IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen deel 4!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-07-2006 13:05 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 28 juli 2006 12:28 schreef Lampje het volgende:
Sjeezus, die axis pedalen spelen wel errug fijn ! De dag nadat ik ze opgehaald had uitgeprobeerd, en het beviel me meteen !(hardcore : tijdens een optreden, in dit geval obscene extreme). Gister in de oefenruimte voor de tweede keer gebruikt, en nu ben ik helemaal overtuigd

Het speelt veel preciezer, en soepeler. Ik kan alleen niet zeggen dat het sneller gaat, maar dat zal dan denk ik wel een kwestie van wat meer oefenen zijn.

Waar vergelijk je ze nu mee? Maw wat voor pedalen had je eerst?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 28-07-2006 18:39 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Heavily customised cheapy ass pedals, maar wel met longboards erop, en andere veren. Ook had ik lagers op de veren gezet, en lagers op de scharnieren van de voetbladen.

edit :

Ik ben dus lampje, ik heb per ongeluk ingelogd met mijn oude username.....

[Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 28-07-2006 18:44]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 28-07-2006 19:18 by grindcore Profiel van grindcore

Lampie!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 11:48 by Lampje Profiel van Lampje



lampje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2006 11:54 by Snaack Profiel van Snaack

Welke heb je nou Paul? Die nieuwe A longboards? Met "variable leverage glide"?

Heb ergens wel spijt dat ik mijn Axis A twin verkocht heb, alhoewel ik mijn IC best fijn vind spelen. Jammer dat er nu wat meer speling op het slave pedaal begint te komen. Met 2 bassdrums spelen zou beter zijn, en ik heb nog een IC single pedaal liggen.

Zo'n Trick Pro 1V wil ik graag een uitproberen.


Schijnt qua feel tussen een Axis en een Speedking in te zitten. Direct drive + drukveer. Ben erg benieuwd hoe dat speelt.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-07-2006 11:56 by Hexegot Profiel van Hexegot

*is al heel blij met z'n DW 4002*


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 30-07-2006 16:17 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Jezus die Trick ziet er goed uit! Direct drive heb ik nog nooit geprobeert, weleens benieuwd.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2006 16:19 by Snaack Profiel van Snaack

$699,- godverdomme en geen NL importeur waar ik hem uit kan proberen.

En toch zit ik er hard te denken dat ding gewoon te bestellen.


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 30-07-2006 19:27 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 25 juli 2006 9:59 schreef Imotep het volgende:
Hey ik heb 20 juli een mail gestuur naar beiden emailadressen, maar nog geen reactie van je gehad. Je hebt het nu toch wel ontvangen?
En? heb u nu mn mail gehad?



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 20:29 by Lampje Profiel van Lampje

quote:
Op 30 juli 2006 16:19 schreef Snaack het volgende:
$699,- godverdomme en geen NL importeur waar ik hem uit kan proberen.

En toch zit ik er hard te denken dat ding gewoon te bestellen.


Wel veel geld voor iets waarvan je niet eens weet of het lekker zal spelen... Het ziet er wel pro uit.. Maar mijn A2 longboards kostten ook 725 euro (normaal gesproken dan)... Geen kattepies.... Wel 2 jaar garantie.

Ik heb dus de A serie, en dat is idd met een adjustable leverage. Ik had zoiets van : "Ik ga nu toch grof geld uitgeven, dan neem ik maar meteen de meest uitgebreide versie (en dus ook de duurste)".

Ikzelf vind IC's helemaal niet lekker spelen. Ik zou dan eerder voor die Pearl pedalen kiezen.

Trouwens, iemand nog interesse in 2 Pearl bassdrumpedalen ? Ik heb nu 7 pedalen liggen en dat is toch iets teveel van het goede....


lampje


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 20:37 by Lampje Profiel van Lampje

Jällö

Ik zie het nu pas Jelle, alles goed ?!!?!? We hadden het met Scrotum laatst nog over jou, we vroegen ons af waar jij tegenwoordig bent... Nog steeds in Finland ?



lampje


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 30-07-2006 20:58 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 30 juli 2006 20:29 schreef Lampje het volgende:

Ikzelf vind IC's helemaal niet lekker spelen. Ik zou dan eerder voor die Pearl pedalen kiezen.



quote:
Op 30 juli 2006 20:29 schreef Lampje het volgende:

trouwens, iemand nog interesse in 2 Pearl bassdrumpedalen ? Ik heb nu 7 pedalen liggen en dat is toch iets teveel van het goede....


Als je 1 eliminator wil verkopen



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 21:27 by Lampje Profiel van Lampje

Eliminators, dat zijn de pedalen die ik fijn vind, die bedoelde ik.

De pedalen die ik zijn een voorloper op de eliminators. Geen verschillende opzetstukken voor de katrollen dus. Ik moet er ook nog even bijzeggen dat de scharnieren van de voetbladen een beetje speling hebben. Misschien vervang ik die nog voordat ik ze verkoop. Ik heb er wel baseplates onder zitten.


lampje


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 30-07-2006 22:07 by ADHD Profiel van ADHD

@ Paul (lampje) zorg wel dat je in het begin de schroefjes van de pedalen af en toe checkt of ze nog goed vast zitten. willen nog wel eens lostrillen.

k heb ook die axis a double longboards in t zwart. erg fijn pedaal. maar hoe ze die tussenstang ooit zo hebben kunnen maken snap ik echt niet. het hele pedaal is een technisch hoogstandje maar die stang lijkt wel een drijfstang van een vrachtwagen. beetje jammer voor die prijs. k heb t pedaal rechtstreeks besteld bij een winkel in amerika. invoerrechten en verzendkosten erbij was ik iets van een 630 euro kwijt
scheelt erg veel tegenover hier


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-07-2006 22:15 by Lampje Profiel van Lampje

Hey ADHD,

Ja, dat van die schroefjes had de importeur me ook al opgewezen. Die as van mij is trouwens prima, degelijk en licht. En geen speling ook nog es ! Als twin vindt ik hem wel wat minder prettig spelen, met name wat triggering betreft. Voorlopig gebruik ik ze dus gewoon op 2 bassdrums. Zodra die axis triggers binnen zijn, dan zet ik de as er weer tussen.

Ik had hem trouwens met dikke korting gekregen, maar normaal is de adviesprijs aardig hoog.


lampje


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 31-07-2006 11:04 by ADHD Profiel van ADHD

ja k ben erg benieuwd of dat echt goed werkt die axis triggers. ziet t niet zo veel. maar dat horen we tegen die tijd dat je ze hebt wel


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 31-07-2006 11:05 by Imotep Profiel van Imotephttp://listen.to/imothep

quote:
Op 30 juli 2006 19:27 schreef san miguel het volgende:
En? heb u nu mn mail gehad?


Nee, nog niks ontvangen. Kan je hem nog een keer sturen?


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 31-07-2006 11:54 by El Chulo Profiel van El Chulo

Die schroefjes van Axis trillen inderdaad wel eens los; erg irritant als je ineens ergens speling voelt. Tegenwoordig draai ik ze regelmatig allemaal even aan en dan heb ik er weinig last van.

Die ekit triggers zijn op zich wel cool, maar voor mij helaas niet bruikbaar. Ik heb namelijk een linksbenig Axis pedaal en op de as van het rechterpedaal (het slave-pedaal) past dat aanslag-hamertje er niet lekker tussen; het pedaal gaat er stroever van lopen.

Als iemand interesse heeft in die eKits, dan kan je me mailen...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2006 15:36 by Lampje Profiel van Lampje

Je habt mail !

Over die Ekits : De drummer van Psycroptic heeft ze ook, alleen gebruikt hij ze live niet ivm het afstellen van die dingen (de hoek ten opzichte van het vel heeft tenslotte ook effect op de hoek van de triggerhammer. Als je de Sonic Hammers gebruikt is dit echter redelijk snel af te stellen.) Hij gebruikt ze dus alleen op zijn eigen drumkit, live triggert hij met DDrum triggers.

De drummer van Inveracity heeft ze ook, en hij zweert erbij, hij gebruikt ze ook live.

Ik heb DDrum triggers, maar ben het een beetje zat dat die dingen nog wel eens kapot gaan (on the road). Daarom wil ik ze hebben, en bovendien vanwege dat twinverhaal.


lampje


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-07-2006 20:39 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik wel zo'n ddrum van je overkopen als het de pro's zijn, ik zoek er nog een.

En over die pedalen: ik wil er zelf nog een eliminator bij dus ik hoef geen andere.

[Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 31-07-2006 20:40]



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 31-07-2006 20:47 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 30 juli 2006 20:37 schreef Lampje het volgende:
Ik zie het nu pas Jelle, alles goed ?!!?!? We hadden het met Scrotum laatst nog over jou, we vroegen ons af waar jij tegenwoordig bent... Nog steeds in Finland ?



Inderdaad nog steeds in Suomi Finland Perkele!
In september kom ik trouwens in Wageningen langs. Zit Scrotum dan nog steeds elke dinsdag in het WagBan hok te stomen?

(Die Fiend-opnames zijn trouwens nog immer "fast fertig", stelletje luie donders daar! )



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2006 20:56 by Lampje Profiel van Lampje

quote:
Op 31 juli 2006 20:47 schreef Jällö het volgende:

Inderdaad nog steeds in Suomi Finland Perkele!
In september kom ik trouwens in Wageningen langs. Zit Scrotum dan nog steeds elke dinsdag in het WagBan hok te stomen?

(Die Fiend-opnames zijn trouwens nog immer "fast fertig", stelletje luie donders daar! )




Yep, we (of eigenlijk "ze") oefenen nog steeds op de dinsdagavond. In september heb ik het zelf een beetje te druk, maar als we dan gewoon even wat afspreken, dan komt het helemaal goed !

quote:
Op 31 juli 2006 20:39 schreef blastmaster het volgende:
Ik wel zo'n ddrum van je overkopen als het de pro's zijn, ik zoek er nog een.

En over die pedalen: ik wil er zelf nog een eliminator bij dus ik hoef geen andere.


Die DDrums (pro idd) hou ik gewoon voor de studio. Daar gaan ze ook niet kapot. Dat je een eliminator wil hebben en geen andere, dat begreep ik al hoor, haha. Ik zet mijn oudjes gewoon een keer op marktplaats ofzo. Mijn minder oude zelfmade twin ga ik nog een keer netjes afmaken, en dan ook verpatsen. Snaack : Misschien is dat wat voor jou ?!? Maar dat zien we dan tegen die tijd wel.


lampje


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 07-08-2006 20:14 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 31 juli 2006 11:05 schreef Imotep het volgende:
Nee, nog niks ontvangen. Kan je hem nog een keer sturen?
nu dan?



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-08-2006 13:30 by Hexegot Profiel van Hexegot

Vraagje!

Ik ben sinds een week of drie in het bezit van een twinpedaal en ben daar regelmatig mee in de weer, maar ik heb één ding wat me dwarszit: de klank. Ik gebruik vrij kleine bassdrums (de grootste is 20") en mijn rechterklopper komt keurig in het midden van het vel, met het bijbehorende volle geluid, maar links zit daar een centimeter of zes naast en klinkt dus een stuk minder vol. Is hier iets aan te doen, ondanks de kleine diameter van mijn trommels, of moet ik 'gewoon' een 22" bass aanschaffen?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2006 14:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Je kunt ze natuurlijk ook zo afstellen dat ze allebei niet op het midden slaan, maar 3 cm ervanaf


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen