IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Hoe ben je eigenlijk aan de metal geraakt? Vorige pagina | Volgende pagina
DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 10-01-2003 13:25 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 21:57 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik kreeg voor sinterklaas op mn 11e de geweldige RUK-cd (in vergelijking met de andere albums) S&M van MetallicA! Jeeej! Daarvoor haddik al een shirt van IM (virtual XI jaja ook al niet super) en vanaf toen ben ik me gaan verdiepen in voornamelijk MetallicA en ook wel IM maar nu wordt het toch echt een breder arsenaal! Amon Amarath, children of Bodom enz enz... maar goej, das nu dus he?! HEERSCH!!! dit jaar lekker naar metal concertjes!!!!!!!!


nieuw record smilie-gebruik


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-01-2003 13:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2003 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 21:57 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik kreeg voor sinterklaas op mn 11e de geweldige RUK-cd (in vergelijking met de andere albums) S&M van MetallicA! Jeeej! Daarvoor haddik al een shirt van IM (virtual XI jaja ook al niet super) en vanaf toen ben ik me gaan verdiepen in voornamelijk MetallicA en ook wel IM maar nu wordt het toch echt een breder arsenaal! Amon Amarath, children of Bodom enz enz... maar goej, das nu dus he?! HEERSCH!!! dit jaar lekker naar metal concertjes!!!!!!!!

Maar .. wanneer ga jou nou ECHT aan de metal ?


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 10-01-2003 13:36 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Over een jaar of 20 i quess


Schedeltrapper
Why don't you die!
Usericon van Schedeltrapper
Posted 10-01-2003 13:42 by Schedeltrapper Wijzig reactieProfiel van SchedeltrapperQuote dit berichthttp://www.ungolianth.tk

Iets van 7 a 8 jaar geleden liet een maat van mij legion horen van deicide in de cdzaak. 'Moet je het geluid helemaal open zetten anders hoor je nix' ik schrok me uiteraard de pleuris toen ze na die mekkerintro erin klapte. Vanaf toen was ik verslaafd aan kutherrie tot de dag van vandaag .


Je haalt de moorden uit mijn wond


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-01-2003 14:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

gaaf


Death Comes to All
Ik kan niet wachten
Usericon van Death Comes to All
Posted 11-01-2003 17:35 by Death Comes to All Wijzig reactieProfiel van Death Comes to AllQuote dit bericht

nog niet eens zo lang geleden luisterde ik nog naar linkin park
Tot op een gegeven moment een klasgenoot mij Metallica liet horen.. en toen heb ik wat gedownload van Kazaa.
En toen opende de Metal wereld de deuren voor mij En verlichting kwam! Nu koop ik (zodra ik weer geld heb dan) een album van Slayer of Maiden of Metallica , of Amon Amarth als die te krijgen zijn.


God zond de Dood en de Dood komt ons halen


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-01-2003 17:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 13:35 schreef Jenje het volgende:
Maar .. wanneer ga jou nou ECHT aan de metal ?


Wat dacht van NU? Ik luister nu echt naar steeds meer bands... daar heb ik natuurlijk veel hulp van ZM bij gehad en van ons geweldgie Moordlustige Hamster... hehhehe en nu geen "geneuzel" meer owkeej! tenk joe


FREEZE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-01-2003 17:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 17:35 schreef Death Comes to All het volgende:
Veeeeeel smileys
Smiley overkill!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-01-2003 17:52 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 17:41 schreef Misanthrope het volgende:
Smiley overkill!
indeed,...

Die nieuwkomers doen altijd veel te enthousiast en druk naar mijn zin,maar ja


true disco chick


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-01-2003 20:53 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 17:41 schreef Misanthrope het volgende:
Smiley overkill!

U hebt geheel en al recht... maar in mijn geval mindert het al aardig.. naar ik zo dacht... CHEERS!


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-01-2003 20:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Hmmm... OEPS twee keer hetzelfde bericht posten is niet erg slim maar ja, wie mij een beetje kent weet dat ik dat dus ook niet ben... naar het schijnt

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 11-01-2003 22:06]


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-01-2003 20:59 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 22:03 schreef Sjaan het volgende:
Zou je je smile-gebruik wat willen verminderen, dat irriteert me namelijk..

En zie: ik heb geluisterd


FREEZE


Spartacuz
Fistfights vs. weapons
Usericon van Spartacuz
Posted 14-01-2003 13:11 by Spartacuz Wijzig reactieProfiel van SpartacuzQuote dit bericht

In 2000 naar Amerika geweest voor een jaar, en daar heb ik iemand leren kennen die een groot fan was van Metallica, zo heb ik deze muziek eigenlijk leren kennen.

Toen ik later mijn opleiding ging volgen op het MBO ben ik met een groep mensen bevriend geraakt die veel nu-metal luisteren (korn/P.O.D./Sepultura/Marilyn Manson), en vond dit ook goed, en ben ik dat dus meer gaan luisteren.

Toch trok het zwaardere van Metallica me toch meer, en toen ik op een weekend uitging en oude vrienden (en mijn huidige vriendin) tegenkwam heb ik kennis gemaakt met Iron Maiden, Sinergy, AC/DC, Blind Gaurdian en dergelijke, en daar ben ik blijven steken, dat was voor mij gewoon de juiste muziek.


Put a steak through my heart, and drag me into the sunlight[br]^Nightwish - Slaying the dreamer^


Spijker
Wicked young man
Usericon van Spijker
Posted 14-01-2003 13:59 by Spijker Wijzig reactieProfiel van SpijkerQuote dit bericht

Mijn vader en mijn schoonbroer. allebei fans van Black Sabbath en Alice Cooper. zo'n 5 jaar geleden heb ik geleidelijk aan ontdekt dat Ozzy osbourne een solo-carriere had. ben cd's beginnen kopen. tegelijkertijd heeft een vriend van me Iron maiden laten horen. ik was verkocht.

eerst was het vooral heavy metal, hard en shock rock (gotta love AC en AC/DC). totdat CoF mij de andere kant van metal liet ontdekken. dankzij hen ben ik me gaan verdiepen in de metalwereld en heb ik CoB ontdekt en andere black metal bands, alsook Death metal bands.

Op een gegeven ogenblik (zo'n anderhalf jaar geleden) ga ik nog eens bij een vriend op bezoek. Zie ik op IRC dattie op een zekere chatforum zat, Nl de officiële chatroom van Blind Guardian. en via hen heb ik de hele powermetalscene ontdekt.

En sinds een half jaar ontdek ik de Belgische underground metal scene. thx lugbúrz !

Ik hou dus eigenlijk van alle soorten metal.


Booze 'n Metal


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 14-01-2003 14:02 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

nou..ik keek ooit een interview met de zanger van Queen en die noemde Iron Maiden als 1 van zijn favoriete bands. Ik dacht: dat klinkt wel tof, en heb met napster wat liedjes gedownload. Daar begon het mee..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-01-2003 14:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Queen of Iron Maiden?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-01-2003 14:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik begon op mn 5e met het luisteren naar Queen


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 14-01-2003 14:27 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

metal? METAL? waat ik ben helemaal niet metal.. dis toch dat gay forum....


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 14-01-2003 14:32 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 13:11 schreef Spartacuz het volgende:
veel nu-metal luisteren (korn/P.O.D./Sepultura/Marilyn Manson), en vond dit ook goed, en ben ik dat dus meer gaan luisteren.




HEUY!!!!

Sepultura NU-metal


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 14-01-2003 14:40 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Toen ik werd geboren zag ik een wit licht in mijn kamer op mij neerdalen . . .ik hoorde een stem zeggen: thou shall listen to metal!!

Ik voelde een zwaardpunt op mijn linkerschouder, eentje op mijn rechterschouden en eentje op mijn hoofd . . .

Vanaf die dag was ik voorbestemd naar metal te luisteren


There is no religion higher than Truth!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-01-2003 14:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dat heb je mooi gezegd. Komt er nu ook nog zo'n lichte dat zegt "Thou shalt broaden thy horizon"?



Hobbes
Usericon van Hobbes
Posted 17-01-2003 16:01 by Hobbes Wijzig reactieProfiel van HobbesQuote dit bericht

Sinds 3 jaar ben ik mij aan het verdiepen in de metalmuziek. Mijn eertse cd's waren vooral de toegankelijke cd's van Stratovarius, Nightwish en Yngwie Malmsteen. Na iets ingewikkelder muziek zoals Symphony X en Rhapsody ben ik nu een verfand progressieve (death) metal luisteraar met naar mijn mening de beste bands ter wereld:
DREAM THEATER en OPETH

Hobbes...nieuw op dit forum


Ultimate Darkness
Usericon van Ultimate Darkness
Posted 18-01-2003 17:04 by Ultimate Darkness Wijzig reactieProfiel van Ultimate DarknessQuote dit bericht

ehm door een kameraad van me speeld enorm goed gitaar. en door slipknot


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-01-2003 17:24 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Mijn broer is de schuldige
En mijn vader trouwens
Beide luisterden veel naar Metallica, en Iron Maiden enzo


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen