IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-12-2005 19:14 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

pirouettes in de lucht proberen te maken, tegen muren opspringen, waarom?!


[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 04-12-2005 19:15]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm pronken met bijna-dood ervaringen door alcohol lijkt me niet iets om trots te zijn. Af en toe goed zuipen is prima, maar als je je bijna het graf in zuipt ben je imho niets minder dan enorm zielig ....


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 04-12-2005 20:01 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

weet jammer genoeg altijd wat er gebeurt is als ik weer vervelend ben geweest.behalfe 1 keer na het zuipen van een halfe fles jack daniels van de kruk gestapt en ik werd wakker thuis op de w.c. daar tussen blanco.

ach 20 keer van de fiets flikkeren, paatjes midden in een weiland raken, auto's proberen te ontwijken, fiets jatten(natuurlijk een fiets die echt helemaal naar de kloten is jatten)

Vroeger halve kroeg slopen en bakjes met pinda's naar Jan Vayn gooien(wat ik pas achter af in de gaten had anders vloog er denk ik veel meer heen)

Met karaoke in de microfoon schreeuwen (met een man of 20)

Net als een ander dus.


[Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 04-12-2005 20:06]


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 04-12-2005 20:05 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:19 schreef Jenje het volgende:
Hmmm pronken met bijna-dood ervaringen door alcohol lijkt me niet iets om trots te zijn. Af en toe goed zuipen is prima, maar als je je bijna het graf in zuipt ben je imho niets minder dan enorm zielig ....


dat hadden een paar kameraden van me op school reisje naar londen Iedere dag een liter wodka op zuipen, eentje heeft en dag of twee in het zieken huis gelegen ander had een blauweband om z'n middel, daar was ik gelukkig niet bij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja kan er niks aan doen, maar ik vind dat gewoon heel erg dom en nogal zielig ...

Kijk mij, ik kan mezelf niet onder controle houden met een flesje drank naast me


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 20:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Haha oja van die dingen ja, frikandellen gooien, karaoke zingen, tijdens Cradle of Filth optreden de 15 jarige meisjes nadoen met gillen en denken dat je Dani heel goed na kunt doen. Wedstrijdjes vergooien met een luchtbed, rare dansjes doen, nieuwe maes luchtbedden jatten omdat de vorige lek ging. Van een barkruk vallen, headbangen op rapmuziek, pit starten tijdens een trance nummer in de kroeg, over mensen struikelen, van trappen vallen, stoeien in de kroeg (beetje vrienden tegen de grond worstelen) enz enz enz.

Flauwigheid.. leuk ja.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 20:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:07 schreef Jenje het volgende:
Tja kan er niks aan doen, maar ik vind dat gewoon heel erg dom en nogal zielig ...

Kijk mij, ik kan mezelf niet onder controle houden met een flesje drank naast me


Helemaal knock out gaan van drank vind ik wel ernstig ja, tot aan het ziekenhuis toe. Nog nooit meegemaakt en dat zal mij ook niet gebeuren hoop ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb wel samen met mijn Aars*Eerst maten als achtergrondkoortje voor een Marco Borsato-na-aper gefungeerd ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 20:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:10 schreef Jenje het volgende:
Heb wel samen met mijn Aars*Eerst maten als achtergrondkoortje voor een Marco Borsato-na-aper gefungeerd ...



Ik heb met Nix samen nog de sterren van de hemel gezongen als achtergrond koor tijdens karaoke avond op camping de Kom de dag voor Stonehenge

Hee Nixie, wij waren echt goed he..


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 04-12-2005 20:12 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:07 schreef Jenje het volgende:
Tja kan er niks aan doen, maar ik vind dat gewoon heel erg dom en nogal zielig ...

Kijk mij, ik kan mezelf niet onder controle houden met een flesje drank naast me


Dat is het ook. Denk ook als je jonger bent,en met een groepje bent dat alles dan grappig is terwijl je echt strontvervelend bent.

kom je van zelf achter dat het niet zo is

[Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 04-12-2005 20:14]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij ons was het op een feestavond op een familiecamping in La Roche en Ardenne ....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:12 schreef AndreV het volgende:
Dat is het ook. Denk ook als je jonger bent,en met een groepje bent dat alles dan grappig is terwijl je echt strontvervelend bent.

kom je van zelf achter
Joa is ook zo ... je moet altijd één fiks op je muil gaan vind ik ...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 20:12 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Fungeren als achtergrondkoor doe ik ook als ik niet dronken ben, is dat normaal?


heavy metal is the law


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 20:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:12 schreef Jenje het volgende:
Bij ons was het op een feestavond op een familiecamping in La Roche en Ardenne ....


Camping La Roche, das toch in de Ardennen met zo'n beekje dwars door de camping heen en hele oude toiletgebouwen? Ben ik ook geweest, paar jaar geleden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hangt er vanaf voor wie en of ze het wel leuk vinden ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Camping La Roche, das toch in de Ardennen met zo'n beekje dwars door de camping heen en hele oude toiletgebouwen? Ben ik ook geweest, paar jaar geleden
Nee de plaats heet La Roche en Ardenne, camping had iets met bloemen ofzo .. lang naast de rivier geloof ik ... (met 4 man op vakantie, overdag einden hiken en 's avonds de dorpjes in ... hemels ./..)


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 20:14 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 4 december 2005 20:13 schreef Jenje het volgende:
Hangt er vanaf voor wie en of ze het wel leuk vinden ...

Op feesten en partijen, laatst moest ik nog Frans B(r)ouwer zingen. Niet dat hij zo hoog komt..

Over het algemeen ben ik wel in voor een potje zingen, zolang het Hazes niet betreft.


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... hoog ...

Dromen zijn bedrog grunten is overigens best lastig ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2005 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:14 schreef Jenje het volgende:
Nee de plaats heet La Roche en Ardenne, camping had iets met bloemen ofzo .. lang naast de rivier geloof ik ... (met 4 man op vakantie, overdag einden hiken en 's avonds de dorpjes in ... hemels ./..)


La Roche, dorpje ja.. met een legermuseum. En iets met een tank en gedenkteken, oja en een boel bergen. Op zaterdag hadden ze soort braderie ofzo, met broodjes hamburger en ranzige ui waar ik heel ziek van ben geworden. Oh en het regende een week lang, waardoor de tent ging lekken en ik was daar niet dronken (om maar ontopic te zijn)


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 20:17 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

"Hoog is voor homo's!"

Hm, grunten dat wilt bij mij niet, maar ik heb dan ook een mietenstemmetje.
Wel humoreus trouwens, proberen populaire of bekender werk te gaan grunten (karaoke leent zich daarvoor perfect hehe)


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:16 schreef MindlessMayo het volgende:
La Roche, dorpje ja.. met een legermuseum. En iets met een tank en gedenkteken, oja en een boel bergen. Op zaterdag hadden ze soort braderie ofzo, met broodjes hamburger en ranzige ui waar ik heel ziek van ben geworden. Oh en het regende een week lang, waardoor de tent ging lekken en ik was daar niet dronken (om maar ontopic te zijn)
en om wel weer on topic te zijn bleken ze er ook een homobar te hebben ...


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-12-2005 20:20 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Na een feestje van onze ex-zanger naar huis lopen... kilometertje of 4. Denkend: "Best knap, twee-derde fles van 60% achter de kiezen en niet kotsen...bleaaaaaachhcccchh. "



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 04-12-2005 20:58 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 16:20 schreef ElitE het volgende:
haha geweldig, ik wil ook nog een keer wakker worden met tuinsproeiers




Tequila doet wonderen als het je aanspreekt...


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 04-12-2005 21:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

- De hele groep kwijtgeraakt bij binnenkomst op Lowlands en dus maar ergens anders je tent opzetten omdat je hen met je zatte ballen niet meer gaat vinden.
De volgende dag toen ik mijn tent uitkwam was ik blij dat het niet geregend had.Klopte geen donder van...Binnenstebuiten en zo...
- Trapleuning in de kroeg onder de kots gesmeerd
- Wakker worden en je halve gezicht ligt open en geen idee hebben(nog steeds niet, jaren later ... ) wat er gebeurd is.


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 04-12-2005 21:13 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

- Bier in mijn gezicht spuiten
- Heel hard metal opzetten bij mensen die daar compleet niet van houden
- Tijdens dat je een film aan het kijken bent effe naar de wc strompelen en dan daar over je nek gaan
- Naar boven gaan en keihard op je gitaar gaan raggen.

Tsja dat soort dingen, achter meestal wel tof.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen