IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen deel 4!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 28-09-2005 14:10 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 23 september 2005 13:57 schreef Skip het volgende:
Gelukkig hebben we altijd nog Robbe van Disavowed/Pyaemia en Derek Roddy e.a. nog, die drummen een heel album op een middag in. Altijd handig natuurlijk


Dat lijkt mij ook niet zo'n probleem! Bij de grinroth demo had ik Forsaken er zelfs in een keer op, en bij elexorien was alles in 2 Takes dus dat is nog aardig te doen



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 14:22 by jbassist Profiel van jbassist

gewoon erg veel oefenen
is toch nog wel de key volges mij


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 28-09-2005 14:43 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Oh ja en ook belangrijk, ik heb eindelijk 2 bassdrums

Nu nog gelijk stemmen

Binnenkort pleur ik wel ff foto's online



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 14:48 by jbassist Profiel van jbassist

en dude!! ik her vanavond geen seizure beuken... eem havenblaster beuke dan maar?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 14:49 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 28-09-2005 15:10 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 28 september 2005 14:48 schreef jbassist het volgende:
en dude!! ik her vanavond geen seizure beuken... eem havenblaster beuke dan maar?


Nee ik moet met elexion claxon spelen



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-09-2005 12:10 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

zozo ff met de kibuilder mijn set gebouwd




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 12:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 28 september 2005 11:40 schreef FRNK het volgende:
Stond trouwens ook een geinige nieuwe kit in de Feedback-folder.. Thomas Lang signature. Vaag ding haha..



Ha, daar hebben ze bij Feedback een mini-uitvoering van staan. Ziet er supergaaf uit en klinkt volgens mij als een klok.

Beetje jammer dat een standaard 5 delig kitje al bijna 4000 euro kost


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-09-2005 12:17 by jbassist Profiel van jbassist

iemand het drumgeluid op de nieuwe hatesphere gehoord? HEILIG!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-09-2005 16:09 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 29 september 2005 12:16 schreef Snaack het volgende:
[...]en klinkt volgens mij als een klok.

Kunststof drums schijnen inderdaad behoorlijk te knallen.


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 16:11 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 september 2005 16:09 schreef Sporty Voleg het volgende:
Kunststof drums schijnen inderdaad behoorlijk te knallen.

In de winkel staat er natuurlijk een "POTEN AF TERINGLEIERS!!!" bordje op (..) maar ik kon het natuurlijk niet laten voorzichtig wat op de vellen te tikken. Dat klonk al heel erg vet en vol.

Zou deze kit donders graag eens een flink pak op zijn lazer geven!!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-09-2005 16:11]


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-09-2005 18:03 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Binnenkort kopen we een nieuw drumstel. Het liefst wil ik t bij Pearl houden.
Enig advies ? Geen Forum of Export graag.
Eventueel een Tama zou ook goed zijn.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 18:06 by Snaack Profiel van Snaack

Wat is je budget?

Hoeveel delig??

Wat voor klank zoek je?

Nieuwe of 2e hands?

etc


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-09-2005 18:28 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Budget doet er nu nog niet zoveel toe. Geen beginnerskit iig. Ik zat meer te denken aan lage tonen, maar vrij resonant. Ik dacht aan berken ofzo.
Het liefst 6 delig, maar 5 zal ook goed zijn. 1 Bassdrum. Het liefst nieuw.

Edit: Niet meteen het allerduurste aanraden, ik krijg binnenkort te weten wat het budget precies is. Zou nu graag wat aanbevelingen willen horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 29-09-2005 18:30]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 18:38 by Snaack Profiel van Snaack

Hmmmm, dan kom je al snel bij een Session Custom (maple) of Session Studio (birch) uit, dan kost een 5 delige shellset je 1300-1500 euro denk ik.

In dezelfde prijsklasse de Tama Starclassic Performer. (birch)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-09-2005 20:03 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 29 september 2005 18:03 schreef Borthulaz het volgende:
Binnenkort kopen we een nieuw drumstel. Het liefst wil ik t bij Pearl houden.
Enig advies ? Geen Forum of Export graag.
Eventueel een Tama zou ook goed zijn.


Als het je om kwaliteit te doen is, snap ik je merkgebondenheid niet zo. De meeste middenklasse sets kunnen qua ketels heel goed tegen elkaar op. Voor topklasse sets (zeg boven de 3000 euro) maakt het volgens mij echt geen flikker meer uit. De grootste verschillen tussen merken vind je volgens mij in hardware. Wat dat aangaat, begrijp ik voorkeur voor een bepaald merk weer wel. Maar goed, het is aan jou, natuurlijk.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-09-2005 20:05 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 29 september 2005 16:11 schreef Snaack het volgende:
[...] een "POTEN AF TERINGLEIERS!!!" bordje [...]


Haha, geweldig! Letterlijk?

quote:
Zou deze kit donders graag eens een flink pak op zijn lazer geven!!

+ 1


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 20:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 september 2005 20:03 schreef Sporty Voleg het volgende:
Als het je om kwaliteit te doen is, snap ik je merkgebondenheid niet zo. De meeste middenklasse sets kunnen qua ketels heel goed tegen elkaar op. Voor topklasse sets (zeg boven de 3000 euro) maakt het volgens mij echt geen flikker meer uit. De grootste verschillen tussen merken vind je volgens mij in hardware. Wat dat aangaat, begrijp ik voorkeur voor een bepaald merk weer wel. Maar goed, het is aan jou, natuurlijk.


Idd.. Wat ketels betreft maakt het imho ook weinig uit. Veel fabrikanten gebruiken in de (duurdere) prijsklassen imho zelfs ketels van dezelfde leverancier (Keller), dan zijn de enige verschillen hardware en finish.

Ik prefereer overigens de hardware van Pearl t.o.v. die van Tama. Ik vind dat "telescopisch" ophanggebeuren van de toms erg prettig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2005 20:21 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 september 2005 20:05 schreef Sporty Voleg het volgende:
Haha, geweldig! Letterlijk?


Was het maar zo'n feest haha Zo direct zijn ze bij Feedback nou ook weer niet helaas. Als ik er zou werken.... Vind het wel humor!

Er staat gewoon "niet bespelen a.u.b." op..

quote:
+ 1


Degeen die zijn naam aan dat beestje verbonden heeft komt een clinic geven in Feedback


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-09-2005 22:36 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

R'dam is net iets te ver om voor mij. Bovendien zakt mij vaak de moed in de schoenen van de fratsen die die lui laten horen en zien. Een beetje prutsen in de underground is veeeeeel beter voor mijn ego.


Touché, pussycat!


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 30-09-2005 10:03 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

ik lees net dat flo een extreme metal drumming dvd in november deze aardkloot in gaat schoppen



Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 30-09-2005 10:33 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

quote:
Op 30 september 2005 10:03 schreef san miguel het volgende:
ik lees net dat flo een extreme metal drumming dvd in november deze aardkloot in gaat schoppen


Die lust ik wel!

Michiel, heb jij btw nog een paar exemplaren van 'Left in Grisly Fashion', want bij de displeased hebben ze ze voorlopig niet meer.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 30-09-2005 12:45 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Zekers! dat kan je het makkelijkst via www.prostitutedisfigurement.com doen.
Trouwens,ken ik jou?



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-09-2005 13:36 by BARABAS Profiel van BARABAS

Godverdomme, wat stom dat je voor een linkstwinpedaal meerprijs moet betalen Zou het mogelijk zijn om een rechtse om de vormen tot links?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 30-09-2005 14:11 by El Chulo Profiel van El Chulo

die meerprijs komt waarschijnlijk doordat de kostprijs hoger uitvalt. een rechtshandig pedaal ombouwen lijkt me niet haalbaar. je kan natuurlijk wel 'open' spelen..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen