IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 16:53 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

@Chantalie:
Veel mensen die ik zie drinken, kunnen geen grens aanhouden en gaan door tot ze A ) geen geld meer hebben, of B ) zo strontlazewrus zijn dat ze niet meer weten wat ze doen.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 30-12-2005 16:54]


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 16:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:48 schreef Jenje het volgende:
Hoe doe jij het op feestjes?


Frisdrank, thee, water, sap: genoeg keuze hoor.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 16:55 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 december 2005 16:50 schreef WMP het volgende:
Inderdaad.
Helaas denken mensen als ze dronken zijn dat ze het recht hebben om mijn avond te vergallen op bijvoorbeeld een concert. Of dat ze leuk zijn. Of dat ze het recht hebben om m'n vriendin lastig te vallen. Jaja, wat is drank toch weer leuk. Jammer dat veel mensen geen leuke tijd zonder drank kunnen hebben. De treurigheid ten top.


Ik vind het altijd jammer dat als ik moet sturen of wat later binnenkom dat ik de enigste nuchtere ben..Ik ken op een paar mensen die een knappe dame lastig vallen als ze nuchter zijn..dus dat heeft geen moer met alcohol te maken


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Maar je hebt idd ook gasten die niet tegen drank kunnen en zich gewoon helemaal suf zuipen. Van die lui die over je schouder gaan hangen en onverstaanbare taal uitkramen met de nodige consumptie. En dan agressief worden wanneer je zegt dat ie moet opzouten...daar kan ik ook niet tegen.

Maar anti-alcohol zal ik nooit worden


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 17:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:52 schreef NecRobert het volgende:
M'n vrienden staan er soms versteld van hoe nuchter ik kan zijn na een avond goed doorzakken. Maar het is soms ook maar net hoe het valt hoor, maar echt "dronken" wordt ik bijna nooit op een of andere manier. Maar ik ben van mezelf ook al vrij nuchter, misschien is dat de oorzaak


Hoe dan ook, vat het niet op als zijnde dat ik je wilde veroordelen ofzo. Het was mijn mening, dat is iets heel anders. Je lijkt me een grote jongen!

Maar goed:
als ik 2, 3 wijntjes (of Tia Maria's, Amaretto's, ik vind bier niet zo lekker) op heb, begin ik al aardig vrolijk te raken. En dat vind ik leuk, erg leuk zelfs, om in dat stadium te zitten. Oftewel aangeschoten zijn. En ook ik ben weleens wat verder dan dat gegaan. Maar echt dronken zijn? Er lijkt mij persoonlijk geen donder aan, niet meer kunnen lopen/zitten door de drank, anderen lastigen vallen en als klap op de vuurpijl ff lekker kotsen? Gadverdamme!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 17:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:53 schreef WMP het volgende:
@Chantalie:
Veel mensen die ik zie drinken, kunnen geen grens aanhouden en gaan door tot ze A ) geen geld meer hebben, of B ) zo strontlazewrus zijn dat ze niet meer weten wat ze doen.


Er zijn zat mensen die wel verstandig met drank om kunnen gaan!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2005 17:05 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

goed punt chantalie


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 18:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:47 schreef WMP het volgende:
Zo! Stoere man! Je mag van geluk spreken dat er geen dode is gevallen. Maar ja, zo'n verhaal doet het altijd goed op feestjes, nietwaar?


Zeiksnor.
Was 's nachts om drie uur. En nee, dat maakte me destijds niet veel uit nee. Was geen lieverdje destijds. In tegenstelling tot WiMP de moraalridder.


spelfout weggehaald...


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 18:30 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik speel niet met andermans leven om zo nodig de stoere man uit te hangen. Zuip zoveel je wil, maar ga niet met je dronken kop op de openbare weg rijden (of, in een auto zitten met een bestuurder die gezopen heeft). Doe je dat wel, dan ben je een verachtelijke lafaard.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2005 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:55 schreef WMP het volgende:
Frisdrank, thee, water, sap: genoeg keuze hoor.
Ach je zult wel populair zijn, altijd iemand die kan rijden.


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2005 18:34 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Deze is wel leuk :

Ooit eens betrapt op wildplassen.
Meneer agent pakt me bij mijn schouder waarop ik me omdraai en daardoor zijn broek nat zeik.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2005 18:35 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 18:34 schreef Jenje het volgende:
Ach je zult wel populair zijn, altijd iemand die kan rijden.


Ik vraag me af of mensen bij iemand in de auto wil zitten die zo reageert op mensen die weleens een biertje of wat dan ook drinken


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-12-2005 18:35 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

het feit dat het vroeger gebeurd is wil niet zeggen dat ie t nu nog zou doen. wat niet weg neemt dat t wel een stomme zet was natuurlijk. maar als je zo anti-drank bent wat doe je dan in een topic als deze?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-12-2005 18:51 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik herinner me er weer een!

Op de terugweg van een feestje in een brievenbus zeiken - de dag erna zien hoe de heer des huizes de brievenbus schoonmaakt

Prachtig was dat.


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2005 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WB, dat heet nou geilen op jezelf ...

Waar kijk ik meer tegen op, nachtmis of avondje stappen met WiMP? Bij beide krijg je een lading hypocriet gepreek ...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 30-12-2005 19:00 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Haha wmp is écht een greakbeer.


don't mistake lack of talent for genius


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2005 19:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 18:51 schreef Jenje het volgende:
WB, dat heet nou geilen op jezelf ...

Waar kijk ik meer tegen op, nachtmis of avondje stappen met WiMP? Bij beide krijg je een lading hypocriet gepreek ...




They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 19:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 18:30 schreef WMP het volgende:
Ik speel niet met andermans leven om zo nodig de stoere man uit te hangen. Zuip zoveel je wil, maar ga niet met je dronken kop op de openbare weg rijden (of, in een auto zitten met een bestuurder die gezopen heeft). Doe je dat wel, dan ben je een verachtelijke lafaard.


Kerel, ik was toen nog een broekkie zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Ik neem aan dat jij ook jong en onbezonnen bent geweest?


spelfout weggehaald...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-12-2005 20:10 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:25 schreef varanus het volgende:

Edit; Dronken in een glas pissen, dat op de bar zetten en wachten tot iemand dat pakt was ook best erg.


Heb ik 2 maanden geleden ook gedaan in Italië. We waren in een kroeg in Lido Di Jesolo (vlakbij Venetië) en toen hebben we een bierglas uit de kroeg meegenomen, volgepist op het strandje wat erachter lag, en weer meegenomen de kroeg in. Die taak werd mij toebedeeld omdat ik de beste pokerface heb. En ja hoor, na even gedaan te hebben alsof ik het 'bier' niet meer hoefde boden mensen spontaan aan om het op te drinken. Er hebben uiteindelijk 2 knapen en een meisje uit gedronken, prachtig.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 20:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 20:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Heb ik 2 maanden geleden ook gedaan in Italië. We waren in een kroeg in Lido Di Jesolo (vlakbij Venetië) en toen hebben we een bierglas uit de kroeg meegenomen, volgepist op het strandje wat erachter lag, en weer meegenomen de kroeg in. Die taak werd mij toebedeeld omdat ik de beste pokerface heb. En ja hoor, na even gedaan te hebben alsof ik het 'bier' niet meer hoefde boden mensen spontaan aan om het op te drinken. Er hebben uiteindelijk 2 knapen en een meisje uit gedronken, prachtig.



Haha, lukte bij ons niet. Op een gegeven moment pakt de barman dat glas en spoelt em doodleuk om in de spoelbak. Wij donderden bijna van de krukken af van het lachen en hebben maar een andere bar opgezocht waarde glazen uit een andere spoelbak kwamen

Edit voor WMP: Dit was ook toen ik nog jong en onbezonnen was. Voordat je je gaat irriteren

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 20:14]


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-12-2005 20:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 december 2005 16:55 schreef WMP het volgende:
Frisdrank, thee, water, sap: genoeg keuze hoor.


Ben jij toevallig van de verkeerde kant?


Against God and Government


slome
Usericon van slome
Posted 30-12-2005 20:23 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 20:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Heb ik 2 maanden geleden ook gedaan in Italië. We waren in een kroeg in Lido Di Jesolo (vlakbij Venetië) en toen hebben we een bierglas uit de kroeg meegenomen, volgepist op het strandje wat erachter lag, en weer meegenomen de kroeg in. Die taak werd mij toebedeeld omdat ik de beste pokerface heb. En ja hoor, na even gedaan te hebben alsof ik het 'bier' niet meer hoefde boden mensen spontaan aan om het op te drinken. Er hebben uiteindelijk 2 knapen en een meisje uit gedronken, prachtig.




Ik heb wel eens een schoolkamp samen met wat lui een 5 liter vat met Warsteiner waar nog een klein beetje in zat even 'bijgevuld' en aan iemand anders proberen te slijten. Niemand wou hem, dus hebben we het vat maar in de bosjes gedumpt. De dag daarop moest iemand anders van de eigenaar van de camping het vat opruimen. Kiept hij het vat eerst op de kop om leeg te laten lopen, daarbij kwam de hele bovenkant onder de pissteier te zitten. Zet die idioot het vat weer vrolijk rechtop en gaat er boven op zitten


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-12-2005 3:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 20:13 schreef varanus het volgende:
Haha, lukte bij ons niet. Op een gegeven moment pakt de barman dat glas en spoelt em doodleuk om in de spoelbak. Wij donderden bijna van de krukken af van het lachen en hebben maar een andere bar opgezocht waarde glazen uit een andere spoelbak kwamen


Hehe jammer dat het niet gelukt is, binnenkort nog maar eens proberen


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 31-12-2005 7:03 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 18:30 schreef WMP het volgende:
Ik speel niet met andermans leven om zo nodig de stoere man uit te hangen. Zuip zoveel je wil, maar ga niet met je dronken kop op de openbare weg rijden (of, in een auto zitten met een bestuurder die gezopen heeft). Doe je dat wel, dan ben je een verachtelijke lafaard.


Met deze post ben ik het wel eens, maar met de andere posts van je niet zo. Generaliseren is wel een sterk vak van je geloof ik. Er zijn genoeg mensen die verstandig omgaan met alcohol en als je zelf niet drinkt dan heb je niet eens het recht om een ander te veroordelen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-12-2005 9:09 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

gisterenacht dronken van de vodka een duikje in de sneeuw genomen.al m`n kleren zeiknat en redelijk snel nuchter van de kou...m`n zelfgemaakte sneeuwengel ligt er nog...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen