IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het grote roleplay topic Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2004 19:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:12 schreef Yuddith het volgende:
Monks? Ik heb er in mijn hele roleplay/larp carriere maar weinig mee te maken gehad. Mijn favored class is Bard of Rogue.

Ik heb een keer een monk gespeeld, een acrobat als prestige. Was wel grappig om te doen, maar het hartje ligt er niet, he? Character is trouwens niet een erg fijne dood gestorven...


Zonde, zing dan maar een liedje.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 19:24 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:05 schreef Yuddith het volgende:
Argh..must....resist.."...


*Laat krokodillentraantje*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2004 22:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 13:09 schreef Yuddith het volgende:
Larp is ook lachwekkend!



Jep.


quote:

En heel gezellig..en ... en...En ja, je krijgt het syndroom dat je alleen nog maar over meer LARP en nóg meer LARP kunt praten....en ...en...over Larp


Jouw gedrag staat in de vakliteratuur als OCD bekend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 23:54 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:20 schreef Schaep het volgende:
Zonde, zing dan maar een liedje.


LALAAAAAAAAAAAAAAAAAA! LALLALALALLAAAAAAAAA!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 23:55 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:

Jouw gedrag staat in de vakliteratuur als OCD bekend.


Kijk, kent er toch iemand hier zijn reclames!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2004 23:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 23:55 schreef Yuddith het volgende:
Kijk, kent er toch iemand hier zijn reclames!


Reclames?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kratilim_valqui
Usericon van Kratilim_valqui
Posted 09-09-2004 10:21 by Kratilim_valqui Wijzig reactieProfiel van Kratilim_valquiQuote dit bericht

In een roleplay topic het gaan hebben over Reclames? jaaaaja.... Maar goed.. Zelf roleplay ik ook best veel, Larp wil ik es een keertje doen, volgend jaar ofzo..


Death smiles at us all.... all you can do is smile back...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2004 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kut .. weer zo een ....


Kratilim_valqui
Usericon van Kratilim_valqui
Posted 09-09-2004 10:25 by Kratilim_valqui Wijzig reactieProfiel van Kratilim_valquiQuote dit bericht

Haha, heb je zo'n hekel aan RP'ers dan?


Death smiles at us all.... all you can do is smile back...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2004 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LARP-ers ja ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-09-2004 17:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 1:59 schreef StratoS het volgende:
en aldoch Mud's en Mushes en andere aftakkingen van het phenomeen wat beter zijn, missen zij ook dat kleine beetje meer wat je hebt met menselijke interactie.



Voordeel is wel de laagdrempeligheid. Je hoeft niet altijd eerst een groep enthousiastelingen bij elkaar te zoeken, er zijn online altijd wel wat mensen beschikbaar. Naddel is uiteraard wel de limitaties die het systeem je oplegt en ook kun je onderling geen huisregels opstellen of tegenhouden dat er mensen tussendoor komen rennen zonder rpg aspiraties (afhankelijk van de MUD natuurlijk).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-09-2004 17:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 september 2004 17:18 schreef Mark het volgende:
Voordeel is wel de laagdrempeligheid. Je hoeft niet altijd eerst een groep enthousiastelingen bij elkaar te zoeken, er zijn online altijd wel wat mensen beschikbaar. Naddel is uiteraard wel de limitaties die het systeem je oplegt en ook kun je onderling geen huisregels opstellen of tegenhouden dat er mensen tussendoor komen rennen zonder rpg aspiraties (afhankelijk van de MUD natuurlijk).
Tuurlijk wel... als je zorgt dat je genoeg mensen in je team hebt zitten kun je best een systeem opzetten dat het xp-systeem of het levellen niet (alleen) af laat hangen van verslagen monsters maar van roleplay-prestaties. Maar dat vergt wel een hoop meer inspanning van de kant van de makers van de MUD.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-09-2004 17:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Helemaal waar, uiteraard bestaan zulke MUDs ook (Rifts of Chaos bijv.). Helaas zijn ze voor zover ik kan overzien sterk in de minderheid en degenen die er zijn vergen eerst een lange karaktervoorbereiding die vervolgens door een creator getoetst moet worden (kan dagen-weken duren) en dan blijken er regelmatig nauwelijks mensen online/beschikbaar te zijn op tijden dat je zelf online gaat.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-09-2004 17:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ja, dat probleem hadden wij op een gegeven moment ook helaas. Op een gegeven moment is een deel van ons quest-team er mee opgehouden (en eentje hebben we er uit moeten kicken vanwege cheaten) en dan zit je echt wel met een probleem.

Verder kun je het nog op wat andere manieren afdwingen, maar stiekem beperken die de vrijheid natuurlijk weer. Bepaalde rassen die geen groep mogen vormen met elkaar, dorpen waar je als bepaald type niet in komt etc.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-09-2004 17:35 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Laatst voor het eerst D&D gespeeld (Living Greyhawk) en hopelijk gaan we snel beginnen aan Ghost Walk...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:52 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2004 10:21 schreef Kratilim_valqui het volgende:
Zelf roleplay ik ook best veel, Larp wil ik es een keertje doen, volgend jaar ofzo..


Ik wacht rustig af, Bas! Laat het maar een keer horen dan regel ik wel een spelersplekje voor je bij een of ander live, als je wilt


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 16:53 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:52 schreef Yuddith het volgende:
Ik wacht rustig af, Bas! Laat het maar een keer horen dan regel ik wel een spelersplekje voor je bij een of ander live, als je wilt


Lekker laat, Judit.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:54 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Lekker laat, Judit.


Ik ben bij vlagen actief sorry Cheryl! Nog steeds jammer dat je niet op de moots kunt zijn...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 16:56 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:54 schreef Yuddith het volgende:
Ik ben bij vlagen actief sorry Cheryl! Nog steeds jammer dat je niet op de moots kunt zijn...


Maaktnie uit.
Jah, I know. Voor deze maand rond te komen hebben we hier thuis iets minder dan 100 euro, en ik ben ontslagen en zit zelf zonder geld.
Op de Summ zal Sakura er zijn, als je thieme maar in leven houd, ja!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 16:56 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik ga binnenkort ook een poging wagen


Waag eens een dansje!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 16:57 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:56 schreef Morningrise het volgende:
Ik ga binnenkort ook een poging wagen


live-roleplay dan, roleplay zelf heb ik al wel eens gedaan.


Waag eens een dansje!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:58 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:56 schreef VodeVilicious het volgende:
Maaktnie uit.
Jah, I know. Voor deze maand rond te komen hebben we hier thuis iets minder dan 100 euro, en ik ben ontslagen en zit zelf zonder geld.
Op de Summ zal Sakura er zijn, als je thieme maar in leven houd, ja!


Were working on it! ongeveer de hele vortex staat paraat om het hoofdritualistje op te vangen bij het gevecht met de zilveren draak! als het nu nog mis mag gaan, dan mag je mee begrafenis leiden op de sum


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 16:58 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:56 schreef Morningrise het volgende:
Ik ga binnenkort ook een poging wagen


Woehoe! Waar?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:59 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:57 schreef Morningrise het volgende:
live-roleplay dan, roleplay zelf heb ik al wel eens gedaan.


Waar wil je beginnen dan?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2004 16:59 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:58 schreef Yuddith het volgende:
Were working on it! ongeveer de hele vortex staat paraat om het hoofdritualistje op te vangen bij het gevecht met de zilveren draak! als het nu nog mis mag gaan, dan mag je mee begrafenis leiden op de sum


Jaaa, kan ik gaan vertellen hoe ik hem nooit ontmoet heb...


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen