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:26 schreef Saitanic het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden een turks cafe uitgegooid omdat ik niet in de moslimrevolutie geloofde.
Daarvoor zat ik zeker 2 uur lang er best gezellig mee te praten over cultuur, en vanalles (van half4 tot half6 's ochtends, was niks meer open voor de rest en moest op trein wachten).

Maar ik moest het cafe gewoon VERLATEN omdat ik er niet ingeloofde in die fucking revolutie van ze.

Naar mijn inziens is er iets goed fout.
Als ik tolerant kan zijn kunnen zij dat ook zijn.


Belachelijk.. als een Turk uit een oud Amsterdams café gesmeten word moet heel Nederland weer aanhoren dat meneertje gediscrimineerd is / onterecht behandeld.


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 16:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 16:26 schreef Saitanic het volgende:

Naar mijn inziens is er iets goed fout.
Als ik tolerant kan zijn kunnen zij dat ook zijn.


hahahaha


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-02-2004 16:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:26 schreef Saitanic het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden een turks cafe uitgegooid omdat ik niet in de moslimrevolutie geloofde.

serieus?? en wat wordt er onder die "revolutie" verstaan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2004 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:29 schreef attila_de_hun het volgende:
serieus?? en wat wordt er onder die "revolutie" verstaan?

Dude, dat gebuert meer dan eens.

Toen ik bij Atak werkte in Enschede, wilde een stel vrijwilligers van Atak eens op bezoek bij de "Stichting Surjoje Integratie" die naast de atak ligt, eeen soort buurthuis voor allochtonen om te "integreren". Die Atakkers gingen naar binnen, wilden poolen, kon niet, wilden drinken, kon niet, en werden gewoon de tent uitgewerkt.

Integratie holee!

Overigens altijd opvallend dat voor die toko altijd dikke bmw's en mercedesen stonden ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-02-2004 16:32]


Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 16-02-2004 16:32 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

quote:
Op 16 februari 2004 16:29 schreef attila_de_hun het volgende:
serieus?? en wat wordt er onder die "revolutie" verstaan?


Naar zover ik begreep dat heel de wereld moslim wordt oid.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-02-2004 16:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:32 schreef Jenje het volgende:
Dude, dat gebuert meer dan eens.

Toen ik bij Atak werkte in Enschede, wilde een stel vrijwilligers van Atak eens op bezoek bij de "Stichting Surjoje Integratie" die naast de atak ligt, eeen soort buurthuis voor allochtonen om te "integreren". Die Atakkers gingen naar binnen, wilden poolen, kon niet, wilden drinken, kon niet, en werden gewoon de tent uitgewerkt.

Integratie holee!

Overigens altijd opvallend dat voor die toko altijd dikke bmw's en mercedesen stonden ..


als er dan nog ooit een of andere hippie muts of allochtoon op tv komt en over discrimantie door autochtonen komt moeten ze die onmiddellijk in de diepste trog van eender welke oceaan gooien. 1000 maal bah!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-02-2004 16:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:32 schreef Saitanic het volgende:
Naar zover ik begreep dat heel de wereld moslim wordt oid.




daar ben ik niet van plan aan mee te werken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-02-2004 16:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 16:32 schreef Saitanic het volgende:
Naar zover ik begreep dat heel de wereld moslim wordt oid.




Het ergste is, dat als de tendens doorgaat, is dat de Islam achter 10 jaar het christendom vervangt als grootse religie ter wereld (referentie: één of ander artikel in de krant. En ja, ik weet dat niet alles wat in de krant staat waar is, maar ik lees ze toch soms )


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen