IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het grote roleplay topic Vorige pagina | Volgende pagina
Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:50 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Jup, groootse plannen!
mag toch? Een mens kan dromen vind ik

Ohw, tussen haakjes, welk topic heb jij fotootjes van Waterpop verstopt?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:52 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Pfoe..dat topic was vol en is ergens in de vergetelhied geraakt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:53 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Ik heb de zoek optie gevonden


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:54 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Pfoe..dat topic was vol en is ergens in de vergetelhied geraakt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:56 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Ik ben de bureacratie nog net niet Tweevoud is wat teveel van het goede..maar okay, back on topic...

Je weet natuurlijk dat je niet erg goed binnen komt vallen op de Moots he? Hele B13 staat je op te wachten om mijn pappie te beschermen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-09-2004 2:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 september 2004 1:23 schreef Yuddith het volgende:
Emphebion is luxe life!
Urgh, Emphebion... die hadden zo iets geweldigs kunnen hebben... maar ja, crappy bestuur.


I'm not being rude. You're just insignificant.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 2:01 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dat is net het leuke joh! Ik ga ook ene eng tussenpersoontje gebruiken om Thieme to komen halen naar een donker plekje waar ik wacht.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 07-09-2004 10:59 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ikzelf Larp niet, mijn vriendin wel. Bij één of andere vage onderafdeling van Cauldron, Mantigrue genaamd.


"I find your lack of faith disturbing."


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 12:55 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Mantigrue...ohw die... die het zo moeilijk gaan krijgen aankomend weekend omdat ze de dochter van de Lord hebben omgebracht...Die mantigrue?


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 12:55 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

En cheryl? Niet een te donker hoekje, he? Anders moet ik jaloers worden...


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 12:56 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 2:00 schreef helmet het volgende:
Urgh, Emphebion... die hadden zo iets geweldigs kunnen hebben... maar ja, crappy bestuur.


Toch werkt dat bestuur beter als dat van menige andere vereniging waar ik speel..Chub.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2004 13:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 12:55 schreef Yuddith het volgende:
Mantigrue...ohw die... die het zo moeilijk gaan krijgen aankomend weekend omdat ze de dochter van de Lord hebben omgebracht...Die mantigrue?


Als je dit zo leest dan is dit noch lachwekkender dan dat ik altijd dacht.

Ik krijg telkens de beeld uit American Pie voor mijn ogen:

'This one time...at band camp....this one time at band camp'



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 13:09 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 13:07 schreef Chelman het volgende:
Als je dit zo leest dan is dit noch lachwekkender dan dat ik altijd dacht.

Ik krijg telkens de beeld uit American Pie voor mijn ogen:

'This one time...at band camp....this one time at band camp'




Larp is ook lachwekkend! En heel gezellig..en ... en...En ja, je krijgt het syndroom dat je alleen nog maar over meer LARP en nóg meer LARP kunt praten....en ...en...over Larp


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 14:18 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 13:09 schreef Yuddith het volgende:
Larp is ook lachwekkend! En heel gezellig..en ... en...En ja, je krijgt het syndroom dat je alleen nog maar over meer LARP en nóg meer LARP kunt praten....en ...en...over Larp


Inderdaad!

En dat donker hoekje zal niet te donker zijn hoor, maak je geen zorgen. Anders word mijn vriend jaloers.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 14:22 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:18 schreef VodeVilicious het volgende:
Inderdaad!

En dat donker hoekje zal niet te donker zijn hoor, maak je geen zorgen. Anders word mijn vriend jaloers.


Heb jij vriendje dan? sinds wanneer? en komtie larpen? '


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 14:23 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:22 schreef Yuddith het volgende:
Heb jij vriendje dan? sinds wanneer? en komtie larpen? '


Sinds eind augustus. En ik probeer! Al blijft zijn mening: "Larp is gay" Maar ik overtuig hem wel.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 14:25 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Larp is gay?

Ja ik zeg toch, larp is gezellig?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 14:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:25 schreef Yuddith het volgende:
Larp is gay?

Ja ik zeg toch, larp is gezellig?


Whaha, ach, ik probeer. En ik heb al helemaal zin in moots! Hopelijk lukt dat ritueeltje voor Megan.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 14:30 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:28 schreef VodeVilicious het volgende:
Whaha, ach, ik probeer. En ik heb al helemaal zin in moots! Hopelijk lukt dat ritueeltje voor Megan.


Sarradin gaat er alles aan doen om het te voorkomen ik zie het anders al gebeuren hoor: Chaosrift opnieuw opengescheurd en een megademoon met het verstand van een imp die de Vortexbewoners tot 0 reduceert..


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 14:31 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:30 schreef Yuddith het volgende:
Sarradin gaat er alles aan doen om het te voorkomen ik zie het anders al gebeuren hoor: Chaosrift opnieuw opengescheurd en een megademoon met het verstand van een imp die de Vortexbewoners tot 0 reduceert..


Yeah! leuk toch?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 18:46 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 14:31 schreef VodeVilicious het volgende:
Yeah! leuk toch?


Dan ga ik je neerhalen hoor Without mercy


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 19:01 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 18:46 schreef Yuddith het volgende:
Dan ga ik je neerhalen hoor Without mercy


Dan ga ik m'n onweerstaanbare pruillip bovenhalen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 19:05 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:01 schreef VodeVilicious het volgende:
Dan ga ik m'n onweerstaanbare pruillip bovenhalen.


Argh..must....resist.."...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2004 19:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:05 schreef Yuddith het volgende:
Argh..must....resist.."...


Wat vind jij nou eigenlijk van monks?


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 19:12 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 19:06 schreef Schaep het volgende:
Wat vind jij nou eigenlijk van monks?


Monks? Ik heb er in mijn hele roleplay/larp carriere maar weinig mee te maken gehad. Mijn favored class is Bard of Rogue.

Ik heb een keer een monk gespeeld, een acrobat als prestige. Was wel grappig om te doen, maar het hartje ligt er niet, he? Character is trouwens niet een erg fijne dood gestorven...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen