IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen deel 4!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-10-2006 13:32 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 29 oktober 2006 12:22 schreef BARABAS het volgende:
Zeg meneer Chulo, jij hebt toch een links 'twinpedaal' van Axis? Wat is de meerprijs van zoiets ongeveer...

Ik kan me eigenlijk niet meer precies herinneren wat de meerprijs was, maar ik geloof niet dat het héél erg veel extra was in verhouding tot de toch al krankzinnig hoge aanschaprijs.
Ik had hem bij Abe Music via eBay besteld. Je zou hun erover kunnen mailen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-10-2006 15:45 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Of dick visser de importeur mailen.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-10-2006 16:48 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ja, kan ook, maar ik ken iemand anders die daar zijn pedaal besteld had en vervolgens heel lang moest wachten, terwijl ik mijn pedaal na een week of drie al binnen had. Bovendien zijn ze daar een stuk duurder dan wanneer je ze direkt uit Amerika besteld.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-10-2006 20:32 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Tsja hoe zit het dan met garantie enz. aangezien de kans nogal groot is dat het kapot gaat, tenminste als je een dubbele koopt.



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 29-10-2006 21:21 by ADHD Profiel van ADHD

ik heb mijn axis bij www.midwestpercussion.com besteld destijds. scheelt echt een hele berg geld met die dick misser. wat een prutser is dat zeg.

ik zit erover te denken om het pedaal weer op te ruimen. krijg het niet voor elkaar die longboards..


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-10-2006 22:09 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 29 oktober 2006 20:32 schreef blastmaster het volgende:
Tsja hoe zit het dan met garantie enz. aangezien de kans nogal groot is dat het kapot gaat, tenminste als je een dubbele koopt.

Als je een probleem met het pedaal krijgt kan Dick Visser ook niet zo heel veel voor je doen, je moet toch uiteindelijk contact met de fabriek opnemen... (wat overigens erg behulpzame mensen zijn).


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 30-10-2006 16:29 by ADHD Profiel van ADHD

idd bij de fabriek zijn ze echt bereid om je te helpen. ze staan echt garant voor hun produkt en zullen je zeker zo snel mogelijk helpen


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 30-10-2006 16:37 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 28 oktober 2006 20:44 schreef ADHD het volgende:
waar heb je dat boek besteld. en wat kost het?? lijkt me best interresant

Ik heb hem bij amazon besteld, maar ik heb het ook wel in muziek(instrumenten)-winkels zien liggen.

quote:
Op 28 oktober 2006 23:05 schreef Babylon het volgende:
Dat boek heb ik ook een keer gezien ja. Interessant, dat zeker.

Maar ik ben in plaats van dat boek aan Linear Funk Drumming begonnen. Dat is ook super vet!

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Heb je voorbeelden van patterns ofzo??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-10-2006 16:53 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 29 oktober 2006 21:21 schreef ADHD het volgende:
ik heb mijn axis bij www.midwestpercussion.com besteld destijds. scheelt echt een hele berg geld met die dick misser. wat een prutser is dat zeg.

ik zit erover te denken om het pedaal weer op te ruimen. krijg het niet voor elkaar die longboards..



Links of rechts? Ik ben er achter aan geweest maar vind 800( !) euro echt te veel. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het niet via die meneer die hierboven genoemd word heb geprobeerd maar via de lokale drum shop. ( www.drumspullen.nl) Hij zal het wel bij hem geprobeerd hebben waardoor er te veel mensen aan moeten verdienen.

Wat kosten ze als je ze rechtstreeks haalt?



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 30-10-2006 20:39 by ADHD Profiel van ADHD

ik heb de axis a longboards twin in het zwart rechts.
ik heb er met verzendkosten en invoerrechten 630 euro voor betaald. ligt er natuurlijk wel heel erg aan hoe de dollar staat. en idd 795 euro ofzo kost ie hier. dat is een hele smak geld. ik zag dat de link niet werkte die ik gepost heb maar dat is de site.

[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 30-10-2006 20:40]


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 30-10-2006 21:35 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 29 oktober 2006 21:21 schreef ADHD het volgende:

ik zit erover te denken om het pedaal weer op te ruimen. krijg het niet voor elkaar die longboards..



Als je ze gaat verkopen mag je mij wel ff mailen



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-10-2006 21:39 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 29 oktober 2006 12:37 schreef Babylon het volgende:

Nee, zou 'm wel een keer willen hebben, maar ik ga eerst een boek van Johnny Rabb kopen

Ik weet niet hoe ver jij bent, maar is dat niet meteen een stuk moeilijker dan Rick Latham?

quote:
Op 29 oktober 2006 12:45 schreef blastmaster het volgende:

Heb ik op drumles gehad

Ik heb nog een keertje een zaal vol muziekschoolpubliek platgespeeld met een samentrekking van de eerste twee drumsolo's die achterin staan. Memories, memories...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 31-10-2006 1:27 by Babylon Profiel van Babylon

quote:
Op 30 oktober 2006 21:39 schreef Hexegot het volgende:
Ik weet niet hoe ver jij bent, maar is dat niet meteen een stuk moeilijker dan Rick Latham?



Geen idee, we zullen zien. Sowieso lijkt het me een leuk boek, of ik het nou kan of niet.

In ieder geval staat er vast wel wat bruikbaars in. En anders laat ik 'm toch nog een tijdje opzij liggen?


zo kan ie wel weer


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 31-10-2006 17:36 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 30 oktober 2006 21:35 schreef blastmaster het volgende:
Als je ze gaat verkopen mag je mij wel ff mailen


als het zo ver is ben je de eerste die het hoort


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-10-2006 18:42 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 31 oktober 2006 17:36 schreef ADHD het volgende:
als het zo ver is ben je de eerste die het hoort





Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-10-2006 18:58 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik trapte die tussenstang binnen een paar maanden aan gort.. sindsdien gebruik ik m als twee separate pedalen...

herstel: gebruikte

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 31-10-2006 18:58]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-10-2006 19:06 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 31 oktober 2006 18:58 schreef Aaaarco het volgende:
ik trapte die tussenstang binnen een paar maanden aan gort.. sindsdien gebruik ik m als twee separate pedalen...

herstel: gebruikte


Dat kon ik toen nog niet want toen had ik maar 1 bassdrum



Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 10-11-2006 12:40 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

Iets anders;
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik keurig mijn noten in kan voeren en dat keurig uit kan printen, heeft iemand toevallig zoiets staan?


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 10-11-2006 12:53 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik heb weleens Sybelius gebruikt, ik weet niet of dat ook voor drum-notenschrift geschikt is (denk het wel, eigenlijk).


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-11-2006 13:00 by Snaack Profiel van Snaack

Ha, ik ben al lang op zoek naar een fatsoenlijk transcriptie programma voor drums. Sybelius vind ik te duur (700 eurro geloof ik ).. Als iemand een leuk freeware ding weet hou ik me aanbevolen

Nu schrijf ik dingen old school style uit. Met de hand ja. Pen en papier.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-11-2006 13:00]


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-11-2006 13:07 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Volgens mij was er een programma genaamd Magic Notation, stond ooit in het feedback krantje, voor nog geen 10 pleuro volgens mij. Maar ik weet niet of die drum schrift aankan.



ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 10-11-2006 13:53 by ThaTyger Profiel van ThaTyger

kweenie of het de officiele notatie gebruikt, maar GuitarPro kan ook drumpartijen op papier zetten (is wel niet het meest ideale, maar die is overal opt internet wel te vinden voor een goede prijs (aka €0,- )).

€700,- lijkt me wat veel

Nadeel van GuitarPro is dat, zoals de naam al zegt, het toch wel wat gitaar gerricht is. En het is wat beperkt:





srry van de gruwelijke spam...


kwaliteit > kwantiteit


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-11-2006 13:54 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Er zit een koebel bij...



ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 10-11-2006 13:55 by ThaTyger Profiel van ThaTyger

quote:
Op 10 november 2006 13:07 schreef Audiophile het volgende:
Volgens mij was er een programma genaamd Magic Notation, stond ooit in het feedback krantje, voor nog geen 10 pleuro volgens mij. Maar ik weet niet of die drum schrift aankan.


Magic Notation + Google = http://www.musicaleditor.com/index.php?name=products

ziet er wel oke uit.. heb nog niet gevonden of je er drums mee kan schrijven.


kwaliteit > kwantiteit


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-11-2006 14:23 by Jällö Profiel van Jällö

@Snaack.
Ik heb ook jarenlang gezocht naar een geschikt notatieproggie. Heb er verscheidene geprobeerd, maar kon er maar niet aan wennen.
Als ik een raar symbooltje wil toevoegen, kan dat niet... of het kan wel maar het duurt een half uur. Zo'n hele notenbalk vind ik vaak ook maar onoverzichtelijk, de nootjes te dun, etc.

Ik heb nu zelf een simpele BMP file gemaakt waarmee ik door nootjes/rusten/tekens te copy/pasten heel snel en gemakkelijk en vooral super-custom m'n ritmes kan uitschrijven. Ik zal zo es een voorbeeldje posten!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen