IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 12:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:19 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken ze niet.
LOL! Mijn punt was dat er best aardige allochtonen bestaan, maar dat er dankzij de media dusdanig veel slechts over wordt gezegd, dat veel mensen niet eens doorhebben dat er ook in Nederland gewoon Turken/Marrokanen op HBO of Universitair niveau werken en denken! Vaak zijn die een stuk socialer en best prettig in de omgang! (hoewel ze geen bier drinken, dat is namelijk niet hallllllaaaaaallll! ) Verder moet ik zeggen dat er genoeg allochtonen dusdanig slecht opgevoed zijn dat zulke voorvallen niet te vermijden zijn!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-02-2004 12:23 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm..tja als sommige groepen kennelijk het benul niet hebben dat ze met hun gedrag de boel verpesten van de rest..Er zijn genoeg hardwerkende mensen in die gemeenschappen maar daar hoor je niks over


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 12:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Precies!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 09-02-2004 13:37 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:23 schreef Borgia II het volgende:
Hmmm..tja als sommige groepen kennelijk het benul niet hebben dat ze met hun gedrag de boel verpesten van de rest..Er zijn genoeg hardwerkende mensen in die gemeenschappen maar daar hoor je niks over


daar hoor je inderdaad minder over omdat de meerderheid er een teringzooi van maakt.



This is Zodiac speaking...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-02-2004 13:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De meerderheid??? Kom dan op zijn minst met goede gegevens voordat je je onzin uit gaat kramen. Heb je daar een bron voor ofzo?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-02-2004 13:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:15 schreef Elfensteen het volgende:
Klopt, vooral in de Turkse/Marrokaanse kringen gebeuren dit soort dingen vaak. Misschien komt het door een andere cultuur, hoewel het daar eigenlijk niet op afgeschoven kan/mag worden. Kijk maar naar Vietnamezen/Chinezen en Japanners die hiernaartoe komen, die werken ontzettend hard en vaak harder dan de gemiddelde Nederlander! Kortom: Het ligt aan de mentaliteit, niet aan het land!

Aziaten zijn volgens mij dan weer erg goed in het vermijden om ooit contact met Nederlanders te hebben, volgens mij hoef je die ook in het Nederlands niet om de weg te vragen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 09-02-2004 13:53 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:39 schreef arrebar het volgende:
De meerderheid??? Kom dan op zijn minst met goede gegevens voordat je je onzin uit gaat kramen. Heb je daar een bron voor ofzo?


Ga eens een kijkje nemen in de gevangenis en/of jeugdgevangenis, criminaliteitscijfers, vandalisme, probleemjongeren, geweldsmisdrijven...

Dit soort cijfers geven echt een heel "gekleurd" beeld of je het nu leuk vind of niet.

En dan is het natuurlijk niet zo gek van die slechte naam enzo.
Allochtonen die hun soortgenoten ook daadwerkelijk op hun slechte gedrag aanspreken en er iets aan doen i.p.v. alleen maar klagen over de slechte naam die ze hebben zijn volstrekt in de minderheid.


This is Zodiac speaking...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 13:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:53 schreef Zodiac het volgende:
En dan is het natuurlijk niet zo gek van die slechte naam enzo.
Allochtonen die hun soortgenoten ook daadwerkelijk op hun slechte gedrag aanspreken en er iets aan doen i.p.v. alleen maar klagen over de slechte naam die ze hebben zijn volstrekt in de minderheid.


Wie / wat versta je onder allochtonen?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2004 13:54]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-02-2004 13:55 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

wahahaha

ik heb net ff het einde van dat andere topic gelezen. Moest toch ff weten waar het nou over gaat.
Wat een doos is die q_o_h zeg. Damn, ik hoop dat ze nog terug komt. Een beter flame object kun je je haast niet wensen .


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 13:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:22 schreef Elfensteen het volgende:
LOL! Mijn punt was dat er best aardige allochtonen bestaan, maar dat er dankzij de media dusdanig veel slechts over wordt gezegd, dat veel mensen niet eens doorhebben dat er ook in Nederland gewoon Turken/Marrokanen op HBO of Universitair niveau werken en denken! Vaak zijn die een stuk socialer en best prettig in de omgang! (hoewel ze geen bier drinken, dat is namelijk niet hallllllaaaaaallll! )
Dat de media er zo over praat hebben ze er toch echt zelf naar gemaakt en we hebben ze echt wel de kans gegeven te integreren etc.
Verder volg ik ook een hbo en moet ik zeggen er zit inderdaad verschil in maar toch.., hoe komt die ene Turk in mijn klas aan die zeven verschillende telefoon's alemaal nog geen jaar oud?
Nee dat is alsnog echt geen roznekleur en manenschijn.
quote:
Verder moet ik zeggen dat er genoeg allochtonen dusdanig slecht opgevoed zijn dat zulke voorvallen niet te vermijden zijn!
Wat een bullshit die lui kunnen toch zelf ook wel aanvoele wat wel en niet kan? Je gaat mij niet vertellen dat geboden als: 'gij zult niet stelen' jaren lang met de paplepel ingeschoven moeten worden voordat je het doorhebt dat je van andermans spullen af moet blijven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-02-2004 13:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:55 schreef rajackar het volgende:
Een beter flame object kun je je haast niet wensen .


Panda! wat mis ik die toch

en Bonobo ook trouwens


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 14:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Panda! wat mis ik die toch

en Bonobo ook trouwens
bonobo mis ik idd echt; Ik heb ooit nog'es gepleit voor een un-ban voor die gozer


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 14:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:58 schreef kwelgeest het volgende:
Dat de media er zo over praat hebben ze er toch echt zelf naar gemaakt en we hebben ze echt wel de kans gegeven te integreren etc.
Verder volg ik ook een hbo en moet ik zeggen er zit inderdaad verschil in maar toch.., hoe komt die ene Turk in mijn klas aan die zeven verschillende telefoon's alemaal nog geen jaar oud?
Nee dat is alsnog echt geen roznekleur en manenschijn.
Jep, heb je best gelijk in, maar ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is, als je over allochtonen praat heb je het (imo) ook over bijvoorbeeld Duitsers die hier wonen, en die gedragen zich prima. Als je dus inderdaad gaat kijken naar de Turkse/Mar. bevolking in Nederland moet ik zeggen dat ze zich over het algemeen slechter en vreemder gedragen dan andere alloch- en autochtonen.
quote:
Wat een bullshit die lui kunnen toch zelf ook wel aanvoele wat wel en niet kan? Je gaat mij niet vertellen dat geboden als: 'gij zult niet stelen' jaren lang met de paplepel ingeschoven moeten worden voordat je het doorhebt dat je van andermans spullen af moet blijven.
Nee, in Turkije is het namelijk heel gewoon om zich zo te gedragen en vooral Turkse jongens zijn gewend om alles te mogen! Turkse meisjes zul je hoogstwaarschijnlijk niets zien jatten.

o, en het is "rozengeur" in plaats van "roznekleur" (kijk uit, je wordt verbeterd door een allochtoon )


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-02-2004 14:05 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:55 schreef rajackar het volgende:
wahahaha

ik heb net ff het einde van dat andere topic gelezen. Moest toch ff weten waar het nou over gaat.
Wat een doos is die q_o_h zeg. Damn, ik hoop dat ze nog terug komt. Een beter flame object kun je je haast niet wensen .


Hmm wie is dat en in welke topic heeft ze wat geschreven?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-02-2004 14:06 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:55 schreef rajackar het volgende:
wahahaha

ik heb net ff het einde van dat andere topic gelezen. Moest toch ff weten waar het nou over gaat.
Wat een doos is die q_o_h zeg. Damn, ik hoop dat ze nog terug komt. Een beter flame object kun je je haast niet wensen .


Hmm kutverbinding..klote essent

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 09-02-2004 14:08]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 14:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:03 schreef Elfensteen het volgende:
Jep, heb je best gelijk in, maar ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is, als je over allochtonen praat heb je het (imo) ook over bijvoorbeeld Duitsers die hier wonen, en die gedragen zich prima. Als je dus inderdaad gaat kijken naar de Turkse/Mar. bevolking in Nederland moet ik zeggen dat ze zich over het algemeen slechter en vreemder gedragen dan andere alloch- en autochtonen.
Ik dacht dat we het gewoon over de Islamitische allochtonen hadden maar ik wil antilianen er best bijvoegen hoor, een pot nat .
quote:
Nee, in Turkije is het namelijk heel gewoon om zich zo te gedragen en vooral Turkse jongens zijn gewend om alles te mogen! Turkse meisjes zul je hoogstwaarschijnlijk niets zien jatten.
hoe het in Turkije zit weet ik niet precies maar als je in Egypte b.v. iets jat wordt je hand eraf gehakt. Iets dunkt mij dat het in Turkije ook niet mag

quote:
o, en het is "rozengeur" in plaats van "roznekleur" (kijk uit, je wordt verbeterd door een allochtoon )
Nederlands is dan ook mijn goedste vak


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 14:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik dacht dat we het gewoon over de Islamitische allochtonen hadden maar ik wil antilianen er best bijvoegen hoor, een pot nat .
Prima
quote:

hoe het in Turkije zit weet ik niet precies maar als je in Egypte b.v. iets jat wordt je hand eraf gehakt. Iets dunkt mij dat het in Turkije ook niet mag
Nee, maar het is hun land niet, en die "kaaskoppen" zijn allemaal zo debiel dat ze dat laten jatten! Ik probeer gewoon te zeggen dat de ouders er niks aan doen, het kan ze waarschijnlijk niet eens iets schelen, maar als die gozers iets in Turkije o.i.d. flikken worden ze vast wel bestraft!
quote:

Nederlands is dan ook mijn goedste vak
Iesch goet, met jou iek kan praat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 14:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:12 schreef Elfensteen het volgende:
Nee, maar het is hun land niet, en die "kaaskoppen" zijn allemaal zo debiel dat ze dat laten jatten! Ik probeer gewoon te zeggen dat de ouders er niks aan doen, het kan ze waarschijnlijk niet eens iets schelen, maar als die gozers iets in Turkije o.i.d. flikken worden ze vast wel bestraft!

Otewel giganties hrad aanpakken. Ik vind die kampen voor criminele Allochtonen (zoveelste generatie want eerst moeten van mij dan terug gestuurd worden) een erg goede oplossing. Ze hebben dan namelijk bewezen dat ze de maatschappij alleen maar tot last zijn.
Verder vind ik het invoeren voor bepaalde misdrijven met voorbedachte raadde (van der G., die lui in Nijmegen(namen ff kwijt) en Murat) een geweldige en terechte oplossing.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 14:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:16 schreef kwelgeest het volgende:
Otewel giganties hrad aanpakken. Ik vind die kampen voor criminele Allochtonen (zoveelste generatie want eerst moeten van mij dan terug gestuurd worden) een erg goede oplossing. Ze hebben dan namelijk bewezen dat ze de maatschappij alleen maar tot last zijn.
Verder vind ik het invoeren voor bepaalde misdrijven met voorbedachte raadde (van der G., die lui in Nijmegen(namen ff kwijt) en Murat) een geweldige en terechte oplossing.
Absoluut mee eens! Ik denk dat dat echt een heleboel scheelt en dat allochtone jongeren (want die zijn het meestal) beter gaan opletten op wat ze doen en zich er bewust van worden! Want de consequenties zijn niet bepaald fijn te noemen dan!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-02-2004 14:22 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:20 schreef Elfensteen het volgende:
Absoluut mee eens! Ik denk dat dat echt een heleboel scheelt en dat allochtone jongeren (want die zijn het meestal) beter gaan opletten op wat ze doen en zich er bewust van worden! Want de consequenties zijn niet bepaald fijn te noemen dan!


Tja, mee eens, maar stop de foute autochtone jongeren er dan ook in.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2004 14:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:20 schreef Elfensteen het volgende:
Absoluut mee eens! Ik denk dat dat echt een heleboel scheelt en dat allochtone jongeren (want die zijn het meestal) beter gaan opletten op wat ze doen en zich er bewust van worden! Want de consequenties zijn niet bepaald fijn te noemen dan!
Volgens mij zijn er toch ook veel niet echt 'jongere' meer hoor, heb een keer met wat haakneuzen gevochten en die waren volgens mij meer richting de 30 en dat was vast geen uitzondering.
Maarja op een gegeven moment maakt leeftijd niet meer uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 14:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:22 schreef Chantalie het volgende:
Tja, mee eens, maar stop de foute autochtone jongeren er dan ook in.
Uiteraard, anders krijg je een soort van derde rijk, en dat is niet echt iets waar ik op zit te wachten..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-02-2004 14:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij zijn er toch ook veel niet echt 'jongere' meer hoor, heb een keer met wat haakneuzen gevochten en die waren volgens mij meer richting de 30 en dat was vast geen uitzondering.
Maarja op een gegeven moment maakt leeftijd niet meer uit.
Nu ik erover nadenk heb je best gelijk, derde generatie is tegenwoordig 16 jaar (?) die generatie daarvoor zal wel een stuk ouder zijn ja.. En ik denk overigens dat terugsturen na hun eigen land (na geweldpleging of diefstal) een nog beter alternatief is!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-02-2004 14:26 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 14:23 schreef Elfensteen het volgende:
Uiteraard, anders krijg je een soort van derde rijk, en dat is niet echt iets waar ik op zit te wachten..


Wat zijn we weer eensgezind.....


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-02-2004 14:31 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik ben nederlander maar ik heb wel 2 nationaliteiten telt dat ook als allochtoon? (een beetje dan )


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen