IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2006 23:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toen ik nog thuis woonde: over een verslag Natuurkunde kotsen.

In het pre-computer tijdperk, waarin het verslag met den pen geschreven was ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-02-2006 23:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

owned...


Je moeder.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-02-2006 19:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

*zonder te fietsen over t stuur flikkeren
*in mn slaap t behang+wasbak onderkotsen
*over t ijs bergaf tegen n hek aangefietst
*bergafwaarts in n maisveld donderen
*met mn rem aan iemand zn jas blijven vasthangen en met 2 man tegenlijk over n drempel op onze bek gaan
*10km naar huis moeten lopen met 5mensen omdat we geen fietsen meer hadden/kapot waren of gejat waren
en dat is kut als je zat bent


meer weet ik zo ff niet

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 14-02-2006 19:55]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-02-2006 20:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hm, de laatste keer ook weer iets wazigs gehad....wil ik, redelijk bezopen weggaan van de stam kroeg, gaat erineens een wijf op men poten staan en houd men schouders vast...Ik was zoals gezegd bezopen en had zoiets van wtf gebeurt hier nou dan ? Gaat ze lopen schelden van : Vuile kankerlul, op men voeten staan he ? Zal ik dat by jouw eens doen ??? Hahahahahaha compleet gestoord ! Het mooiste was nog dat ik me dr geen ene reet van kon herinneren dat ik op iemands poten had gestaan en dat zij door iedereen die er nog was straal genegeerd werd

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-02-2006 20:07]


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-02-2006 14:26 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

in shoarmatenten heb ik ook altijd leuke ervaringen

kwam n keer daar aan met mn zatte kop geen geld bij me. maar ik d8 dat ik van iemand ff geld had geleend(laterna), maar wat bleek nu ik had t dus geleend van die turk/marokaan van die shoarmatent.
uiteindelijk n week daarna kwam ik daar weer die gast helemaal flippe van waar blijft mn geld enzo, had blijkbaar gezegd dat ik t die dag erna kwam betalen
en toen kwamen er opeens wat herinneringen naar boven

sinds n aantal zatte ervaringen later bij die tent mag ik er niet meer binnen

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-02-2006 14:27]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-02-2006 14:27 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 14:26 schreef 6sic6 het volgende:
in shoarmatenten heb ik ook altijd leuke ervaringen

kwam n keer daar aan met mn zatte kop geen geld bij me. maar ik d8 dat ik van iemand ff geld had geleend(laterna), maar wat bleek nu ik had t dus geleend van die turk/marokaan van die shoarmatent.
uiteindelijk n week daarna kwam ik daar weer die gast helemaal flippe van waar blijft mn geld enzo, had blijkbaar gezegd dat ik t die dag erna kwam betalen
en toen kwamen er opeens wat herinneringen naar boven
Pwnd!!


disinter
Usericon van disinter
Posted 15-02-2006 22:29 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 14 februari 2006 20:06 schreef mental het volgende:
Hm, de laatste keer ook weer iets wazigs gehad....wil ik, redelijk bezopen weggaan van de stam kroeg, gaat erineens een wijf op men poten staan en houd men schouders vast...Ik was zoals gezegd bezopen en had zoiets van wtf gebeurt hier nou dan ? Gaat ze lopen schelden van : Vuile kankerlul, op men voeten staan he ? Zal ik dat by jouw eens doen ??? Hahahahahaha compleet gestoord ! Het mooiste was nog dat ik me dr geen ene reet van kon herinneren dat ik op iemands poten had gestaan en dat zij door iedereen die er nog was straal genegeerd werd


Toch vond ik zelf het out-gaan verhaal op R'dam CS veeele malen mooier. Maar dit was ook wel redelijk vaag.


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-02-2006 22:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 februari 2006 16:21 schreef Rotzak het volgende:
En met de kermis mijn buur jongen, hij kreeg 10 Euro als ie midden op de grote weg ging schijten, nou zo gezegd zo gedaan, broek op de enkels en gehurkt zitten, de keutel was halve wege en wij opeens keihard schreeuwen dat de politie eraan komt. Die gast gelijk zijn broek op trekken, tot ie tot de ontdekking komt dat hij er nog een keutel had hangen.



Geniaal!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-02-2006 22:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 22:36 schreef Burzum het volgende:
Geniaal!




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-02-2006 22:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

oh ja worden opgehaald van n feest door iemand met n net nieuwe auto, en onderweg ff snel t raam openmoeten draaien

ff bij t tankstation kijken wat ik gegeten had....hele zijkant+achterraam onder de macaroni


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2006 23:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 22:29 schreef disinter het volgende:
Toch vond ik zelf het out-gaan verhaal op R'dam CS veeele malen mooier. Maar dit was ook wel redelijk vaag.


Daar weet ikzelf geen zak meer van. daar mag jij de ranzige details van vertellen hier !


Fuck the world and fuck you


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-02-2006 23:45 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Naar een hoerentent gaan met €2 op zak om daar bier te gaan drinken....



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-02-2006 23:50 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Bordelis666
klep dicht gang holn
Usericon van Bordelis666
Posted 18-04-2007 14:39 by Bordelis666 Wijzig reactieProfiel van Bordelis666Quote dit bericht



Hmzz, genoeg rare dingen gedaan. Maar stomste was wel proberen te fietsen, op de fiets springen en aan andere kant eraf flikkeren. Stuk of 20 keer en dan volgende ochtend afvragen waar al die blauwe plekken toch vandaan kwamen. [/quote]


of zo blauw als een tientje zijn je mobiel in deplee laten vallen en dan onder de kraan afspoelen


loater as ik groot binne


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2007 14:44 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

5 mei 2004 om half 11 's ochtends al een alcohol vergifteging opgelopen, 2 uur in de bosjes gelegen doordoor daarna 3 uur op de EHBO gelegen en toen naar huis gesleept door vrienden die soep voor me gingen maken.
Thuis nog een uurtje geslapen en smiddags rond een uur of 4 weer vrolijk in de pit gestaan


Het is de lichtinval ;')


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-04-2007 15:19 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Heel genant: Een ontzettend leuk scharreltje opgepikt na een concert, geile afterparty, slapen, wakker worden, verder afterpartyen en dan ineens... "Sorry snoepje, maar ik moet nu echt even kotsen."

Shit...

Lief afterparty-scharreltje, als je dit leest: Het had niets met jou te maken. Echt niet.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-04-2007 15:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 15:19 schreef Aaargh het volgende:


Lief afterparty-scharreltje, als je dit leest: Het had niets met jou te maken. Echt niet.
Gelukkig maar


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-04-2007 15:22 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 18 april 2007 15:20 schreef NecRobert het volgende:
Gelukkig maar


Heh heh heh... Leuk geprobeerd, maar mijn afterparty-scharreltje was een meisje deze keer.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 15:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 14:39 schreef Bordelis666 het volgende:
of zo blauw als een tientje zijn je mobiel in deplee laten vallen en dan onder de kraan afspoelen


Ghehe.. te droog


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-04-2007 15:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 april 2007 15:22 schreef Aaargh het volgende:
Heh heh heh... Leuk geprobeerd, maar mijn afterparty-scharreltje was een meisje deze keer.

Wat? Necrobert is een vrouw?



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-04-2007 16:01 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Wie had dat ooit gedacht...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 18-04-2007 16:05 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Ik liet iemands mobiel in de kots vallen.. Tenminste, een paar dagen later hoorde ik dat ik t had gedaan



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2007 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:01 schreef Aaargh het volgende:
Wie had dat ooit gedacht...
Ik!


Ben meerdere malen kats de verkeerde kant op gelopen na een feestje waardoor ik meerdere malen de drank eruit gewandeld heb.

Wel goe dom kater te voorkomen trouwens ...


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-04-2007 16:31 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ook leuk: Na een avond die begon met een vriendin en een fles wijn in de uiterwaarden en die vervolgens naadloos overging in de kroeg strompelde ik uiteindelijk met mijn bezopen harses terug naar huis. Het was een warme zomernacht. Bij de stadsmuur zag ik een vreedzaam grasveld met appelbomen en ik dacht: "Oh, wat mooi! Daar wil ik gaan slapen." Ik hoefde alleen maar even een greppel door...

Je raadt het al, de greppel bleek een sloot te zijn die zo vol met kroos zat dat hij niet meer als zodanig herkenbaar was. Dus daar stond ik, met mijn tas boven mijn hoofd (best goeie reflexen, al zeg ik het zelf), tot aan mijn ribben in het water. Ik heb mezelf keihard uitgelachen en ben toen toch maar doorgelopen naar huis.

Het duurde de volgende dag best even voordat ik begreep waarom mijn kleren in de hal lagen en waarom ze zo nat en vies waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 18-04-2007 16:32]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 16:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ik heb geen dronkemans ervaringen....



Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen