IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2007 18:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 april 2007 16:42 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik heb geen dronkemans ervaringen....


tsja, als je minder zuipt onthou je ze maar zijn het geen dronkemans ervaringen meer


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 18:13 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 18:11 schreef karnivoor het volgende:
tsja, als je minder zuipt onthou je ze maar zijn het geen dronkemans ervaringen meer





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2007 18:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tellen dingen-missen-door-een-kater ook?


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 18:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 18:15 schreef karnivoor het volgende:
tellen dingen-missen-door-een-kater ook?


Haha, heb jij een hele waslijst toch?



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-04-2007 18:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Zie hier vaak mensen die zo veel vallen met hun fiets door zattegheid, ga zelf heel vaak uit met de fiets en ik heb ik mijn leven mss 2 keer gevallen door zattegheid.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2007 18:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dan heb je niet genoeg gedronken, simpel.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-04-2007 18:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik kan na mijn avondje uit in eindhoven na Gadget wel een hele waslijst opnoemen
Zal dat ook maar niet uitleggen hoe ik me de volgende morgen voelde hehehe

Die avond dus ook 5 keer op de terugweg omgeflikkert met de fiets

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 18-04-2007 18:42]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-04-2007 18:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 18:41 schreef jbassist het volgende:
Ik kan na mijn avondje uit in eindhoven na Gadget wel een hele waslijst opnoemen



Leef je uit!



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-04-2007 18:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 april 2007 18:41 schreef Snaack het volgende:
Dan heb je niet genoeg gedronken, simpel.

Ben ooit eens 13km naar huis gefietst na het nuttigen van 11 pints Guinness op eenb folknight en was dan zelfs niet tegen de vlakte gegaan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 18-04-2007 18:45 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/

Kan me nog 'n keer herinneren dat ik zo lazarus was dat ik de plantenbak voor 't toilet had aangezien..Damn!

Hardcore zuipen!!




Hell is just the beginning...


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-04-2007 19:01 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:42 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik heb geen dronkemans ervaringen....


DronkenPretSletErvaringen:
- slapend van de wc bevrijd moeten worden
- aan de verkeerde kerkdeur rammelen en voor zich uit brabbelen dat die deur eerder op de dag toch WEL openging
- kleine meisjes tegen het plafond van de docter gooien
- 8 afstandbedieningen uitproberen, deze dan boos op de grond gooien en erachter komen dat de cdwisselaar uitstaat
- mensen binnenlaten van wie eerst ten stelligste is volgehouden dat diegene nooitendenever meer in huis mogen komen, om de volgende dag achter het gelijk daarvan te komen
- de meest sappigste verhalen vergeten die in vertrouwen verteld zijn

alleen de eerst genoemde was ik niet bij aanwezig, maar die vond ik zo sterk dattik die toch even moest noemen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 18-04-2007 19:15 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 18-04-2007 19:20]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 19:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 19:15 schreef Sargatanas het volgende:
- Broertje uit bed gehaald omdat ik mijn eigen bed gekotst had en daar in gaan slapen.
- In groningen bij een steegje in slaap gevallen om vervolgens 2 uur later wakker te worden en maar richting huis gaan. Naja, dat resulteerde dus in een kapotte broek en een kapotte jas.
- Ook weleens in kots wakker geworden ja.
- Al mijn geld aan een kermisattractie uitgegeven...
- Op feestjes in slaap vallen en dan wakker worden met de meest prachtige versieringen...
- Met nieuwjaar op een WC van een grote feesttent in slaap gevallen en werd pas wakker toen alles op geruimd was en heb ik maar bij een vriend aangebeld, hehe. Blij dat hij was.
- Ook met nieuwjaar een keer m'n fiets niet kunnen vinden en dacht dus dat hij gestolen was en weer bij die vriend aangebeld.
- En ja, ook weleens zo dronken geweest dat ik halfnaakt rondliep en (engelse) meisjes liet schrikken...Ik bleek te schreeuwen als een soort aap. Toen ben ik later ook nog door m'n pa naar huis getild...
- Mijn jas over de wc heen gelegd en toen ben ik in de gang gaan pissen. Blijkbaar moest dat ook nog afgesloten worden met een biertje, maar toen viel ik in slaap en lag er de volgende opchtend overal glas.



Oh ja, vergeet vast wat.




Wellicht kun je hier nog wat uithalen?

quote:
Op 1 januari 2006 14:57 schreef Sargatanas het volgende:
Eens denken.

-Meerdere malen naar huis gefietst met een kop die beschilderd was door een benzine stift.
KO gaan en dan gevonden worden door je vader.

-Met m'n dronken kop al m'n geld aan kermis attracties uitgeven.

-Wat ook leuk is.
Dat je je eigen bed er onder gekotst hebt en dan naar je broertjes kamer loopt en hem uit z'n bed schopt omdaar verder te slapen.

-Een maat en ik besloten met nieuwjaar naar een groot plaatselijk feest te gaan.
Zo rond 5 uur s'nachts raakte we elkaar kwijt.
Dus ben ik maar lam naar de wc gegaan. 8 uur in de ochtend werd ik wakker, toen ik wakker werd viel het me op dat de hele hal al schoon was en dat de verlichting aanstond, dus ben ik maar naar m'n maat gefietst.
Even aan gebeld, komt zijn moeder verbaasd beneden, zei ze: "Wat doe jij hier?! Ik kom hier slapen" En toen ben ik naar boven gelopen en op de grond in slaap gevallen.

De volgende ochtend blijkt dat die maat nog drie kwartier in de modder heeft gelegen en was tevens z'n bril kwijt was.

-De bus missen, waardoor je 20 km moet gaan lopen.
Ik ben 4 uur onder weg geweest.
Van 1 tot 5!


-Meerdere malen op feesten in slaap vallen en dat dan lui het grappig vinden om even een mooie snor te maken. Niks door hebben en gewoon naar huis fietsen.

Oh ja.




Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 18-04-2007 19:20 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

00ps...




zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 18-04-2007 19:23 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Haha, die kan er de volgende keer bij:
"door excessief alcoholgebruik hersenschade opgelopen en voor de twintigste keer dezelfde post op ZM geplaatst onder invloed van poppers, GHB en een kratje jenever"


Nog zo stoere internet warrior.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-04-2007 19:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Allang niet meer goed dronken geweest, dus weinig nieuwe ervaringen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-04-2007 19:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Alles is beter dan door overmatig drankgebruik een dusdanige hersenbeschadiging oplopen dat je ervoor kiest een Ajax usericon te nemen. En daarna ook nog denken geloofwaardig over te komen als constant-zeikende forumgebruiker.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 18-04-2007 19:43 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Er is nog een ding erger dan dat en dat is jezelf 'Y Draig Goch' noemen, jezelf continu als mongolide azijnzuiper ontpoppen en als toppunt van ellende ook nog ontzettend saaie, humorloze reviews schrijven voor een extreem matig webzine.
Doe waar je goed in bent, helemaal niks dus.


Nog zo stoere internet warrior.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-04-2007 19:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 19:43 schreef zakkenvuller het volgende:
Er is nog een ding erger dan dat en dat is jezelf 'Y Draig Goch' noemen, jezelf continu als mongolide azijnzuiper ontpoppen en als toppunt van ellende ook nog ontzettend saaie, humorloze reviews schrijven voor een extreem matig webzine.
Doe waar je goed in bent, helemaal niks dus.


Waarom zit je hier dan uberhaupt?



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-04-2007 19:45 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 april 2007 19:44 schreef Tenderstrike het volgende:
Waarom zit je hier dan uberhaupt?

Geband op andere fora ^^



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 18-04-2007 19:47 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 19:44 schreef Tenderstrike het volgende:
Waarom zit je hier dan uberhaupt?


Voornamelijk om op de hoogte te blijven over Feijenoord in het Nederlandse voetbalcompetetietopic.


Nog zo stoere internet warrior.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-04-2007 19:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Als Jenje dat leest.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 18-04-2007 19:50 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 19:47 schreef Smoochy het volgende:
Als Jenje dat leest.


Heb jij een bepaalde leestekenstoornis ofzo? Jij weet elke zin die je post wel van elke vorm van geloofwaardigheid te ontdoen door ergens willekeurig een raar leesteken te plaatsen of juist weg te laten.


Nog zo stoere internet warrior.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-04-2007 19:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 19:50 schreef zakkenvuller het volgende:
Heb jij een bepaalde leestekenstoornis ofzo? Jij weet elke zin die je post wel van elke vorm van geloofwaardigheid te ontdoen door ergens willekeurig een raar leesteken te plaatsen of juist weg te laten.
jij hebt sowieso een stoornis, kan je niet gewoon afsterven, botmongool ?


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-04-2007 19:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik onthoud mij van elk commentaar tegen jou. Ik ben van mening dat je je niet moet inspannen voor een zak stront. En in die catogerie val jij ruimschoots.

Dit gaat over Zakkenvuller uiteraard.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-04-2007 19:53]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen