IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Hoe ben je eigenlijk aan de metal geraakt? Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-09-2003 20:37 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 20:34 schreef Jenje het volgende:
Oh zwarte kleren .. zeg dat dan ...

Ja ik ben die lelijke gozer naast dat mooie meisje ..


God says we are beautiful!





Op je knie en pijp voor genade!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-09-2003 20:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 september 2003 20:37 schreef JuronymouS het volgende:
God says we are beautiful!





I don' believe in god.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2003 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 20:38 schreef zillah-morte het volgende:
I don' believe in god.....

ik ook niet als ik in de spiegel kijk ...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 29-09-2003 20:41 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 20:38 schreef Jenje het volgende:
ik ook niet als ik in de spiegel kijk ...


Same here... Maar: God schijnt ons te hebben gemaakt naar zijn evenbeeld. That must be one fucking ugly man!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 29-09-2003 20:42 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik liep op straat en viel om. Toen ik weer bijkwam luisterde ik naar metal.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2003 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan zou ik maar niet weer vallen ...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-11-2003 21:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

In dit gesloten topic staan ook enkele verhalen:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1060264&page=1


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-11-2003 21:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:33]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Morinzil
Usericon van Morinzil
Posted 01-12-2003 7:58 by Morinzil Wijzig reactieProfiel van MorinzilQuote dit bericht

ik luisterde eigenlijknooit naar muziek, interesseerde me geen bal... al die top40 shit op de radio

enigste wat ik aan muziek hoorde, en wilde horen, waren de kiss en maiden platen van mn vader...

pas vanaf mn 14e, ben ikzelf opzoek gegaan naar meer muziek.. en toen ging het dus van kwaad naar erger...


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 01-12-2003 19:32 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

begon met punk op mn 9e en vanaf mn 12e luister ik naar black metal


. . . . . . . . . ?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2003 19:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 21:35 schreef invictis het volgende:
leuk , kan ik het nog een keer heel uitgebreid vertellen (verveel me toch helemaal de tering) :


Heel lang geleden was er een gave gast genaamd Alco.
Ergens in '82 kwam ik wel eens bij een neef van me die helemaal leip van metal was en die had posters hangen van Iron maiden en Motorhead. Ik zelf was altijd helemaal leip van monsters en griezelfims dus ik wou weten wat dat was. Zelf had ik daarvoor een periode gehad van Kiss, maar metal kon ik eigenlijk helemaal niet. Die neef heeft mij toen een poster meegegeven van Maiden en wat bandjes voor me opgenomen. Teglijkertijd in principe stonden wij met een staancaravan op Duinrell in Wassenaar. Ik had op een gegeven moment een supercool Maiden shirt, spikebanden en jawel een stretchspijkerbroek, allejezus grote diodora gympen eronder en een permanentje ... en werd daarop aangesproken door metalheads uit Wassenaar, Katwijk, Leiden en Den Haag. Maar ook door campingbezoekers die metal waren. En je had natuurlijk in Katwijk Scum zitten en in wassenaar de Tent. Dus ja heel veel van die mensen werden toch hele goeie vrienden van me, en in Schoonhoven ontdekte ik ook metalgasten en ook in Rotterdam (supercoole platenzaak toen destijds waar ik veel van mijn platen haalde; Hadock! ). Die jongens uit Wassenaar lieten me Slayer horen en dat vond ik helemaal te gek; evil, duivelse herrie...heerlijk gewoon voor een mannetje van 12
Sindsdien ('84) is het allemaal goed gaan lopen; suf gekocht aan elpees, tapetradden, de metalscene zich zien ontwikkelen ,concerten bezoeken en tot hedendage nog steeds. We moesten helaas wegens geldgebrek van de camping af ongeveer 8 jaar later.
Ik moet wel bekennen dat ik het sfeertje van toen wel gigantisch mis, maar ik denk dat alle mensen wel met weemoed en fijne herrineringen terugdenken aan het begin van hun metalperiode.
Dat was mijn "story"



Idd,de sfeer toen ademde echt wat uit.Dat mis ik ook wel es.Je verhaal komt mij errugh bekend voor.Ik ben ook ongeveer in 82 begonnen met metal.


spelfout weggehaald...


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 01-12-2003 19:46 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Ach, vroeger.....



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-12-2003 19:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:46 schreef GRAFTAK het volgende:
Ach, vroeger.....



Yep,vroeger.......toen honden nog uit hun kont blaften.


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2003 19:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:47 schreef varanus het volgende:
Yep,vroeger.......toen honden nog uit hun kont blaften.


toen de auto's nog van hout waren!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 01-12-2003 19:49 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Toen de sloten schoon waren en sex smerig...



Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-12-2003 20:16 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Op de basisschool heb ik nooit echt met de massa meegedaan aan al die populaire muziek van toen.
Begin mavo zat een klasgenootje steeds bandlogo's van nofx, metallica, guns n' roses etc. te tekenen. Af en toe stopte hij me een cd'tje toe wat ik dan moest luisteren van hem. Dat vond ik gaaf, eerst kreeg ik kopietjes van hem, later heb ik dat vervangen voor origineel en zo ben ik steeds verder de metalwereld in gerold


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 02-12-2003 20:18 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

...gewoon veel luisteren naar VARA'S VUURWERK!!


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Baantje bij hoogovens!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 02-12-2003 21:20 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik denk Machinehead ofzo


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 02-12-2003 21:27 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

NWA->ice-t->body count->metal->Bolt Thrower


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-12-2003 13:22 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ermm... door Live Action Roleplaying lieten ze me daar wat metal horen, ik vond het direct machtig


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 23:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Uit het andere topic, wat over hardrock ging en ik ben meer van de metal dan van de hardrock, sorry Staalman.
quote:
Op 7 April 2010 21:58 schreef bokaj het volgende:
Leuk topic Staalman

Dat was voor mij met Rage Against the Machine en Urban Dance Squad, 1992 of 1993.
Daarvoor had ik al wel Sepultura en Slayer gehoord, maar dat was toch een stapje te ver. Het zal er ook wel mee te maken hebben gehad dat het Divine Intervention was wat ik van een vriend meekreeg. Dat vind ik nog steeds het minste Slayeralbum.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 23:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hehe, toevallig ook bevriend met Arnoud?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lola
Usericon van Lola
Posted 07-04-2010 23:33 by Lola Wijzig reactieProfiel van LolaQuote dit bericht

bij mij kwam het door system of a down


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 23:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Van Guns 'n Roses naar Slayer in '93 mislukte bij mij omdat ik Slayer een ontzettende zaad band vond en nog steeds vind.

Toen eerst wat jaren alternatieve muziek ontdekt zoals Smashing Pumpkins, dEUS, Sonic Youth, Dinosaur Jr. etc. Daarna kwam ik bij Machine Head/Fear Factory. Vervolgens kwam Amorphis met Black Winter Day en toen was ik verkocht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen