IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 05-02-2006 17:41 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 15:11 schreef mental het volgende:
Zo dronken van een fles wijn ?? tering dan kun je ook niet echt veel hebben me dunkt...



Ik wil nou ook weer niet zeggen dat ik zo lam als een konijn was.

Maar ik was best kachel ja.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-02-2006 18:22 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Tijd terug stond een straal bezopen gast in een studentenhuis verderop al zingend de tv's, computers, bankstellen en dergelijke van zijn huisgenoten het raam uit te gooien.(van 3 hoog).


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 05-02-2006 18:23 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 18:22 schreef Rensykdom het volgende:
Tijd terug stond een straal bezopen gast in een studentenhuis verderop al zingend de tv's, computers, bankstellen en dergelijke van zijn huisgenoten het raam uit te gooien.(van 3 hoog).



wehehehehehehe


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2006 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 februari 2006 18:22 schreef Rensykdom het volgende:
Tijd terug stond een straal bezopen gast in een studentenhuis verderop al zingend de tv's, computers, bankstellen en dergelijke van zijn huisgenoten het raam uit te gooien.(van 3 hoog).


stond niks in de fik bij de voordeur? dan was ik het niet


Je moeder.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 05-02-2006 20:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Met arnhem metal meeting bezopen van de trap voor het musis sacrum lopen en gigantisch op je plaat gaan en daarna gaan huilen

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 05-02-2006 20:50]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2006 21:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 20:49 schreef Hagal het volgende:
Met arnhem metal meeting bezopen van de trap voor het musis sacrum lopen en gigantisch op je plaat gaan en daarna gaan huilen
Ik val in de herhaling maar jij was toen ook wel heel erg nuchter.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 06-02-2006 19:58 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

- Zwaar dronken de sloot in fietsen als je uit de kroeg komt en dan verbaast boven water komen en zeggen: He, me shaggie is uit. (Het leuke was een uur daarna moest ik naar Berlijn met ouders, en ik had niet gedouched daartussen).
- In boxershort 's nachts in Amersfoort op straat staan en verhalen vertellen waar iets van 20 mensen naar stonden te luisteren.
- Op Graspop vorig jaar door al die hitte en 2 dagen lang heel veel warme halve amstel liters naar binnen gewerkt tegen je eigen tent aanlopen terug veren en dan een black out krijgen. Vervolgens door een stuk of 20 vrienden uitgelachen worden als je (nog steeds ver heen) de ziekenwagen in word gegooit.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 06-02-2006 19:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 15:20 schreef Heiden het volgende:
Te veel om op te noemen...
Die keer dat ik heb gekotst terwijl ik sliep is me altijd bijgebleven, voor de rest heb ik zo ongeveer alles dat je zou kunnen gebeuren als je bezopen bent wel meegemaakt.


Zo ongeveer same here. Behalve kotsen in mijn slaap, dat niet, dat was door 3 man overeind gehouden worden om in de struik te kunnen kotsen. Ach, vroeger, dat waren nog eens tijden!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-02-2006 20:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ben braaf, ik doe zelden rare dingen.


Life doesn't get much better than this!


Zuipschuit!
Usericon van Zuipschuit!
Posted 08-02-2006 22:20 by Zuipschuit! Wijzig reactieProfiel van Zuipschuit!Quote dit bericht

werd een paar jaartjes geleden gruwelijk hard aangereden met mn zatte kop door een eveneens bezopen automobilist.
aangezien ik het toch aflegde op mn fietsie vloog ik dus over die auto...voorruit kapot ,deuken in het dak.
na een tijdje kom ik bij in een kamertje in het ziekenhuis....niemand te zien.
het eerste wat ik deed was kijken of mn walkman het nog deed...en ja hoor die had je klap overleeft.
ik zit daar met net die walkman op mn kop, komt de dokter binnen. ik schrok zo van die vent die binnen kwam denderen dat ik hem accuut onderkots.

ik heb volgens mij aardig stevige botten want ik kwam eraf met een gat in mn kop en een lichte hersenschudding



valfar
Usericon van valfar
Posted 08-02-2006 22:25 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 8 februari 2006 22:20 schreef Zuipschuit! het volgende:
werd een paar jaartjes geleden gruwelijk hard aangereden met mn zatte kop door een eveneens bezopen automobilist.
aangezien ik het toch aflegde op mn fietsie vloog ik dus over die auto...voorruit kapot ,deuken in het dak.
na een tijdje kom ik bij in een kamertje in het ziekenhuis....niemand te zien.
het eerste wat ik deed was kijken of mn walkman het nog deed...en ja hoor die had je klap overleeft.
ik zit daar met net die walkman op mn kop, komt de dokter binnen. ik schrok zo van die vent die binnen kwam denderen dat ik hem accuut onderkots.

ik heb volgens mij aardig stevige botten want ik kwam eraf met een gat in mn kop en een lichte hersenschudding




Hehe, toevallig heb ik ongeveer hetzelfde verhaal gehoord van iemand op m'n werk. Alleen controleerde hij zijn walkman al toen hij eindelijk uit was gestuiterd andat hij de auto had geraakt



Zuipschuit!
Usericon van Zuipschuit!
Posted 08-02-2006 22:27 by Zuipschuit! Wijzig reactieProfiel van Zuipschuit!Quote dit bericht

dat is knap...was mij niet gelukt!
ik weet nix meer vanaf het moment dat ik die auto raakte en toen ik bijkwam in het ziekenhuis.


Zuipschuit!
Usericon van Zuipschuit!
Posted 08-02-2006 22:39 by Zuipschuit! Wijzig reactieProfiel van Zuipschuit!Quote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 19:58 schreef Creepmime het volgende:
- Zwaar dronken de sloot in fietsen als je uit de kroeg komt en dan verbaast boven water komen en zeggen: He, me shaggie is uit. (Het leuke was een uur daarna moest ik naar Berlijn met ouders, en ik had niet gedouched daartussen).
- In boxershort 's nachts in Amersfoort op straat staan en verhalen vertellen waar iets van 20 mensen naar stonden te luisteren.
- Op Graspop vorig jaar door al die hitte en 2 dagen lang heel veel warme halve amstel liters naar binnen gewerkt tegen je eigen tent aanlopen terug veren en dan een black out krijgen. Vervolgens door een stuk of 20 vrienden uitgelachen worden als je (nog steeds ver heen) de ziekenwagen in word gegooit.


is dat een beetje leuke tent daar in soest?
ik kom zelf uit hilversum...best dichtbij dus!
hier in h`sum heb je alleen nog het Tag, wat binnenkort tegen de vlakte gaat trouwens


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-02-2006 22:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

De tagrijn plat, eeuwige zonde, zeg.



Zuipschuit!
Usericon van Zuipschuit!
Posted 08-02-2006 23:01 by Zuipschuit! Wijzig reactieProfiel van Zuipschuit!Quote dit bericht

zeker zonde!!
heb er toch aardig wat leuke bands gezien zoals cannibal corpse en immortal bijvoorbeeld!

ze gaan het wel weer herbouwen maar dan gaat het een ``cultureel jongerencentrum`` worden. een commerciele tent dus


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-02-2006 4:30 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 21:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ik val in de herhaling maar jij was toen ook wel heel erg nuchter.


Ja het was wel ernstig Heb na die val ook een black out gehad van een paar uur

Andere stomme ervaring: zitten en wodka gebracht krijgen, maar ik dacht dat ik het goed kon houden, voelde niks...ging tijdje zo door en toen moest ik ineens pissen. Dus ik sta op maar dat ging niet, gevallen vervolgens naar buiten het cafe uit gestrompeld, daar over mezelf heen gekotst toen het cafe leegstroomde en iedereen me langs de weg zag liggen Mensen kwamen me helpen en belden de taxi, maar voordat ik erin stapte ging ik weer over mijn nek, uiteindelijk naar huis getild door twee onbekende heren die mij bij mijn boze pap hebben afgeleverd

Maar ik drink niet meer


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2006 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maar ook niet minder?


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 09-02-2006 9:37 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Proberen op je fiets te stappen, en aan de andere kant er net zo hard weer vanaf donderen...

Kapotte wenkbrauw, auw...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-02-2006 9:38 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Afgelopen weekend ook een leuk feestje gehad, een paar dagen ziet een vriendin van me foto's ervan terug en kan zich een foto niet bepaald herinneren. Op zich weinig vreemds, maar ik haar vertellen wat er toen gebeurde enzo. Weet ze nog wel wat er gebeurd is, maar dacht ze dat dat een aantal weken geleden gebeurd was.

Zoiets had ik echt nog nooit meegemaakt.

Oeh, mijn mooiste dronkemanservaring: 's morgens wakker worden en maar 1 oog open kunnen doen omdat over de andere allemaal gestold bloed zat. En geen idee meer wat er gebeurd was.


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 10-02-2006 19:54 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Ik ben ooit een keer met een kameraad straalbezopen uit de kroeg gekomen. Dat was rond een uur of half elf op een zondagochtend. Nou wil het geval dat er een kerk tegenover de kroeg zit. Daar zijn wij met een zatte kop naar binnen gegaan. Bleek nou, dat er net een dienst zou beginnen. Wij zijn gaan zitten op een bankje achterin de kerk en toen kreeg ik de slappe lach en ik kon met geen mogelijkheid meer ophouden. Vervolgens zijn wij 'vriendelijk' doch dtringend verzocht op te rotten. Toch maar gedaan.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2006 19:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jammer, begon leuk, maar uiteindelijk toch een beetje een kutverhaal!



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 10-02-2006 19:59 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Had een stuk blasfemischer kunnen eindigen ja


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-02-2006 20:06 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 10 februari 2006 19:54 schreef snotholf het volgende:
Ik ben ooit een keer met een kameraad straalbezopen uit de kroeg gekomen. Dat was rond een uur of half elf op een zondagochtend. Nou wil het geval dat er een kerk tegenover de kroeg zit. Daar zijn wij met een zatte kop naar binnen gegaan. Bleek nou, dat er net een dienst zou beginnen. Wij zijn gaan zitten op een bankje achterin de kerk en toen kreeg ik de slappe lach en ik kon met geen mogelijkheid meer ophouden. Vervolgens zijn wij 'vriendelijk' doch dtringend verzocht op te rotten. Toch maar gedaan.

Ken ik, ik heb 3 weken geleden ook met een bezopen(van Absint ofzo?) knakker in de kantine van een kerk lopen te kletsen. Had wel leuk kunnen zijn, maar die gast was een kunstenaar(schilder), en die zijn nog een tikkeltje extra apart. Leuk hoor bezopen mensen in een kerk, op een of andere manier voel je dan toch de verplichting om meer christelijker dan normaal te doen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2006 20:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat is dat, "christelijk doen"?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-02-2006 20:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Glimlachen en doen alsof je die persoon aardig vindt.



Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen