IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het grote roleplay topic Vorige pagina | Volgende pagina
Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:20 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

ohw lachen kan ik dan nog meer topics gaan trashen...of...of misschien wel nuttige info toevoegen? Naah, deze gaat lekker over larp, dus ... kom je ook naar SR dit weekend?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:22 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Nee, ik had helemaal gepland van wel endzo, maar geldtekort. argharghargh

Maar binnenkort werk ik, dus dan zal ik wat meer aanwezig zijn! Mischien zelf Emphebion een keertje!.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:23 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Emphebion is luxe life! Kost net zoveel als Sum, duurt net zo lang,...maar! Je slaapt daadwerkelijk in een echt bed, hebt fatsoenlijke toiletten en douches en je krijgt (jaja, het bestaat), fatsoenlijk te eten!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:24 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:23 schreef Yuddith het volgende:
Emphebion is luxe life! Kost net zoveel als Sum, duurt net zo lang,...maar! Je slaapt daadwerkelijk in een echt bed, hebt fatsoenlijke toiletten en douches en je krijgt (jaja, het bestaat), fatsoenlijk te eten!


yeah! Volgende keer zal ik daar zeker bij zijn dan. *aanbid lives met bedden*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:26 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Bedden heersen! Was ook al zo super of Formanterra 6...lekker stapelbedjes... Ben toen wel helemaal stem kwijtgeweest, Ik zou écht niet meer weten hoe dat kwam


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:27 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:26 schreef Yuddith het volgende:
Bedden heersen! Was ook al zo super of Formanterra 6...lekker stapelbedjes... Ben toen wel helemaal stem kwijtgeweest, Ik zou écht niet meer weten hoe dat kwam


Joh. Moeten we zeker nog eens een keer doen, maar dan als undead fairies ofzo.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:28 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Yeah, kunnen we dan echt eng gaan zijn... of waren we dat al? Nee, toch?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:29 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:28 schreef Yuddith het volgende:
Yeah, kunnen we dan echt eng gaan zijn... of waren we dat al? Nee, toch?


nee joh, we waren irritant. Maareh, moeten we zeker eens doen. I can imagine those faces already.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:29 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Ff zien joh!

----------

"The same as we do every night, Cheryl,
...
Try to take over topics!"


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:29 schreef Yuddith het volgende:
Ff zien joh!

----------

"The same as we do every night, Cheryl,
...
Try to take over topics!"


Muahaha
49 posts!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:30 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

ik ben me net aan het bedenken dat je enger kunt zijn als je apaat of ander geestelijk gestoord iets speelt...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:31 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:30 schreef Yuddith het volgende:
ik ben me net aan het bedenken dat je enger kunt zijn als je apaat of ander geestelijk gestoord iets speelt...


Hehe, inderdaad.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:31 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Post addict


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:31 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:31 schreef Yuddith het volgende:
Post addict


Joh, über-spammer, je zou een award moeten rkijgen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 07-09-2004 1:33 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ontopic stelletje bakvissen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:34 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Okee, on topic..hoeveel lives draai je in een jaar?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:35 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:34 schreef Yuddith het volgende:
Okee, on topic..hoeveel lives draai je in een jaar?


Doe jij es eerst Juud.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:40 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Ts, je wilt me hier tot morgen hebben zitten he?

Ik zal eens een poging wagen...vanaf waar ik begon tot nu (ongeveer een jaar en een maand):

Summoning 8 2003
Shiverz 4 2003
Formanterra (6 of 7?)
Moots II 2003
Emphebion Winter 2003
Sumdag 2004
Moonblade 6
Land van Iss
Moots I 2004
Cauldron orc Special
Cauldron Thorn Special
Cauldron dwarf Special
Beyond the Invisible
Barbaria
Summoning 9 2004
Shadowrifts 3 2004
Spirit Dance 2004
Phoenix Special
Emphebion Zomer 2004

en vast nog wel een aantal die ik vergeet..

en komende tot December:

Formanterra
Shadowrifts 4
Dragonlair
Emphebion Winter 2004
en vast nog wel heel wat meer...




VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:41 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht



Jeeeezus, addict. Emphebion winter live, wanneer is die?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:43 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Ook weer in december, in de week vakantie voor nieuwjaar, denk ik, zoals gebruikelijk


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:43 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:43 schreef Yuddith het volgende:
Ook weer in december, in de week vakantie voor nieuwjaar, denk ik, zoals gebruikelijk


Goaf!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:45 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Hm...bedenk me net dat ik inderdaad wel een addict ben...maar afkicken zit nog niet in de planning...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:45 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:45 schreef Yuddith het volgende:
Hm...bedenk me net dat ik inderdaad wel een addict ben...maar afkicken zit nog niet in de planning...


Nee, is dat dan nodig?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:48 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 1:45 schreef VodeVilicious het volgende:
Nee, is dat dan nodig?
]

Het kost nog altijd geld.. En heel veel tijd,..dus misschien is een selectie maken niet eens zon gek idee...

Wil ook nog andere dingen gaan uitproberen...Ravenskeep bijvoorbeeld, of Charm...of De Zwarte Vlam...of Puerto Diablo..


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:49 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Poepoe, jij hebt grootste plannen. Voor mij staat momenteel moots in de planning, en als ik wat meer info heb misschien emphebion winterlive.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen