IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-12-2005 1:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Na Sunn 0))) met m'n bezopen harses gezien te hebben, werd ik zo slaperig dat ik fijn 2 uur in een wachthokje op Haarlem CS liggen slapen.
M'n pa belde op een gegeven moment: "Is het niet wat laat om nog met de bus naar huis te komen?"
"Nee man, hij komt zo."
Vervolgens keek ik ter confirmatie op de fijne klok, wat in plaats van 23:30 (een kwartier voor vertrek van de bus), ineens 01:30 aangaf. Maar even teruggebeld dus.
"Ja, eh, het is inderdaad redelijk laat nog terug te gaan. Ik ben in slaap gevallen en lig hier in een wachthokje, kun je me ophalen?"
"Oke."
Uiteindelijk heeft de terugreis me 4 uur gekost.


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 05-12-2005 1:12 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Hehe, wat een draak ben je ook.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-12-2005 1:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja en dat terwijl het optreden van Sunn0))) zo geniaal was.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-12-2005 1:14]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-12-2005 1:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Over 4 uur gesproken...
Ben een keer gaan zuipen in Leiden, maar omdat het bier zo kankerduur was en de geldvoorraad leek te slinken, kochten we een fijn jointje, de junks dat we waren. Dit werd me echter iets teveel, dus toen ik om 22:00 in de bus stapten heb ik deze fijn ondergekotst. Bewusteloos spoelde ik, wederom, aan op Haarlem CS. Niet helemaal de bedoeling, gezien ik 25 minuten van Leiden CS, en 50 minuten van Haarlem CS woon. Ik stapte uit en besloot een half uur, al kotsend, op de volgende bus te wachten. Toen de bus kwam werd ik vriendelijk verzocht niet te kotsen, omdat ik anders de bus uitgekankerd zou worden, of ik het zelf zou moeten opruimen. "Oke." zei ik, maar toen ik ging zitten voelde ik het alweer opkomen.
Ik stapte uit en nam maar weer plaats op het oude vertrouwde bankje, waaronder mijn inmiddels opgedroogde kots werd ververst door een nieuwe lading.
De bussen reden toen nog maar eenmaal per uur, dus na een uur wachten stapte ik eindelijk in de volgende bus richting Lisse. Ik braakte mijn laatste brokjes achterin de bus, en viel weer in slaap. Ik werd
wakkergeschopt:
"Dit is het eindpunt kerel, je moet eruit."
"O, waar ben ik?"
"Op het industrieterrein."
"Eh, o, hoe moet ik lopen?"
"Je gaat rechtdoor, rechtsaf, linksaf, rechtdoor, linksaf en rechtsaf, dan ben je bij de bushalte."
"Eh, oke."
Vanzelfsprekend vergat ik elk woord wat hij zei op het moment dat hij het me vertelde. Na een kwartier zoeken kwam ik eindelijk bij de bushalte. "Mooi, even de laatste bus pakken...of niet, die is net een minuut of 10 hiervoor geweest."
Ik was zo'n 6 kilometer van huis, en heb deze uiteindelijk moeten lopen. Ik was om half 3 thuis, na een vermoeiende reis van 4.5 uur.


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 05-12-2005 1:22 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Goed, dan ik maar eens.

Op de bowlingbaan met van die schoentjes an veel te snel lopen om bier te halen, uitglijden over een in bier gedrenkte grond en vervolgens ergens in een kapstok belanden.

Twee homo's uitlachen omdat ze aan het zoenen waren, wat vervolgens twee grote negers blijken te zijn die dreigen mijn kop door de muur te rammen.

Wegfietsen uit een of ander gehucht en filosoferen over hoe het zou zijn om nu voor de lol al fietsend in de bosjes te flikkeren, waarna een maat dit ook daadwerkelijk doet, zijn ketting eraf valt en dus gezellig naar huis lopen.

In een hotel op een bedrijfsuitje om half 3 wakkergebonkt worden door 2 straalbezopen collegas die de pas van hun deur kwijt zijn, en vervolgens met zn 2en (!!) over het balkon klimmen (6 hoog) om in hun kamer te geraken, die naast de onze lag. (niet mijn dronken actie, maar zeker noemenswaardig)

Met teveel bier op in een Peter Pan Speedrock pit, waar ik 10 meter verder op de grond belandde met 5 dikke duitsers op me.

Bijna flauwvallen in de wc, naar de keuken lopen, daar toch echt flauwvallen, vervolgens weer bijkomen, een aangeboden banaan opeten (???) en vervolgens het hele tapijt onderkotsen, die een week ervoor was omgedraaid wegens kaarsvetvlekken.

Zo, nou, dat is wel genoeg.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-12-2005 1:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Prachtig

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-12-2005 1:27]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2005 1:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeh dit is wel een erg gaaf topic


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 05-12-2005 1:54 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Met 14 man op een plein in Praag wiet proberen te kopen, een dealer tegenkomen, grof geld betalen en er vervolgens achterkomen dat het oregano is. Het motto van die avond;'Je kan dan misschien geen jointje roken, maar wel een erg lekkere pizza maken!'

Met diezelfde 14 man een hotelverdieping in Frankfurt trashen, in de enige lege kamer om de beurt het toilet volschijten, en de volgende dag een bang aziatisch vrouwtje uit die kamer zien komen.

Met z'n drieen langs de snelweg je reet laten zien aan toeterende vrachtwagenschauffeurs, en af en toe ook nog even heen en weer rennen over de snelweg.

In de MacDonalds een milkshake omstoten, een nieuwe krijgen, die per ongeluk weggooien, en weer een nieuwe krijgen. Was ontzettend droog.

Nou, morgen weet ik er vast nog wel meer.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2005 1:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 december 2005 1:54 schreef Phygor het volgende:
Het motto van die avond;'Je kan dan misschien geen jointje roken, maar wel een erg lekkere pizza maken!'




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 05-12-2005 1:59 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

in een groep van 500 man donders hard Tietuh schreeuwen en dan als allemaal mense je raar aankijke zegge : rare vogels hier he...

op dat moment was dat echt heel grappig na een half krat bier...


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2005 2:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hebben vogels tieten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 05-12-2005 2:02 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Op een met tenten bepakt festivalterrein grapefruits en bakjes margarine met een stuk hout de lucht in slaan, en er vervolgens achterkomen dat er 8 tenten onder de boter en grapefruit zitten.

Op excursie in Parijs bepakt met bier straallazerus het Louvre in lopen, door de bewaking komen en imbeciel rondrennen, om de Mona Lisa lachen en bij het zien van het bordje 'Afrikaanse kunst' bulderen; 'JA! NEGERPIEMELS!'



Penumbra hoards ye, God of revulsion


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 05-12-2005 2:03 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Donderss!!


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 05-12-2005 3:46 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

In een hotel na een bedrijfsfeestje nog draaiend in me kop niet kunnen slapen van al dat gepiep in m`n blote reet de gang op lopen en schreuwen....EN NU IS HET AFGELOPEN MET DAT GENEUK...IK PROBEER TE PITTEN....en het werkte ook nog...of ze deden wat zachter aan..

en op dat zelfde bedrijfsfeestje met 10 broodjes haring en een grote pot bier op het schijthuis zitten en half in slaap vallen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-12-2005 9:04 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Met m,n dronken kop een vriend va me op gebeld met de woorden: "moet je dit horuh!"
Keihard Crown of horns van Cryptopsy opgezet met de telefoonhoorn 5 cm van de 100 watt grote box.


[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 05-12-2005 9:06]


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 05-12-2005 9:13 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 4 december 2005 19:19 schreef Jenje het volgende:
Hmmm pronken met bijna-dood ervaringen door alcohol lijkt me niet iets om trots te zijn. Af en toe goed zuipen is prima, maar als je je bijna het graf in zuipt ben je imho niets minder dan enorm zielig ....


Pronken? Ik vertel het alleen. Ik zal je wel zeggen dat ik een tijd niet gedronken heb alleen al door dat feit.
Ik heb nooit alcohol vergiftiging gehad, wel ongelukken waarbij het heel erg verkeerd af had kunnen lopen.


don't mistake lack of talent for genius


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 05-12-2005 9:48 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ooit eens op kristalnacht in Gent weer bij bewustzijn gekomen met andere kleren aan. Naast me stond een zak met mijn kleren in, helemaal nat. Putje winter.
Nooit geweten wat er precies gebeurt is, behalve dat ik mezelf een blackout had gedronken.


mvg wk10


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-12-2005 10:32 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 3:46 schreef Vikingblöd het volgende:
In een hotel na een bedrijfsfeestje nog draaiend in me kop niet kunnen slapen van al dat gepiep in m`n blote reet de gang op lopen en schreuwen....EN NU IS HET AFGELOPEN MET DAT GENEUK...IK PROBEER TE PITTEN....en het werkte ook nog...of ze deden wat zachter aan..

en op dat zelfde bedrijfsfeestje met 10 broodjes haring en een grote pot bier op het schijthuis zitten en half in slaap vallen..




Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-12-2005 11:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hehe dit is nou eens een leuk topic

* Wacken dit jaar. Je helemaal bezatten op kosten van een Australiër in de Biergarten. Vervolgens hash proeven bij één of andere duitser en met hem afspreken om ergens meer te gaan halen, maar vervolgens niet op komen gaan omdat je te zat bent. Dan door je vrienden in een hoekje neergepleurd worden tijdens de metalkaraoke en op de 1 of andere manier terugstrompelen naar je tentje, om vervolgens het matje en de stoel van je tentgenootje helemaal onder te kotsen. Oja, en bij die bus vol Zweden (?) mij helemaal bezatten om vervolgens helemaal los te gaan op het grasveld daar op de muziek die ze op hebben staan. Eén jongen was zelfs koprollend het grasveld overgegaan.

* Mijn examenfeest: Met zn 10en op een trampoline zitten, om vervolgens erachter te komen dat er 4 flessen wodka over zijn, waarvan er twee opgaan. Je niks meer kunnen herrinneren. Op de één of andere manier van de trampoline afkomen en naar je bed strompelen om 2 uur al. Het feest is doorgegaan tot 4 uur. Alles onderkotsen in je slaap. En vervolgens wakker worden met een jongen bovenop je die ook zo zat was dat hij niet meer naar huis kon en dat mijn vrienden hem maar bovenop me in mn bed hebben geflikkerd. En erachterkomen dat je met je voet in zijn kots ligt.

* Een verjaardagsfeest 3 jaar geleden:
- Vragen aan de moeder van de jarige of ze misschien een glaasje melk voor me heeft.
- Met mezelf gaan bellen.
- Met kluiten gooien op mensen.
- Zoenen met een meisje die al lang hopeloos verliefd op je is maar jij moet haar niet, en vervolgens meteen beginnen met kotsen na het zoenen. (Kijk, zo stoot je vrouwen af ).
- Pissen, iemand die je omduwt en je zodat je in je eigen pis valt.
- Iedereen die na een poos zo genoeg van je heeft dat ze je op de grond slaan en alles ineens weer helderder wordt

Boedapest: Wodka drinken, een andere jongen na veel zueren uiteindelijk een slokje geven, hij gaat meteen over zijn nek van dat ene slokje, en ik en een vriend lagen zo in een deuk dat we beiden in onze broek hebben gepist en het daarna ook nog luidkeels op de gang van het hotel hebben lopen verkondigen.

Oja, en dit verhaal is van een klasgenoot van mij maar het moet zeker vermeld worden:

Afgelopen carnavalszaterdag, ergens tussen 2.00 en 4.00, heb ik op een
prullenbak langs het Vrijthof in Maastricht zitten schijten. Mijn
omschrijving: Een gast met een grijs colbertje, regenboog stropdas,
donkerblauwe spijkerbroek en een grijze muts van Carlsberg (even later ook
nog met een opengescheurd/opengeknoopt shirt/hemd, het was er behoorlijk
warm).

Het begon met het uitrusten op een bankje, hoe ik daar terecht ben gekomen,
ik zou het niet weten, maar daar ging ik dus even lekker kotsen. De
vermoedelijke slachtoffers: 2 frikandellen speciaal. Waar ik die gescoord
heb? Ik zou het niet meer weten, volgens mij Snackpoint, maar dat is een
wild guess omdat die aan het Vrijthof ligt.

Even een belangrijke opmerking voor de overbezorgde lui onder ons, ik vind
jullie stuk voor stuk lieve mensen en ik had graag dat er meer mensen zoals
jullie de plaats in zouden nemen van vervelende en/of gewapende overvallers
etc., maar als ik zit/sta te kotsen, laat me met rust. "Geit ut?" wordt niet
gewaardeerd, ik kan heus wel alleen kotsen.

Toen voelde ik een ENORME kramp in mijn darm. Dit was niet goed. HELEMAAL
niet goed. Ik ging toch maar eens om mij heen kijken of ergens een
beschikbaar plekje makkelijk te bereiken viel. De cafe's waren KOTSvol. Daar
zou het dus nooit gaan lukken om een toilet te bereiken voor de 'dropping'.
Ik kijk rechts naast me... "Over de rand van het bankje?", dacht ik bij
mezelf... Nee, dat zien ze meteen en de politie natuurlijk als eerste. Ik
kijk links naast me... Een mooie prullenbak, perfect vormgegeven! Platte
bovenkant, ruime rand, mooi rond gat en dat alles netjes waterpas, alsof hij
uit de catalogus van 'Sphinx Sanitair' kwam!

Daar ging ik dus, broek een stukje omlaag, boxer een stukje omlaag, lekker
zitten en "Alaaf Alaaf Alaaf!".

Volgens mij ben ik door niemand gespot, het colbertje was lang genoeg om
alles te verbergen, maar ik was natuurlijk dronken genoeg om mij te
vergissen. Tijdens het vegen, ik zat met mijn rug richting de cafe's, en
broek op/aftrekken was de 'coverage' minimaal en dus ook daar zou ik gespot
kunnen zijn...

Maar nu, afvegen? Aan mijn rechterkant stond een mooie boom met een affiche
ertegenaan geniet. Ik trek het zo zorgvuldig mogelijk eraf en begin te
vegen. He jammer, het is ontzettend stug en glad papier. Weg ermee en die
broek omhoog.

Ik kan mij niet meer goed herinneren of ik nou 1 keer ben opgestaan, om er
daarna achter te komen dat ik nog wat 'restafval' had en opnieuw ben gaan
zitten, of dat ik toch maar 1 keer ben geweest.. Misschien dat een
oplettende Maastrichtenaar mij hierover meer kan vertellen.

Ik ben niet zo'n viezerik die de hele nacht met stront aan zijn ster gaat
rondlopen (voor zover ik nog rechtop kon staan...). Dus ik ga eens kijken of
ik bij Celebrations naar het toilet kan om het karwei af te maken, ik had
immers geen haast meer, dus ik nam de tijd. Ik kom aan bij de
toiletjuffrouw. Het is er ontzettend druk. Ik weet niet of ik nou geld heb
neergelegd maar op een gegeven moment stond ik dus te wachten voor het
toilet met slot. Blijkbaar heb ik behoorlijk laten merken dat ik geen
meester over mijn balans meer was en had ik een portier op mijn nek. Ik weet
nog dat ik zei, "Maar ich mot allein effe pisse op det toilet doa..." waarop
de portier antwoordde met "Iech bring diech waal noa een anger toilet
menneke.". In de eerste seconde dacht ik daadwerkelijk dat hij mij ging
helpen naar een ander toilet, voor het personeel ofzo. Toen ik vervolgens
door een deur een steeg in vloog wist ik dat hij mij voor de gek had
gehouden.

Nadat ik eindelijk mijn vrienden had teruggevonden weet ik niet meer wat er
precies is gebeurd. Ik heb daar nog tegen een meid op staan dansen en mijn
shirt kapot gescheurd (het was ECHT warm daar). Op het punt dat we bij het
station van Maastricht voor een gesloten poort hingen, neemt mijn 'short
term memory' het heft weer in handen. Daar heb ik nog even een kwakje kots
neergelegd vlak voor de 'Coca Cola' automaat. Degene die dat kwakje dus
heeft gezien, hier zit het stuk onbenul dat het er heeft neergelegd.

Dus heeft iemand een gast gezien die aan het bovengenoemde signalement
voldoet en heb jij toevallig die avond na 2.00 in mijn kont geknepen....



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-12-2005 11:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 1:59 schreef FozzY het volgende:
in een groep van 500 man donders hard Tietuh schreeuwen en dan als allemaal mense je raar aankijke zegge : rare vogels hier he...

op dat moment was dat echt heel grappig na een half krat bier...
Een optreden van Elize?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 05-12-2005 11:34 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 1:22 schreef Phygor het volgende:

Twee homo's uitlachen omdat ze aan het zoenen waren, wat vervolgens twee grote negers blijken te zijn die dreigen mijn kop door de muur te rammen.






Knallendekrakert
Usericon van Knallendekrakert
Posted 06-12-2005 23:57 by Knallendekrakert Wijzig reactieProfiel van KnallendekrakertQuote dit bericht



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 07-12-2005 0:23 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2005 23:57 schreef Knallendekrakert het volgende:


Daar heb ik ook last van zonder alcohol.


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 07-12-2005 10:25 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

volgens vrienden van mij ben ik vorig jaar met carnaval bijna 10x achtermekaar voor een auto ben gelopen en zowat ondergerede elke x...
als ze gingen toeteren, bleef ik gwoon staan in plaats van door te lopen...

boven op een tafel staan danse met een stel verklede apen...
van de tafel afgevalle zowat, ze konden me nog net opvangen...
ik heb bijna het lange haar van een vriend van mij eraf knipt totdat iemand anders me tegen hield...
ik moest nieuw haar hebben voor mezelf ofzo omdat ik kaal werd over een jaar en het bij hem toch wel weer zou aangroeien

biergevecht gehoude omdat ik dacht dat jovink optrad maar het was iemand anders, wie weet ik nog steeds niet..


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-12-2005 13:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

op dour, bijna aan het einde van het festival erachter komen dat de buren naast je nederlanders zijn (die daar vrij zeldzaam waren), al aangelengd met veel hash en bier daar nog ´n paar pakken wijn met z´n driëen opgezopen. op een gegeven moment letterlijk kruipend naar je eigen tent erachter komen dat je ontzettend moet zeiken. Omdat je in het midden van de tenten staat en niet eens rechtop meer kan staan, kruip je naar de zijkant van de tent van een vriend van je die tegenover je staat. Je pist al knielend een flinke plas en trekt je terug naar je tent waar een blackout volgt.

´s morgens wordt je wakkeer van het gepraat van je vrienden, je ritst je tentje open en wordt begroet met een goedemorgen. Na het zand en de drank uit je ogen gewreven te hebben zeg je tegen de persoon die tegenover je al een flinke tijd in het gras ligt: "Je weet toch wel dat ik daar gisteren heb gezeken?"


En de eerste keer dat ik mijn oom echt ladderzat heb gezien was hij in de midden van de zomer sneeuwengelen aan het maken in onze tuin


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen