IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-04-2007 22:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zomaar wat shots vanuit onze crib in the ghetto in Overvecht-Noord:


Containerfikje, niet ongewoon en ook niet heel schadelijk, wel erg zonde van de belastingcenten natuurlijk.


Buurtbewoner die gearresteerd wordt, voor inbraak bij een buurman zo bleek later, een erg naar idee dat zo iemand in je flat woont.


Een scooter/brommer-controlebus voor de deur. Erg amusant, aangezien ze dan met motoren elke keer scooters ophalen die mee mogen rijden. De hele buurt loopt er kennelijk voor uit en met regelmaat verwijnen er bromvoertuigen in het busje die kennelijk niet helemaal zuiver zijn

Niet op de foto maar ook al meerdere malen gebeurt: brand in de hoogbouwflats, of eigenlijk vooral veel rook. Wederom jeugdige crimineeltjes die het leuk vinden om brandende dingen in de stortkokers te gooien met enorme rookontwikkeling tot gevolg, waarbij de brandweer omhoog moet om bovenaan een ruitje in te tikken zodat de rook weg kan.

Of ook altijd amusant: na een grof-vuil plaatsing waar vaak complete flat-inboedels op straat staan rukt de halve wijk uit om de buit te verdelen. Op zich kan dat niet zo veel kwaad, maar minder handig is dat diezelfde normen-en-waardenloze crimineeltjes het dan weer leuk vinden om alles over de straat te verspreiden waardoor de politie weer moet ingrijpen.. handig allemaal..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 23:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat klinkt als de wijk Geeren-Noord in Breda waar ik 5 jaar gewoond heb. Ik voelde me ook niet onveilig maar echt rouwig was ik er niet om toen ik daarna met Skitzoid Kitten ging samenwonen in een ander deel van Breda.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2007 0:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 22:46 schreef Valorian het volgende:
Die uitzending van Prem over Overvecht is bij mij in de straat gefilmd (Kwangodreef), in ieder geval het deel waarbij je dat idiote 11-jarige jochie met een zogenaamde 'bloods'-shawl om zijn hoofd stoere verhalen ziet vertellen.

De uitzending geeft wel een goed beeld van de triestheid van de wijk, het is verzadigd met Marokkanen en blanke mensen die het zich kunnen veroorloven vluchten er weg. In NRC stond zaterdag ook nog een heel stuk over de wijk, conclusie was al niet veel beter dan bij Prem.

Maar als je mij vraagt of ik me veilig voel in Overvecht-Noord zeg ik ja. Stomweg omdat de groep die zo ontzettend veel overlast veroorzaakt niet bestaat uit drugsdealers en criminelen maar uit 8- tot 15-jarige Marokkaanse jochies, die voor volwassenen relatief weinig gevaar opleveren, hooguit een hoop irritatie en in het ergste geval materiele schade. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je in deze wijk woont met een 10 jarig zoontje dat je deze dan gewoon niet meer zonder begeleiding naar buiten laat..

Maar goed, als deze groep jochies straks 10 jaar ouder is en rechtevenredig verder ontspoort is het einde natuurlijk helemaal zoek. Overigens heb ik zelf wel het idee dat het in het andere deel van de wijk waar gefilmd is, rond de Camera Obscuradreef, nog een stuk slechter is.

Is die uitzending al geweest? Zag prem namelijk bij de Dirk tijdens het filmen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-04-2007 10:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2007 0:13 schreef Iskariot het volgende:
Is die uitzending al geweest? Zag prem namelijk bij de Dirk tijdens het filmen.


Ja, een paar weken terug geloof ik, maar het staat ook online, google even op premtime dan kom je er meteen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-04-2007 10:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Die quote van die jongen zonder sjaal is wel mooi;

hier zijn het criminelen die houden van een rood shirt

chekc; MS13 op youtube.com. Dat wil je echt niet in je wijk.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2007 14:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.dumpert.nl/mediabase/24458/775292b2/tongpiercing_bij_motoragent.html

de verhouding tussen allochtonen en politie in Nederland, kort en bondig samengevat in een filmpje.


Deathroad
Usericon van Deathroad
Posted 25-08-2007 15:12 by Deathroad Wijzig reactieProfiel van DeathroadQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 14:57 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/24458/775292b2/tongpiercing_bij_motoragent.html

de verhouding tussen allochtonen en politie in Nederland, kort en bondig samengevat in een filmpje.



al is die agent dan wel weer geniaal, teringlijer dat je bent


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2007 15:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 augustus 2007 15:12 schreef Deathroad het volgende:
al is die agent dan wel weer geniaal, teringlijer dat je bent


Mja blijkt alleen dan wel dat hij zijn emoties niet echt onder controle heeft, lijkt me niet zo handig als agent zijnde.

Ik had allang die gun getrokken hoor, daar niet van


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2007 15:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:12 schreef Deathroad het volgende:
al is die agent dan wel weer geniaal, teringlijer dat je bent


die agent had gewoon alleen even wat collegas moeten bellen om die ventjes op te pakken.
En die ene grote smoel had hij gerust een klap met zijn knuppel mogen geven.

maar in welk land gebeurt dit ook nu zo? Duitsland mischien? Scandinavische landen? Ik kan het me niet voorstellen en volgens mij is dit in Vlaanderen al niet mogelijk (en dat is echtgeen brute politiestaat).
Die agent valt ook niks te verwijten, het zijn die doorgeslagen regeltjes.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2007 15:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat is echt triest geregeld in Nederland.

Moet je in Spanje bij de Guardia Civil proberen, dan heb je gelijk 3 knuppels in je nek.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2007 15:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:25 schreef Burzum het volgende:
Ja dat is echt triest geregeld in Nederland.

Moet je in Spanje bij de Guardia Civil proberen, dan heb je gelijk 3 knuppels in je nek.
Zo hoort het ook.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2007 15:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Inderdaad.

Maarja Nederland he...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2007 15:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ja, hier worden die hang criminelen lekker op vakantie naar marokko gestuurd om op vlinderjacht te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-08-2007 15:28]


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2007 15:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:25 schreef Burzum het volgende:
Ja dat is echt triest geregeld in Nederland.

Moet je in Spanje bij de Guardia Civil proberen, dan heb je gelijk 3 knuppels in je nek.


ja dat heb ik zelf eens gezien. twee gasten zaten met een bal te spelen op zo ene boulevard. guardia civil zegt: "stoppen". Een zo een gast trapt nog een beetje en probeert effe joviaal te doen tegen zo een agent. hoppa, arm op de rug gedraaid en mee, geen gezeik.Dat vind ik ook weer wat extreem trouwens maar ik vrees dat voor zulke gastjes (ook bij autochtonen) helaas geen andere optie is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2007 15:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:26 schreef Burzum het volgende:
Inderdaad.

Maarja Nederland he...


maar ik vraag me nog steeds af hoe dit nu bijv. zou zijn gegaan in duitsland, engeland, scandinavische landen etc. zijn ze daar ook zo "zachtmoedig"?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-08-2007 15:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dat heb ik zelf eens gezien. twee gasten zaten met een bal te spelen op zo ene boulevard. guardia civil zegt: "stoppen". Een zo een gast trapt nog een beetje en probeert effe joviaal te doen tegen zo een agent. hoppa, arm op de rug gedraaid en mee, geen gezeik.Dat vind ik ook weer wat extreem trouwens maar ik vrees dat voor zulke gastjes (ook bij autochtonen) helaas geen andere optie is.


Idd, ik zou niet weten op welke andere 'geweldloze' manier zulke onverlaten tot bedaren kunnen worden gebracht.

Graag zie ik ze voor het vuurpeloton eindigen, zulke mensen zullen nooit normaal functioneren in de maatschappij.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2007 15:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 augustus 2007 15:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dat heb ik zelf eens gezien. twee gasten zaten met een bal te spelen op zo ene boulevard. guardia civil zegt: "stoppen". Een zo een gast trapt nog een beetje en probeert effe joviaal te doen tegen zo een agent. hoppa, arm op de rug gedraaid en mee, geen gezeik.Dat vind ik ook weer wat extreem trouwens maar ik vrees dat voor zulke gastjes (ook bij autochtonen) helaas geen andere optie is.


Mijn broertje is pas geleden op vakantie geweest in Hongarije, de politie te paard daar rijden gewoon rond met sabels en ze kijken je aan van: een verkeerde blik en ik ram hem door je strot

Maargoed hoe het verder in Duitsland, Scandinavie geregeld is, geen idee...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-08-2007 15:38]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2007 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:35 schreef Lionheart het volgende:
Idd, ik zou niet weten op welke andere 'geweldloze' manier zulke onverlaten tot bedaren kunnen worden gebracht.
.


nou, lekker op vlinderexcursie laten gaan ofzo! daar zullen ze niet van terug hebben!!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-08-2007 18:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 augustus 2007 15:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dat heb ik zelf eens gezien. twee gasten zaten met een bal te spelen op zo ene boulevard. guardia civil zegt: "stoppen". Een zo een gast trapt nog een beetje en probeert effe joviaal te doen tegen zo een agent. hoppa, arm op de rug gedraaid en mee, geen gezeik.Dat vind ik ook weer wat extreem trouwens maar ik vrees dat voor zulke gastjes (ook bij autochtonen) helaas geen andere optie is.


zo hoort het


Je moeder.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 25-08-2007 18:53 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 14:57 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/24458/775292b2/tongpiercing_bij_motoragent.html

de verhouding tussen allochtonen en politie in Nederland, kort en bondig samengevat in een filmpje.



Da's bij mij in de straat, leuk hè? Duurt niet lang meer of de buurt grijpt zelf in, dit is namelijk al jaren bezig (ook tegen buurtbewoners) en de politie doet niks (of mag niks doen). Een overbuurman is door dit groepje al eens het ziekenhuis in geslagen, mij doen ze niets want ze weten dat ik wel terug zal slaan (of erger).


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-08-2007 20:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Tja, zolang je ze een bakje thee geeft en een jeugdhonk blijven ze dit gedrag vertonen, 1 waarschuwing, en sta je er over 5 minuten nog, met de gummiknuppel er over heen.


Against God and Government


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-08-2007 9:17 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2007 15:30 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ik vraag me nog steeds af hoe dit nu bijv. zou zijn gegaan in duitsland, engeland, scandinavische landen etc. zijn ze daar ook zo "zachtmoedig"?

Ik heb de indruk dat de politie hier in Finland aanzienlijk militanter is.

Zo kreeg ik vorige week mot met een stel lui. Wat er precies aan de hand was weet ik niet eens, volgens mij o.a. het feit dat ik immigrant ben. Nou, de Poliisi komt derbij en flikkert mij zonder pardon het busje in en voert me af!


Ik weet niet zeker of ze mij nog weg haalden omdat ik de immigrant ben (goed mogelijk...), omdat ik er aggressief uit zie (schijnt) of omdat ze mij op deze manier wouden beschermen (veel wapens en messentrekkerij hier), maar toch.

Een gezellig praatje met politie kun je sowieso vergeten. Net als de gewone bevolking dus.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2008 9:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

binnekort weer sensationele tv!!!!

Prem: ik trap nog 'n Marokkaan in elkaar

Prem Radhakishun, advocaat maar vooral ook televisiemaker, is helemaal klaar met de groep Marokkaanse jongeren die de straten onveilig maken. Hij is wederom bedreigd. Eerder kreeg hij al een projectiel tegen zijn hoofd aangeslingerd. "Ik vrees dat ik er eentje helemaal in elkaar trap de volgende keer."

Prem, die links zegt te zijn, wordt steeds rechtser. "Een tasjesdief die wordt doodgereden. Ik vind het inmiddels perfect. Maar dat wil ik niet. Ik wil van alle mensen blijven houden. Maar ik wil ook gewoon met de trein en de tram kunnen. Gewoon op straat kunnen lopen en mijn werk doen zonder dat de norm is dat ik belaagd kan worden."

De druppel die de emmer deed overlopen kwam afgelopen dinsdag. Prem maakte opnames in de Haagse Stuwstraat. Hier vormde zich een groep van 20 Marokkaanse jongeren die de televisiemaker bedreigden. "Maar het zijn bijna altijd Marokkaanse jongeren van 13 tot 19 jaar. De oudere leeftijdsgroep is juist heel vriendelijk tegen me. Gisteren nog stapte een Marokkaanse beveiliger naar me toe om te zeggen hoe geweldig hij mij en het programma vindt", aldus Prem.

Deze keer kwam hij er zonder kleerscheuren vanaf, maar hij is er klaar mee. "Ik ben bang dat ik ben geknapt en de volgende keer er eentje wel helemaal in elkaar trim. Elke keer moet ik verstandig zijn en loop ik weg. Straks moeten we dit gesprek nog vanuit de cel voeren. De rechter zal je altijd kwalijk nemen dat je niet de verstandigste bent geweest. Maar elke keer moet je wel driehonderd keer jezelf opzijzetten en slikken als je wegloopt voor die provocaties. Het heeft zich hoog opgestapeld."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2008 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh, die knuffelaar begint het ook eens te snappen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2008 10:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Volgende keer knokploegje mee, en klaar is kees.. of Achmed.


Against God and Government


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen