IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het grote roleplay topic Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-03-2004 10:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ligt het aan mij of wordt LARP steeds populairder? Het komt op mij ook een beetje over als realtieit van het dagelijks leven ontvluchten of zie ik dat helemaal verkeerd? Ter info, ik LARP zelf niet.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-03-2004 10:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

@ Helmet: ik ben daar ook nog niet eerder geweest (or any larp for that matter), maar word meegesleurd door een maatje van me

en vragen wat ik ga spelen is de meest overbodige vraag EVER

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2004 10:59]


Bruce Banner


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 24-03-2004 11:04 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 24 maart 2004 10:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...

en vragen wat ik ga spelen is de meest overbodige vraag EVER


Dwarf, namelijk



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-03-2004 11:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 maart 2004 10:56 schreef FireFox het volgende:
Ligt het aan mij of wordt LARP steeds populairder?
Ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij hebben vooral evenementen als de Elf Fantasy Fair het meer in de picture gebracht, maar fantasy LARP evenementen als The Summoning trekken al vele jaren lang honderden bezoekers en verenigingen als Emphebion of Woven Darkness bestaan ook al weer flink wat jaren met een stabiel ledenaantal.

quote:
Het komt op mij ook een beetje over als realtieit van het dagelijks leven ontvluchten of zie ik dat helemaal verkeerd? Ter info, ik LARP zelf niet.
Dat zie je niet helemaal verkeerd... maar is niet bijna alle ontspanning precies dat? Of je nu Medal of Honor gaat zitten spelen, een boek leest of een weekend gaat LARPen, je onttrekt je in al die gevallen aan het dagelijks leven.

quote:
Op 24 maart 2004 10:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik ben daar ook nog niet eerder geweest (or any larp for that matter), maar word meegesleurd door een maatje van me
Great! Dan ben ik niet de enige n00b

quote:
en vragen wat ik ga spelen is de meest overbodige vraag EVER
Oh jippee... nog zo'n vieze drow


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-03-2004 11:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 maart 2004 11:04 schreef Nameless shadow het volgende:
Dwarf, namelijk


[off topic] NEEN[/offtopic]


@ helmet:

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2004 11:09]


Bruce Banner


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-03-2004 15:17 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 10:50 schreef helmet het volgende:
Hoe de #### krijg je dat voor elkaar? Oh wacht, ik heb ooit eens een kat ge-embraced zonder dat ik het wist. OOC natuurlijk wel, maar mijn character had geen flauw idee van wat er zou gebeuren. Maar dat zou in een live omgeving net zo goed kunnen eigenlijk.

@Lain: great! Dat gaat wel gezellig worden dan hoop ik. Geen idee hoe of wat nog, ik ben nog niet eerder naar Shadowrifts of Moots geweest; maar dat gaat helemaal goedkomen.


Vampire Dark Ages voor de duidelijkheid, je vindt je "kine" wachters aan stukken verscheurd en verminkt terug, eentje leeft nog net dus je snijdt je pols open en voert 'm wat bloed (je ghouled 'm dus min of meer) zodat ie nog net lang genoeg leeft om 'm te vertellen wat er gebeurt is. Uiteraard niet de bedoeling dat ie het overleeft dus nadat je de info hebt zuig je 'm tot de laatste druppel leeg...

Laat bloed voeren en dan leeg drinken volgens een appendix op de ST guide nou ook een embrace constitute-en... Wat wij niet wisten maar de ST blijkbaar wel...

Dus de volgende nacht ben je genoodzaakt het hooft van de romp van en vampier in blood frenzy te kappen omdat ie zich uit z'n graf omhoog geklauwed heeft... beetje jammer maar wel lollig


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-04-2004 16:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-06-2004 12:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Dit najaar... zal 't Woud branden!

Zo, m'n inschrijving voor de Zwarte Vlam III is de deur uit!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-06-2004 12:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 juni 2004 12:04 schreef helmet het volgende:
Dit najaar... zal 't Woud branden!

Zo, m'n inschrijving voor de Zwarte Vlam III is de deur uit!


denckt gij? Welk lot is Morgil en meyzelf beschooren? waer mooghen wij ons gaen vertoeven? Bezint eer gij beghint


Bruce Banner


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-06-2004 12:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juni 2004 12:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
denckt gij? Welk lot is Morgil en meyzelf beschooren? waer mooghen wij ons gaen vertoeven? Bezint eer gij beghint
Het lot dat elk is beschooren die den Wettelooschheid aenhanght! Gij mooght u vertoefen op den braendstaepel waer het eeuwighen fuur u van uw sonden sal reynighen tesaemen met eeneider die den Orde kwaed berockent!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-06-2004 12:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 juni 2004 12:17 schreef helmet het volgende:
Het lot dat elk is beschooren die den Wettelooschheid aenhanght! Gij mooght u vertoefen op den braendstaepel waer het eeuwighen fuur u van uw sonden sal reynighen tesaemen met eeneider die den Orde kwaed berockent!


*niet vergeten in te schrijven*


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2004 19:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Monks zijn tof.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-06-2004 23:36 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 12:17 schreef helmet het volgende:
Het lot dat elk is beschooren die den Wettelooschheid blablabla


ga je nog naar Summoning?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:07 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Duidelijk! Klaar om te trashen...:p


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:09 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:07 schreef Yuddith het volgende:
Duidelijk! Klaar om te trashen...:p


Muahahaha


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:10 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Wie hier gaat naar de Moots II, oktober?

[Edit] = Hey nichtje Bevalt hier toch beter he?

[Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 07-09-2004 1:11]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:11 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:10 schreef Yuddith het volgende:
Wie hier gaat naar de Moots II, oktober?


Aanwezig.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:11 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Zijn hier best wel druk al bezig geweest met LARP...ben benieuwd of ze nog meer willen

[Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 07-09-2004 1:12]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:13 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Hehe, ik ga jou trouwens meesleuren naar het shminkhok op moots aangezien ik mezelf voor geen meter kan shminken.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:14 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Check, kan geregeld worden! Heb je patroontje al in gedachten? Wat is je Ic naampje trouwens? Ik moet natuurlijk wel mijn familie kennen


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:14 schreef Yuddith het volgende:
Check, kan geregeld worden! Heb je patroontje al in gedachten? Wat is je Ic naampje trouwens? Ik moet natuurlijk wel mijn familie kennen


Poepoe..ik heb geen idee wat mijn naam is, en patroon ook geen idee van, ben volop bezig met het kostuum.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:16 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Hehe, okee dan... Moet het net zon lange en moeilijke naam worden als die van Sarradin of mij?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:17 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ja, natuurlijk, nog erger.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:18 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Erh....okee, spelletje plak lettergrepen aan elkaar:

Marainodea

zoiets?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:19 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Yeah, klinkt gaaf.

Je moet trouwens nog 6 posts, nichtje.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen