IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Hoe ben je eigenlijk aan de metal geraakt? Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 23:34 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:30 schreef Mark het volgende:
Hehe, toevallig ook bevriend met Arnoud?
Nee, ik ken niet eens een Arnoud. Die Slayer kreeg ik van een Mark mee.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 23:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

@Onweerwolf: Hee, dat klinkt heel bekend Hier bijna exact dezelfde weg, beetje Nirvana erbij ook, en Sepultura

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-04-2010 23:36]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 23:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:34 schreef bokaj het volgende:
Nee, ik ken niet eens een Arnoud. Die Slayer kreeg ik van een Mark mee.


Vriend van me, probeerde me ook de hele tijd Divine Intervention aan te smeren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 23:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:36 schreef Mark het volgende:
@Onweerwolf: Hee, dat klinkt heel bekend Hier bijna exact dezelfde weg, beetje Nirvana erbij ook, en Sepultura




Ja Nirvana hier ook wel, maar ik vond hun tijdsgenoten vaak wat beter en de pure grunge heb ik altijd iets minder genoten dan de wat meer progressievere (in mijn oren) 'alto-muziek'.

Sepultura kwam bij mij ook wel uit de speakers maar pas na FF/MC en het werd al heel snel verdrongen door Amorphis -> Moonspell -> My Dying Bride -> Abigor -> Zo veel mogelijk teringherrie als ik maar kon vinden.

Rage Against The Machine kon ik ook goed waarderen trouwens, maar dat valt bij mij echt onder crossover. Mijn alto vriendjes vonden dat te hard en mijn metal vriendjes vonden het te soft. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2010 23:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 January 2002 18:17 schreef Jenje het volgende:
Is het het heel erg als je vroeger de army of lovers leuk vond ?


:')


Je moeder.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-04-2010 23:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Die geile zuster zeker


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 23:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:47 schreef karnivoor het volgende:
:')


Lach maar, Crucified was toch wel een top-nummer


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 23:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:53 schreef Mark het volgende:
Lach maar, Crucified was toch wel een top-nummer


Obsession was beter!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2010 23:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:50 schreef Count Steel het volgende:
Die geile zuster zeker






What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-04-2010 0:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Rage Against The Machine kon ik ook goed waarderen trouwens, maar dat valt bij mij echt onder crossover. Mijn alto vriendjes vonden dat te hard en mijn metal vriendjes vonden het te soft. :')
Tsja als RATM niet telt, dan was het Enslaved - Frost. Dat was toch wel het eerste metalbandje wat ik had en ook veel luisterde.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik was meer van de punk en hardcore. Maar Slayer fietste er ook wel in tegelijkertijd. En Motorhead. Maar dat waren ook een soort harde punkbands eigenlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 0:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou Bastianus, kun jij Bokaj dan even vertellen waarom de Melvins wel punk zijn?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 April 2010 0:17 schreef Mark het volgende:
Nou Bastianus, kun jij Bokaj dan even vertellen waarom de Melvins wel punk zijn?
Zijn die punk dan? Ach, eigenlijk is het meer smerige rock, net als Motorhead. Maar da's veel punk ook. Al die hokjes. De Melvins hebben wel een soort punkmentaliteit, net als ze succes hebben weer een lp met alleen maar feedback of raar gelul maken. Dat mag ik wel, het zijn geen crowdpleasers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 0:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 April 2010 0:21 schreef Mark het volgende:

Was er een discussie gaande? Niet gevolgd, ik kom net uit de oefenruimte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-04-2010 0:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

@ Mark:

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-04-2010 0:22]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 0:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, is okee, Bokaj vond de Melvins geen punk en nou twijfel jij ook. Mijn positie wankelt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lekker belangrijk. Als je het maar mooi vindt. Of niet natuurlijk, dat mag ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 0:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja maar dat is de stem van de rede. We hebben het hier over scene-beschrijving mierengeneuk (i.e. wat is sludge), rede heeft daar geen invloed.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Op die fiets. Ik vind het wel punk eigenlijk om niet aan hokjes als punk enzo mee te doen. Anarchy!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 0:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Anarchy is ook een hokje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Oja. Maling!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 0:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zorg maar dat de badmeester het neit ziet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2010 0:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 April 2010 0:31 schreef ElitE het volgende:
zorg maar dat de badmeester het neit ziet
Daar had ik altijd trammelant mee als ik in hokjes keek juist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 0:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen