IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Allochtonen deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 09-02-2004 17:16 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:08 schreef arrebar het volgende:
Mwa zoals je het nu stelt is het gewoon anders dan wat hij zegt. Hij zegt lekkerlijk dat de meerderheid van de allochtonen slecht volk, en daarna krijg ik argumenten te lezen die onder het kopje, appels met peren vergelijken passen.


goh heb ik dat "lekkerlijk" gezegd joh?

leTTerlijk heb ik gezegd dat de meerderheid van de allochtonen er een teringzooi van maken. so what?

Maar ik wil best wel kwijt dat ik over het algemeen moslims slecht volk vind hoor...

ben je nu blij?

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 09-02-2004 17:20]


This is Zodiac speaking...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-02-2004 17:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 februari 2004 17:16 schreef Zodiac het volgende:
goh heb ik dat "lekkerlijk" gezegd joh?

leTTerlijk heb ik gezegd dat de meerderheid van de allochtonen er een teringzooi van maken. so what?

Maar ik wil best wel kwijt dat ik over het algemeen moslims slecht volk vind hoor...

ben je nu blij?

Je lult onzin dat is het probleem, als het ergens op zou slaan dan zou ik er niks tegen hebben. Maar je lult uit je nek want er is op geen enkele manier bewezen of te bewijzen dat de meerderheid van de allochtonen er een zootje van maakt. Je praat een beetje uit gevoel maar nadenken nee maar.
Oja het is beter een typfout te maken dan een denkfout.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 09-02-2004 23:57 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb dit topic niet gelezen , maar misschien is een topictitel als "allochtonen die niet willen integreren/studeren /werken etc" een beter topictitel en beter voor de allochtoon die wel wil integreren wil studeren en werken



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2004 1:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 februari 2004 23:57 schreef Vinay het volgende:
ik heb dit topic niet gelezen , maar misschien is een topictitel als "allochtonen die niet willen integreren/studeren /werken etc" een beter topictitel en beter voor de allochtoon die wel wil integreren wil studeren en werken



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-02-2004 1:03 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2004 1:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2004 1:03 schreef Vinay het volgende:


Nei iek cheen bier moochen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 12-02-2004 17:07 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 9 februari 2004 12:05 schreef Darkfantasy het volgende:
Ach ja ik ben kwart Grieks, Kwart Italiaans


Ghehe Kben kwart Duits
3 kwart nederlands

Tenminste da hebben ze me verteld


"Sehnsucht"


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-02-2004 17:33 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ben Surinamer ( altijd Nederlandse Nationaliteit gehad ), altijd in Nederlandse omgeving (omgeving met autochtonen ) gewoond , opgroeien met verschillende culturen heeft als voordeel dat dingen vanuit je verschillende persectieven ziet (vanuit verschillende culturen ), en zo zie je dat er verschillende waarheden( mbt normen en waarden,bijvoorbeeld normen en waarden over werk , relaties etc ) bestaan voor elke cultuur en individu



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 17:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:33 schreef Vinay het volgende:
ben Surinamer ( altijd Nederlandse Nationaliteit gehad ), altijd in Nederlandse omgeving (omgeving met autochtonen ) gewoond , opgroeien met verschillende culturen heeft als voordeel dat dingen vanuit je verschillende persectieven ziet (vanuit verschillende culturen ), en zo zie je dat er verschillende waarheden( mbt normen en waarden,bijvoorbeeld normen en waarden over werk , relaties etc ) bestaan voor elke cultuur en individu



Iets in die trant heb ik ook al hier ergens neergekwakt (in een van de vele topics).

Koeli-man

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-02-2004 17:41]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-02-2004 17:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 17:26 schreef arrebar het volgende:
Je lult onzin dat is het probleem, als het ergens op zou slaan dan zou ik er niks tegen hebben. Maar je lult uit je nek want er is op geen enkele manier bewezen of te bewijzen dat de meerderheid van de allochtonen er een zootje van maakt. Je praat een beetje uit gevoel maar nadenken nee maar.
Oja het is beter een typfout te maken dan een denkfout.


Eh sorry arrebar, maar verhoudings gewijs zitten er meer alloctonen in het criminele circuit (of ze worden veel vaker gepakt, maar dat lijkt me sterk). Ook verlaten allochtone jongeren vaker voortijdig school, zitten er meer in de ww en de bijstand etc etc. Dus er is wel degelijk bewijs voor het feit dat ze verhoudingsgewijs er vaker "een zooitje" van maken.

Maar nederlanders die de hele dag op allochtonen lopen te kankeren vind ik minstens zo irritant als allochtonen die van de staat profiteren.

Het probleem zit hem voor een groot gedeelte in het feit dat we pas veel te laat zijn begonnen om allochtonen duidelijk te maken, dat we eigenlijk wel degelijk van ze verwachten zich aan te passen aan de nederlanders. Het begrip multicultureel is veels te lang als een excuus door de nederlandse overheid gebruiktom niet over zaken als spreiding, en verplichte taalcursessen te hoeven praten.

Maar intergreren doe je uiteindelijk in het dagelijks leven, en niet op een in-burgerings curses, alleen hoe moet je intergreren als je in een zwarte wijk woont, je kinderen naar een zwarte school gaan, en de helft van de nl-ers niet eens tegen wil praten want jij bent toch zo'n rare moslim? Maar dit soort dingen is nog niet zo heel lang bespreekbaar, het is nog niet zolang geleden dat als je zei, voor het verplicht nederlands leren aan turken hiero te zijn dat je voor crypto-rascist werd uitgemaakt want wat is er mis met turks...?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 17:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:43 schreef Dargull het volgende:
Eh sorry arrebar, maar verhoudings gewijs zitten er meer alloctonen in het criminele circuit (of ze worden veel vaker gepakt, maar dat lijkt me sterk). Ook verlaten allochtone jongeren vaker voortijdig school, zitten er meer in de ww en de bijstand etc etc. Dus er is wel degelijk bewijs voor het feit dat ze verhoudingsgewijs er vaker "een zooitje" van maken.



Klopt als een bus....maareh...arrebar reageerde op de stelling 'merendeel van de allochtonen zijn crimineel' en niet 'er zitten relatief meer allochtonen in het straftsysteem'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2004 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Onderzoek wat vanderweek gepubliceerd is 1 op de 3 antiliaanse jongeren is crimineel ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 17:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:46 schreef Jenje het volgende:
Onderzoek wat vanderweek gepubliceerd is 1 op de 3 antiliaanse jongeren is crimineel ...


Klopt...maar da's nog steeds geen merendeel. Bij andere allochtone groepen ligt dit waarschijnlijk lager dus nog steeds geen merendeel. Oftewel: een groot percentage, ja maar geen merendeel.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2004 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:48 schreef Chelman het volgende:
Klopt...maar da's nog steeds geen merendeel. Bij andere allochtone groepen ligt dit waarschijnlijk lager dus nog steeds geen merendeel. Oftewel: een groot percentage, ja maar geen merendeel.


Dat zeg ik ook niet ....
Maar geeft wel weer aan dat het integratiebeleid teamelijk mislukt is.

Ze moeten meer strafkampen in Zuid Frankrijk krijgen!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-02-2004 17:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Onderzoek wat vanderweek gepubliceerd is 1 op de 3 antiliaanse jongeren is crimineel ...

Klopt. En die turken blijken ontzettend mee te vallen. Het scheldwoord "Turk" kan beter worden "Marokkaan" of "Antilliaan" want die staan bovenaan in de crimi top 10.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-02-2004 17:51]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 17:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:51 schreef NecRobert het volgende:
Klopt. En die turken blijken ontzettend mee te vallen. Het scheldwoord "Turk" kan beter worden "Marokkaan" of "Antilliaan" want die staan bovenaan in de crimi top 10.


Dat klopt. Ik zelf vind de meeste Turken ook relaxed volk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 12-02-2004 18:21 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Kaaskop meldt .


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-02-2004 18:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:51 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt. Ik zelf vind de meeste Turken ook relaxed volk.


Yup, zonder hen zou ik de helft van de week niks te eten binnen krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-02-2004 14:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:43 schreef Dargull het volgende:
Maar intergreren doe je uiteindelijk in het dagelijks leven, en niet op een in-burgerings curses, alleen hoe moet je intergreren als je in een zwarte wijk woont, je kinderen naar een zwarte school gaan, en de helft van de nl-ers niet eens tegen wil praten want jij bent toch zo'n rare moslim? Maar dit soort dingen is nog niet zo heel lang bespreekbaar, het is nog niet zolang geleden dat als je zei, voor het verplicht nederlands leren aan turken hiero te zijn dat je voor crypto-rascist werd uitgemaakt want wat is er mis met turks...?
Ach man zeur niet. Alsof zulk soort bevolkingsgroepen het er niet zelf naar gemaakt hebben dat autochtone Nederlanders hun niet willen spreken.
Zowiezo trekken allochtonen veel naar elkaar toe waardor dingen als 'zwarte' wijken en scholen ontstaan.
En wat er mis is met Turks is dat Nederlanders over het algemeen geen Turks kunnen we hier NIET in Turkije zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 13-02-2004 16:21 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 17:44 schreef Chelman het volgende:
Klopt als een bus....maareh...arrebar reageerde op de stelling 'merendeel van de allochtonen zijn crimineel' en niet 'er zitten relatief meer allochtonen in het straftsysteem'.


Ja, en volgens arrebar zou ik die stelling naar voren hebben gebracht.
Voortaan beter lezen, heb ik namelijk niet gezegd, u mag rustig checken...

Maar dat er relatief ontzettend veel allochtonen de fout in gaan is natuurlijk wel een flinke indicatie dat er iets niet in orde is.
En dat reken ik de rest van de allochtone groep aan omdat die altijd lopen te zeuren over de slechte naam die ze hebben in plaats van dat ze hun foute broeders in de goede richting helpen of terechtwijzen.


This is Zodiac speaking...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-02-2004 16:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Allochtonen is niet zo vele mis mee alleen bepaalde groepen en met name moslims, wat mij betreft zijn er daar veel te veel van!

Ik haat mensen die op zo'n stokconservatieve manier hun "geloof" beleiden...dat past mijns inziens niet in onze samenleving!

En de dagelijkse praktijk bewijst het, helaas zien een heleboel mensen het gevaar hiervan nog niet helemaal in!

Een marrokkaan die HELEMAAL integreerd in de nederlandse samenleving heb ik geen problemen mee, maar helaas ontbeert het ze aan enig respect voor de autochtone bevolking en kijken ze op ons neer!
'

ze vinden ons maar decadent en minderwaardig cq. ongelovig en discrimineren vaak harder dan welke Nederlander dan ook....

Ze willen hier echter WEL wonen, en daar zitten twee hoofredenen achter.

1. ze hebben het hier financieel goed

2. vanuit de islam is er een sterke drang naar expansie ook naar het Westen, zoals elke conservatieve godsdienst streven ze naar een compleet islamitische wereld!


het stoort me mateloos dat ze niets heel laten van onze samenleving cq. cultuur maar wel gebruik willen maken van alle voozieningen die door onze voorvaderen mogelijk zijn gemaakt!





Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-02-2004 17:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:32 schreef enforcer het volgende:

2. vanuit de islam is er een sterke drang naar expansie ook naar het Westen, zoals elke conservatieve godsdienst streven ze naar een compleet islamitische wereld!


het stoort me mateloos dat ze niets heel laten van onze samenleving cq. cultuur maar wel gebruik willen maken van alle voozieningen die door onze voorvaderen mogelijk zijn gemaakt!



Toen Europeanen naar de oceaan overstaken (ook westwaarts) om wat we nu de VS noemen te gaan stichten, hadden ze geen islam (of wat voor geloof dan ook) nodig (waarmee ik uiteraard niet wil beweren dat ze ongelovig waren). Vooral je laatste opmerking (over heel laten van samenleving en cultuur) vind ik treffend voor dezelfde groep.


Touché, pussycat!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-02-2004 18:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

heb ik ergens beweerd dat ik daar mijn goedkeuring aan heb gegeven dan?





arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-02-2004 18:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 februari 2004 16:21 schreef Zodiac het volgende:
Ja, en volgens arrebar zou ik die stelling naar voren hebben gebracht.
Voortaan beter lezen, heb ik namelijk niet gezegd, u mag rustig checken...

Maar dat er relatief ontzettend veel allochtonen de fout in gaan is natuurlijk wel een flinke indicatie dat er iets niet in orde is.
En dat reken ik de rest van de allochtone groep aan omdat die altijd lopen te zeuren over de slechte naam die ze hebben in plaats van dat ze hun foute broeders in de goede richting helpen of terechtwijzen.

quote:
Op 9 februari 2004 13:37 schreef Zodiac het volgende:
daar hoor je inderdaad minder over omdat de meerderheid er een teringzooi van maakt.




"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-02-2004 18:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 18:10 schreef enforcer het volgende:
heb ik ergens beweerd dat ik daar mijn goedkeuring aan heb gegeven dan?


Beschuldig ik je daarvan dan?

Ik vind het "moslims-zus" en "islam-zo" gemekker gewoon vrij storend. Het was geen sneer naar jou, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 13-02-2004 18:26]


Touché, pussycat!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen