IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het grote roleplay topic Vorige pagina | Volgende pagina
Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 16:59 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:58 schreef VodeVilicious het volgende:
Woehoe! Waar?


In Tilburg. Heb alleen totaal geen idee wat ik ervan moet verwachten, behalve dan een hoop mensen die er allemaal nogal 'vreemd' uitzien.


Waag eens een dansje!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 16:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 16:58 schreef Yuddith het volgende:
ongeveer de hele vortex staat paraat
Ik ken een groep figuren die met heeeeel andere dingen bezig zijn Helaas had ik niet genoeg tijd, anders had ik deze Moots meegespeeld met de Fae-Tir


I'm not being rude. You're just insignificant.


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:00 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:59 schreef Morningrise het volgende:
In Tilburg. Heb alleen totaal geen idee wat ik ervan moet verwachten, behalve dan een hoop mensen die er allemaal nogal 'vreemd' uitzien.

Wat is de naam van de vereniging?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 16:59 schreef Morningrise het volgende:
In Tilburg. Heb alleen totaal geen idee wat ik ervan moet verwachten, behalve dan een hoop mensen die er allemaal nogal 'vreemd' uitzien.
Aargh!? Kom jij ook al Vampire spelen? En zo vreemd zien die spelers er allemaal niet uit hoor, de personages moeten ook in het dagelijks leven niet uit de toon vallen want dan zijn ze zo de sjaak. Het is al lastig genoeg dat je een bleek gelaat hebt, niet ademt en niet kunt eten en drinken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 17:01 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Twan...help... Ik weet iig dat ze vampire spelen


Waag eens een dansje!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:01 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:59 schreef helmet het volgende:
Ik ken een groep figuren die met heeeeel andere dingen bezig zijn Helaas had ik niet genoeg tijd, anders had ik deze Moots meegespeeld met de Fae-Tir


Ohw tuurlijk, iedereen is altijd met 100 dingen tegelijk bezig, zoals het hoort, maar de vrijdagavond zal afgestemd zijn op Sarradin En de Fea-Tir..daar moet ik nog een keertje mee babbelen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 17:01 schreef Morningrise het volgende:
Twan...help... Ik weet iig dat ze vampire spelen
De Stad der Gewoven Duisternis (The City of Woven Darkness)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:02 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:01 schreef Morningrise het volgende:
Twan...help... Ik weet iig dat ze vampire spelen


Ik speel geen White Wolf lives...heb een keer ge NPCt bij Wherewolf Delft, maar nee, dat was hem niet


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:02 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:02 schreef helmet het volgende:
De Stad der Gewoven Duisternis (The City of Woven Darkness)


Klinkt wel lekker...


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 17:03 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:00 schreef helmet het volgende:
Aargh!? Kom jij ook al Vampire spelen?



Hoezo ik ook al?

quote:

En zo vreemd zien die spelers er allemaal niet uit hoor, de personages moeten ook in het dagelijks leven niet uit de toon vallen want dan zijn ze zo de sjaak. Het is al lastig genoeg dat je een bleek gelaat hebt, niet ademt en niet kunt eten en drinken.


Probeer je er nu maar niet uit te lullen, jullie zien er allemaal vreemd uit


Waag eens een dansje!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 17:04 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:02 schreef helmet het volgende:
De Stad der Gewoven Duisternis (The City of Woven Darkness)


Oh ja, die naam heb ik vaker horen vallen ja

Zoals ik al zei, ik moet nog veel, veel bijleren.


Waag eens een dansje!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:04 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:03 schreef Morningrise het volgende:


Probeer je er nu maar niet uit te lullen, jullie zien er allemaal vreemd uit


Ehrm..ik denk dat je met vreemd toch meer in de richting zit van het high fantasy larp


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 17:03 schreef Morningrise het volgende:
Hoezo ik ook al?
Kom daar steeds meer bekenden tegen. Loop op de vorige Elysium-avond langs de tafel met Ventrue, zit daar een jongen die ik ken van 't zwaardvechten.

Wat voor een personage ga je spelen?

quote:
Probeer je er nu maar niet uit te lullen, jullie zien er allemaal vreemd uit
Valt best mee.. ik heb nog maar 1 beast trait, dus ik heb geen fysieke kenmerken van m'n affinity beast Volgens mij heeft Yuri nog een paar foto's van mij gemaakt ooit tijdens 't spelen, dat zal ik 'm eens moeten vragen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 17:10 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:05 schreef helmet het volgende:
Wat voor een personage ga je spelen?


Ik wilde een hippie spelen maar Djan zei dat dat niet kan als je een vampier bent

quote:
Valt best mee.. ik heb nog maar 1 beast trait, dus ik heb geen fysieke kenmerken van m'n affinity beast Volgens mij heeft Yuri nog een paar foto's van mij gemaakt ooit tijdens 't spelen, dat zal ik 'm eens moeten vragen.


Ben al eerder foto's tegengekomen en ik moet zeggen, wel, er zaten een stel 'aparte figuren' tussen


Waag eens een dansje!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:11 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:10 schreef Morningrise het volgende:
Ben al eerder foto's tegengekomen en ik moet zeggen, wel, er zaten een stel 'aparte figuren' tussen


Als je de fotos van een werewolf live al vreemd vind, raad ik je niet aan om naar high fantasy lives te gaan kijken


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 17:12 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:11 schreef Yuddith het volgende:
Als je de fotos van een werewolf live al vreemd vind, raad ik je niet aan om naar high fantasy lives te gaan kijken


Mannen in jurken, bv.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:14 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:12 schreef VodeVilicious het volgende:
Mannen in jurken, bv.


En vrouwen in broeken....





Ohw wacht das niet zo bijzonder..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 17:10 schreef Morningrise het volgende:
Ik wilde een hippie spelen maar Djan zei dat dat niet kan als je een vampier bent
Waarom zou dat niet gaan? Je kunt een hele hoop spelen.

Je zult alleen wel even moeten kijken hoe dat zit met je vrede-lievende aard ja Je begint standaard met 1 beast trait, die kun je dan afkopen (want dan ben je nog humaner dan de gemiddelde mens). Verder kun je wat zogeheten flaws nemen (weak-hearted; betekent dat je actie moet ondernemen als je iemand mishandeld ziet worden) en verder een leuk personage er bij schrijven.

Mocht er met mijn personage iets gebeuren kom ik ook met iets heel aparts terug *grijnst gemeen* Heb een hele zooi personages liggen die ik zo kan spelen (mits ze goedgekeurd worden).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:16 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:14 schreef helmet het volgende:
Waarom zou dat niet gaan? Je kunt een hele hoop spelen.

Je zult alleen wel even moeten kijken hoe dat zit met je vrede-lievende aard ja Je begint standaard met 1 beast trait, die kun je dan afkopen (want dan ben je nog humaner dan de gemiddelde mens). Verder kun je wat zogeheten flaws nemen (weak-hearted; betekent dat je actie moet ondernemen als je iemand mishandeld ziet worden) en verder een leuk personage er bij schrijven.

Mocht er met mijn personage iets gebeuren kom ik ook met iets heel aparts terug *grijnst gemeen* Heb een hele zooi personages liggen die ik zo kan spelen (mits ze goedgekeurd worden).



Ik denk dat het hippie spelen niet 'mocht' omdat het een redelijk lastige rol kan zijn voor als je net nieuw bent in het systeem en spel. Maar ja, then again, never miss a challenge


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 17:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:14 schreef Yuddith het volgende:
En vrouwen in broeken....


Ohw wacht das niet zo bijzonder..


Hehe, euhm... vrouwen die...euhm...tja.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:17 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:16 schreef VodeVilicious het volgende:
Hehe, euhm... vrouwen die...euhm...tja.


Vrouwen die rondlopen met zwarte, rode, zwart-witte, groene en blauwe huidskleuren


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 17:17 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:17 schreef Yuddith het volgende:
Vrouwen die rondlopen met zwarte, rode, zwart-witte, groene en blauwe huidskleuren


Nee, dat is het echte leven op een festivalletje?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 17:16 schreef Yuddith het volgende:
Ik denk dat het hippie spelen niet 'mocht' omdat het een redelijk lastige rol kan zijn voor als je net nieuw bent in het systeem en spel. Maar ja, then again, never miss a challenge
Dat vind ik op zich nogal meevallen... een hippie is redelijk straight-forward en een behoorlijk stereotyp figuur. Denk aan archetypes als visionair, architect enzo. Het is natuurlijk best een uitdaging om je staande te houden in de behoorlijke duistere wereld die World of Darkness heet, maar moeilijk te spelen vind ik wel meevallen.

Een renegade Tremere die zich voordoet als Weerwolf, nou dat is moeilijk te spelen


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 17:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 17:17 schreef VodeVilicious het volgende:
Nee, dat is het echte leven op een festivalletje?
Eh, iets minder slowchatten gaarne.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 17:20 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 17:18 schreef helmet het volgende:
Dat vind ik op zich nogal meevallen... een hippie is redelijk straight-forward en een behoorlijk stereotyp figuur. Denk aan archetypes als visionair, architect enzo. Het is natuurlijk best een uitdaging om je staande te houden in de behoorlijke duistere wereld die World of Darkness heet, maar moeilijk te spelen vind ik wel meevallen.

Een renegade Tremere die zich voordoet als Weerwolf, nou dat is moeilijk te spelen


True, heel true...Maar ik vind het toch wel een bepaalde uitdaging om iets medelevends te spelen in een wereld die draagt om alle harde en criminele facetten van het leven...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen