IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 juli 2005 13:18 schreef Mark het volgende:
Zillah, je kunt die Londen threads wel dicht blijven gooien, maar ik denk toch echt dat een aparte topic hiervoor wel op zijn plaats is, hoor.
Iets met mod beleid en consequent zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Over Fortuyn, 9-11 en zo waren ook aparte topics .. en terecht ...

Stukje wereldgeschiedenis die daar afspeelt


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:20 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

dacht ik ook ja


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-07-2005 13:20 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 7 juli 2005 12:26 schreef slome het volgende:
Dat is wat de anderen thuis tegen me hadden gezegd.

Edit: Op het nieuws hadden ze het over een arts die 90 doden had gemeld. Ik zat er dus toch niet naast.


Ik dacht het ook.. Maar ze spraken telkens over 90 slachtoffers.. Maar dodental zal nog wel rap oplopen..

Was het niet 11 september dat ze eerst 5 doden bevestigden, toen 15, toen 30 en toen ineens 2300 ofzo?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

En iedere soort 'zanger' verdient wel een eigen topic.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 juli 2005 13:21 schreef kwelgeest het volgende:
En iedere soort 'zanger' verdient wel een eigen topic.
Ja Vic, maar dan zie ze dat even niet, ze hebben ook ene leven enzo


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 13:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 13:21 schreef Jenje het volgende:
Ja Vic, maar dan zie ze dat even niet, ze hebben ook ene leven enzo

Moet ik hier serieus op gaan reageren?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Doe maar niet ...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2005 13:44 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 7 juli 2005 13:20 schreef Ethereal het volgende:
Ik dacht het ook.. Maar ze spraken telkens over 90 slachtoffers.. Maar dodental zal nog wel rap oplopen..

Was het niet 11 september dat ze eerst 5 doden bevestigden, toen 15, toen 30 en toen ineens 2300 ofzo?

maar toen stortte het gebouw naar beneden, waardoor er veel slachtoffers waren


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iedere dag sterven duizenden mensen van honger en ontbering, meer dan wat daar 1 keer in 9/11 USA - precies of zo'n gebeurtenissen hebben monopolie op aandacht. OK, armoede is saai, maar nu ist gewoon hypocriet tot en met!


signature


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-07-2005 16:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef Hypnos het volgende:
iedere dag sterven duizenden mensen van honger en ontbering, meer dan wat daar 1 keer in 9/11 USA - precies of zo'n gebeurtenissen hebben monopolie op aandacht. OK, armoede is saai, maar nu ist gewoon hypocriet tot en met!


Fucking hippie.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 16:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

HIPPIE TEGEN MIJ????????


aarsworm!


Ze mogen van mij allemaal doodvallen, ma ze moeten nie zo zelfzuchtig meelijwekkend doen. Komaan zeg, alsof dat er alleen daar miserie is. Ze mogen nog blij zijn dat ze niet geboren zijn als moslim ip dat ze aangevallen worden door een paar extremisten! Behalve die dooie dan, maar die kunnen toch niks meer zeggen. Ze mogen dus allemaal hun meelijwekkende kop houden, vooral de politici

en hun families moet ik niet horen, ik ben geen slachtofferhulpmedewerker


signature


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-07-2005 16:59 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 7 juli 2005 16:39 schreef Hypnos het volgende:
HIPPIE TEGEN MIJ????????


aarsworm!


Ze mogen van mij allemaal doodvallen, ma ze moeten nie zo zelfzuchtig meelijwekkend doen. Komaan zeg, alsof dat er alleen daar miserie is. Ze mogen nog blij zijn dat ze niet geboren zijn als moslim ip dat ze aangevallen worden door een paar extremisten! Behalve die dooie dan, maar die kunnen toch niks meer zeggen. Ze mogen dus allemaal hun meelijwekkende kop houden, vooral de politici

en hun families moet ik niet horen, ik ben geen slachtofferhulpmedewerker


echt slim ben je niet he


11.45: restate my assumptions


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-07-2005 17:05 by Infaustus Profiel van Infaustus

jij wel dan?


No meat is sweater


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-07-2005 17:06 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Ach, ik kan tenminste simpele geometrische vormen herkennen. Dat plaatst mij in ieder geval boven jou.


11.45: restate my assumptions


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-07-2005 17:12 by Infaustus Profiel van Infaustus

triest hoor, op de man af gaan...

jij kan niet eens een baantje houden

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-07-2005 17:13]


No meat is sweater


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-07-2005 17:18 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 7 juli 2005 16:39 schreef Hypnos het volgende:
HIPPIE TEGEN MIJ????????


aarsworm!


Ze mogen van mij allemaal doodvallen, ma ze moeten nie zo zelfzuchtig meelijwekkend doen. Komaan zeg, alsof dat er alleen daar miserie is. Ze mogen nog blij zijn dat ze niet geboren zijn als moslim ip dat ze aangevallen worden door een paar extremisten! Behalve die dooie dan, maar die kunnen toch niks meer zeggen. Ze mogen dus allemaal hun meelijwekkende kop houden, vooral de politici

en hun families moet ik niet horen, ik ben geen slachtofferhulpmedewerker

Hippie.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-07-2005 17:22 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef Hypnos het volgende:
iedere dag sterven duizenden mensen van honger en ontbering, meer dan wat daar 1 keer in 9/11 USA - precies of zo'n gebeurtenissen hebben monopolie op aandacht. OK, armoede is saai, maar nu ist gewoon hypocriet tot en met!
Boehoe.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2005 17:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef Hypnos het volgende:
iedere dag sterven duizenden mensen van honger en ontbering, meer dan wat daar 1 keer in 9/11 USA - precies of zo'n gebeurtenissen hebben monopolie op aandacht. OK, armoede is saai, maar nu ist gewoon hypocriet tot en met!



Iedere dag sterven er tientallen mensen in het verkeer of in het ziekenhuis aan een vunzige microbe. Waty is je punt precies?

Appels peren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 22:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Mijn punt is dat er zooo enorm meelevend gedaan wordt in de media, precies of er is iets heel ergs gebeurd. Dat is nu ook wel niets om happy van te worden, maar er gebeuren dagelijks veel ergere zaken waar met geen woord meer over gerept wordt, omdat het de mensen tegen steekt (Afrika en van die toestenden). Nu plots gaat het over bomaanslagen in Londen en owee, de wereld staat precies op zijn kop. Tzijn verdomme amper een paar doden. Moet er daarvoor zo onnozel gedaan worden, het is toch geen tsunami zeker!


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tsunami kwam door natuur, bomaanslagen door domme mensen ... iets anders dus en onvergelijkbaar ... en volgens mij kreeg tsunami ook wel iets meer aandacht .. 200 miljoen meer ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 juli 2005 23:02 schreef Jenje het volgende:
Tsunami kwam door natuur, bomaanslagen door domme mensen ... iets anders dus en onvergelijkbaar ... en volgens mij kreeg tsunami ook wel iets meer aandacht .. 200 miljoen meer ..


Dat is waar , er waren ook iets meer doden meen ik mij te herinneren. En ik denk ook wel dat dit voorval veel geld zal losmaken voor zowel heropbouw van de schade als geld om terreur te bestrijden. Hoe doe je zoiets in wiensnaam dan ook. Terreur bestrijden. Ze bestrijden alleen symptomen van terreur.


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-07-2005 23:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 juli 2005 22:46 schreef Hypnos het volgende:
Mijn punt is dat er zooo enorm meelevend gedaan wordt in de media, precies of er is iets heel ergs gebeurd. Dat is nu ook wel niets om happy van te worden, maar er gebeuren dagelijks veel ergere zaken waar met geen woord meer over gerept wordt, omdat het de mensen tegen steekt (Afrika en van die toestenden). Nu plots gaat het over bomaanslagen in Londen en owee, de wereld staat precies op zijn kop. Tzijn verdomme amper een paar doden. Moet er daarvoor zo onnozel gedaan worden, het is toch geen tsunami zeker!
Balans. Symboliek. Invloed op ons leven. enz.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-07-2005 23:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 juli 2005 23:09 schreef Hypnos het volgende:
Dat is waar , er waren ook iets meer doden meen ik mij te herinneren. En ik denk ook wel dat dit voorval veel geld zal losmaken voor zowel heropbouw van de schade als geld om terreur te bestrijden. Hoe doe je zoiets in wiensnaam dan ook. Terreur bestrijden. Ze bestrijden alleen symptomen van terreur.
Hoe bestrijd je dit soort terreur? Door te garanderen dat de daders worden begraven in varkensolie. (En dat vervolgens ook te doen)

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 07-07-2005 23:10]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 23:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 juli 2005 23:09 schreef Hypnos het volgende:
Dat is waar , er waren ook iets meer doden meen ik mij te herinneren. En ik denk ook wel dat dit voorval veel geld zal losmaken voor zowel heropbouw van de schade als geld om terreur te bestrijden. Hoe doe je zoiets in wiensnaam dan ook. Terreur bestrijden. Ze bestrijden alleen symptomen van terreur.
Ja, we zouden er idd beter niets aan kunnen doen ....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen