IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-12-2005 16:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

had dat iets te maken met de vrouw van de baas?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-12-2005 16:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het lijkt me inderdaad wel pijnlijk.

De laatste keer was moeders over de zeik, ik had honger en er lag een nieuw blok kaas in de koelkast, helaas kon ik de messen en de kaasschaaf niet meer vinden, toen ben ik maar naar de schuur gelopen en heb de snoeischaar gepakt.
Met als gevolg:

Dag kaas


Against God and Government


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 16:48 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

Bij mij valt het nog mee, ben een keer met mijn zatte kop van de trap afgevallen.

En heb ooit eens een sigaret opgestoken die ik van iemand kreeg, terwijl ik niet eens rook


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-12-2005 16:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

wow seg, een sigaret roken terwijl je niet rookt


ach ja ....


o ja onlangs ook eens een waal zitten uitschelden voor vuile waal, wat ik niet in de gaten had was dat hij ongeveer 2 meter groot was


Faustian Spirit of the Earth


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 17:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm op festivals altijd wel fun:

Mensen enthousiast aanmoedigen om van een hoge containers af te springen (graspop) en doordat men dat niet deed.. open bierblikken erheen smijten waardoor onschuldige voorbijgangers totaal onder het bier zaten. Tsja..

Waldrock camping over om nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te zoeken. Wat overigens wel meer bier opleverde en een heleboel nieuwe kenissen die ik de dag erna niet meer herkende.

In de plee op graspop staan en niet meer naar beneden kunnen stappen (kleine verhoging). Duurde een hele tijd voor ik doorhad dat het geen kilometers diepte was..

Vinden dat je best met z'n 8en op een bierstoeltje kan stapelen en dan boos worden omdat de stoel finaal doormidden ging.

In slaap vallen voor een box tijdens een of ander death metal concert.

Mja, niet echt schokkend ofzo maar toen was het heel grappig allemaal.


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 17:04 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 16:58 schreef cataclysm child het volgende:
wow seg, een sigaret roken terwijl je niet rookt


ach ja ....


o ja onlangs ook eens een waal zitten uitschelden voor vuile waal, wat ik niet in de gaten had was dat hij ongeveer 2 meter groot was


Ach ja moet toch wat te vertellen hebbe he.....


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-12-2005 17:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 december 2005 17:04 schreef Sindel het volgende:
Ach ja moet toch wat te vertellen hebbe he.....


Kwaliteit boven kwantiteit


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-12-2005 17:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe nu komt mijn vakantie in polen weer teboven

in een disco alles ondergekotst, maar dat zag niemand, maar een vriend van mij werd erop aangesproken.

even later botste ik tegen de muur, gat in de muur, dus even later even kijken met een elleboog of het nog een keer lukte.

op de subwoofer in slaap gevallen.

even later liepen mensen mij te zoeken terwijl ik al een uur in de wc aan het kotsen was.

en dat allemaal op 1 avond


en op kerstavond zouden we naar een kerk gaan, maar zo lazerus dat ik er niets meer van snapte,ben de kerk nooit in geweest omdat iedereen daar dronken was en er een vechtpartij ontstond

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-12-2005 17:10]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 17:08 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 17:06 schreef Rotzak het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit


Ok ok, ik zal geen niet boeiende verhalen meer vertellen !!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-12-2005 17:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 december 2005 17:08 schreef ElitE het volgende:
hehe nu komt mijn vakantie in polen weer teboven

in een disco alles ondergekotst, maar dat zag niemand, maar een vriend van mij werd erop aangesproken.

even later botste ik tegen de muur, gat in de muur, dus even later even kijken met een elleboog of het nog een keer lukte.

en op kerstavond zouden we naar een kerk gaan, maar zo lazerus dat ik er niets meer van snapte,ben de kerk nooit in geweest omdat iedereen daar dronken was en er een vechtpartij ontstond


Rellen in de kerk? hahaha



Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-12-2005 17:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa voor de kerk, echt vaag om met een paar polen op te trekken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-12-2005 17:12 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

prachtig


Against God and Government


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 04-12-2005 17:19 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Vannacht; ik kreeg rond 4 uur een smsje, en het geluid stond nog aan.. dus me moer komt m'n kamer binnen, en zegt; doe het geluid uit!

Ik sta op, doe me gordijnen open en ga weer in me nest liggen..


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-12-2005 17:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik zou bijna de fietstoch met mijn pa en ma vergeten

Was met mijn ouders naar een verjaardag geweest, daar bierspel gedaan met als gevolg dat ik zwaar bezopen daar weg ging. Mijn pa had hem ook aardig zitten

Er stond een neger midden op het fietspad met de auto en die hebben mijn pa en ik helemaal verrot gescholden (aldus mijn ma )

Kan me er echt niets meer van herinneren


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 17:21 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Vannacht nog bijna een klein meisje ondergekotst, helaas dook ze opzij.

Gemiste kans


heavy metal is the law


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 04-12-2005 17:34 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

15 jaar, eerst x bezopen..
zetten ze de kotsbak voor je neer, je kunt er recht inkijken, kots je er nog naast..

ik heb een x aan de bar bij een vriend van me keihard om water staan schreeuwen...

levende drempel spelen, midden op de grote weg gaan liggen en kijken of er een auto over je heenrijd

vriendin van je naar huis brengen omdat ze helemaal niet meer kan fietsen en de volgende dag haar kots opruimen wat overal ligt en dan kom je er later achter dat ze er ook nog in ligt te slape (ral)..

lachen dat een vriendin van je van der fiets valt en NET de vijver nie indonderd en dan er zelf, nog geen minuut later, wel invallen om 3 uur snachts midden in januari..


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 04-12-2005 18:00 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Die keer toen ik naar huis waggelde en langs een weide passeerde. Ik besloot om op het daar aanwezige paard te pissen, maar helaas zag ik de electrische omheining over het hoofd. Gevolg was dat zowel ik als het paard een best wel stevige schok kregen...

Of die keer toen ik 's morgens vroeg de trein nam na een nacht bier hijsen en op die trein m'n roes uitsliep. Om dan bij het wakker worden te bemerken dat ik in de ardennen was op de trein naar Eupen (terwijl ik in Gent moest zijn)...
Over de terugweg zal ik maar zwijgen...imagine: nog halfdronken, misselijk, en getooid met de badge "verloren passagier" die ik van de conducteur had gekregen...


"I find your lack of faith disturbing."


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-12-2005 18:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

na een concert in arnhem de laatste trein gemist die voor aansluiting op utrecht zorgt en moest toen via amsterdam terug, ben toen ik slaap gepleurt in de trein naar rotterdam en werd wakker gemaakt door de conducteur en toen bleek ik alweer bijna in utrecht te zitten.. toen ging ik het nog een keer proberen en toen belande ik in amsterdam en daar ging de trein blijkbaar pas weer extreem laat.. toen werd ik net na delft wakker en moest ik via den haag terug. ik was om half 9 thuis


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-12-2005 18:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Leuke ervaringen:
Ik was met iemand aan het praten tijdens een concert. Hij vroeg met wie ik was en ik zei 'met mn broer' waarbij ik me omdraaide en een lange vent met krul/pluis haar over de kop kroelde. Bleek niet mn broer te zijn...vrij genant, probeerde me er uit te lullen maar het werd enkel erger.... ik lag helemaal dubbel samen met een vriendin die later bekende dat zei dat eerder die avond ook al had gedaan.

Minder leuk:
Onder het zand wakker worden en er dan achter komen dat je met een vent die je eigenlijk niet mag in een maisveld hebt gelegen. Yay...

Maar verder weinig bijzonders. Ik ben altijd hartstikke lief als ik dronken ben


[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-05-2013 16:32]


Subtiel kamerolifantje


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-12-2005 18:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zat op de fiets, moest flink pissen - ik stap dus af doe mijn behoefte in het mooie slootje, draai me om glij uit en beland in de sloot. Gelukkig, houvast! ik pak schokdraad beet en weet mezelf uit het water te trekken, maar wat nu? Ik stond dus aan de andere kant van dat slootje met een half verlamde arm..

De bovenste 15cm van het desbetreffende slootje was bedekt met koeienschijt.

Metaaaaal


I am the 1%.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-12-2005 18:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Eigenlijk zelden echt dronken, één van de keren dat ik dat wel was was in Australië op een feestje. Beetje gedronken, beetje geblowed. Vervolgens weer terug naar het hostel door het weiland. Wonderbaarlijk genoeg twee hindernissen met prikkeldraad zonder kleerscheuren over gekomen (één van de anderen bleef luid vloekend in de eerste hindernis hangen ) om vervolgens een meter omlaag te kelderen in verband met een niet afgezet hoogteverschil tussen het weiland en de weg. Gelukkig niets aan de hand. Dus ik naar binnen en ff op de bank liggen. Ergens middenin de nacht maakte iemand me wakker met de mededeling "wouldn't you rather sleep in your bed?"

En die keer dat ik in de berm gelazerd was en niet meer kon opstaan. En toen kreeg ik ook nog de slappe lach.


Hatsjikidee!


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 04-12-2005 19:01 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Deze was ik nog vergeten:

* In een café zitten tongzoenen met een dalmatiër-hond
* Op een ochtend na alweer een gedenkwaardige nacht op m'n muil gevallen en niet meer recht geraakt...tenslotte toch weer op m'n benen geholpen door een Jehova's getuige (!!) die me naar huis heeft gebracht. Dat ik op dat moment een Mayhem-shirt aanhad stoorde hem blijkbaar niet....


"I find your lack of faith disturbing."


slome
Usericon van slome
Posted 04-12-2005 19:04 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Wat me zoal te binnen schiet:

- Een paar jaar terug tijdens een toernooi de sporthal waarin we verbleven in mijn slaap er onder gekotst. We moesten de dag er op er zelf nog spelen
- Op een verjaardagsfeestje van een toenmalig klasgenoot in de kroeg in mijn eentje ruzie lopen zoeken met een compleet voetbalteam (hun aanvraagjes stonden me niet aan...)
- Tijdens het eindgala van een neef van me ben ik op de plee in slaap gevallen en heb mijn pak er onder gekotst
- Na afloof van mijn eigen eindgala moesten we iets van 3 kwartier in de bus zitten voordat we weer thuis waren. Ik moest bij het uitstappen zo nodig pissen dat ik tegen het eerste de beste gebouw heb staan zeiken. Dat bleek de plaatselijke kerk te zijn. Ipv dat mensen me er aanspraken volgden zo'n 20 lui mijn voorbeeld


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 04-12-2005 19:04 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Teveel om op te noemen (van bijna van een brug vallen / met een totaal misvormd gezicht thuiskomen en niet weten waar het van komt / op graspop een paar jaar geleden met m'n haar aan het prikkeldraad blijven hangen en in slaap gesukkeld / ruzie krijgen met jan en alleman).

Al een paar keer bijna dood ervaringen gehad. Maar ik heb tenminste wel geleefd (en leef nog steeds).

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 04-12-2005 19:09]


don't mistake lack of talent for genius


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 04-12-2005 19:13 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Eerlijk gezegd doe ik geen achterlijke dingen tijdens het zat zijn.
Toch best recent nog was er iets met concert in Hardenberg en wakker worden in Antwerpen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen