IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-04-2007 2:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 april 2007 2:12 schreef spectre het volgende:
Wat dan? Hondsberoerd ofniet hehe
nee


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-04-2007 2:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 april 2007 2:09 schreef spectre het volgende:
Lijkt me nogal wiedes dat er in uitgeblazen rook vrij weinig THC zit.. Tenzij je niet over de longetjes rookt natuurlijk

nouja daar zit behoorlijk wat in geloof ik, we nemen maar 20% op van wat er aan thc in de weed is, een deel verbrand, maar een aanzienlijk deel blaas je gewoon weer uit. een neusshot met ingeademde rook zou best werken alleen wat langer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 19-04-2007 2:14 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 2:09 schreef spectre het volgende:
Lijkt me nogal wiedes dat er in uitgeblazen rook vrij weinig THC zit.. Tenzij je niet over de longetjes rookt natuurlijk


Lijkt me sterk dat je het meerendeel van de THC in de rook in je bloedbaan opneemt. Gebeurt met zuurstof nog niet eens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2007 2:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

*vangt rook op*

Zonde!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


slome
Usericon van slome
Posted 19-04-2007 2:21 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

[goedpraatmodus]Edit: Ik geloof trouwens niet dat de hond in kwestie veel binnen heeft gekregen, aangezien hij niet over de longen blowt. Ik bedoel: wanneer er iemand een een wolk wiet je kant op blaast wordt je ook niet gelijk stoned [/goedpraatmodus]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 19-04-2007 2:24 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 19 april 2007 1:56 schreef slome het volgende:
yeah right


yeah


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-01-2008 0:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Laatst heb ik het gepresteerd om mijn eigen pinpas te blokkeren na een drinkmarathon. Niet zo verstandig dus.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 21-01-2008 0:42 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 0:32 schreef 6sic6 het volgende:
Laatst heb ik het gepresteerd om mijn eigen pinpas te blokkeren na een drinkmarathon. Niet zo verstandig dus.
Nounou, wat een ruige ervaring


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-01-2008 0:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 0:42 schreef Nargaroth het volgende:
Nounou, wat een ruige ervaring

Ruig niet, maar doe het liever geen 2de keer meer


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-01-2008 9:25 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Langs de pot pissen en er naast op de grond met de broek omlaag in slaap vallen, om vervolgens door de kroegeigenaar + medewerkers eruit gesleept te worden via een opengebroken deur die ik achteraf ook netjes moest betalen is toch wel mijn ergste dronkenmanservaring tot nu toe


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-01-2008 9:27 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Op 5 mei een jaar jaar geleden 2 uur in de bosjes gelegen met mijn zatte hoofd en daarna nog eens 2 uur op de EHBO van het festival terrein.
Beetje alles door elkaar gedronken hehe
Daarna naar huis gebracht door een groepje vrienden en op bed gelegd en ik schijn 2 uur geslapen te hebben.
Daarna hebben ze nog soep voor me gekookt en ben ik weer mee terug gegaan naar het terrein.

Kan me er niet zoveel meer van herinneren maar dat is wat me verteld is hehe


Het is de lichtinval ;')


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-01-2008 9:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ben meestal te lam om me ook maar iets te herinneren...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 22-01-2008 9:57 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 9:25 schreef BerserkerWoman het volgende:
Langs de pot pissen en er naast op de grond met de broek omlaag in slaap vallen, om vervolgens door de kroegeigenaar + medewerkers eruit gesleept te worden via een opengebroken deur die ik achteraf ook netjes moest betalen is toch wel mijn ergste dronkenmanservaring tot nu toe



Charmant.



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-01-2008 9:59 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, zoveel dronkenmans ervaringen heb ik niet. De twee meest erge waren op waldrock na een heleboel bier en vodka besluiten over het hek te klimmen om te plassen (?) en op de terugweg twee hekken mee te nemen, een tent te slopen (de manier om vrouwen te versieren hehe) en weer te gaan slapen.

De andere keer was na een concert een fles Smirnoff vodka aanlengen met groene Aldi ranja. Hele fles weggewerkt. Daarna totaal kapot op de gang in slaap gevallen op mijn luchtbedje. De volgende ochtend werd ik wakker omdat een van de huisgenoten op mijn hoofd ging staan. Bleek de kerel waar ik bleef maffen niet verteld te hebben dat ik er lag. Vervolgens om 17.00 op school aankomen (moest van Den Bosch nog naar Zwole) terwijl ik er 12.00 moest zijn.


Life doesn't get much better than this!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2008 11:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mijn Alfa per total gereden tegen een verboden richtingverkeerspaal


signature


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-01-2008 12:12 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Op gitaristen springen, incl. onze eigen



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 22-01-2008 12:15 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

dronken van de fiets vallen en blijven liggen in de berm ( want het lag zo lekker )

vervolgens na een poosje gevonden worden in een diepe coma.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2008 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 9:59 schreef H-K het volgende:
een fles Smirnoff vodka


Daar heb ik slechte ervaringen mee met die zooi. Damn wat ben ik daar toch ontzettend dronken van geworden. De volgende ochtend besloten noooooit meer alcohol te drinken, poging faalde

Afgelopen Party San ook lichtelijk dronken geweest door het drinken van rum, vodka en cocktails in combinatie met moeheid na 7 lange uren autorijden. Lekker slapen al zittende op de grond in de feesttent mocht niet van een aantal ZM-ers. Toen uiteindelijk naar de tent gegaan, tent kwijt natuurlijk. Na een zoektocht toch nog gevonden (lastig wel), tijdje naar de tent staan staren of het wel de mijne was en pogen te gaan slapen. Toen halverwege de nacht wakker, besloten dat mijn matras niet goed lag en het interieur van de tent opnieuw ingericht (lees: alles eruit gooien, alles er weer in proppen x paar keer). Toen werd ik misselijk en moest ik ook nog eens naar de plee. Met veel moeite de tent weer uit en een toitoi/dixie ondergekotst, toen wilde ik weer tanden poetsen dus ergens in de nacht bij de waterbak gehangen. Uiteindelijk nog even geslapen en de volgende ochtend dacht ik dat ik dood was.

En het mooie was dat gewoon iedereen die nacht zo ongeveer dood was gegaan aan de alcohol. De een hebben ze gevonden onder de party tent en in zn tent geflikkerd, de ander lag in een verkeerde tent, weer een ander lag midden op het veld te slapen enz. Waar ik geen trek had in ontbijten met alcohol, hadden zij die wel.. de stoertjes.

Toch wel fijn, mensen die je vertellen wat je voor vaags gedaan hebt Gelukkig ben ik niet vaak dronken, maar soms tsjah.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-01-2008 14:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Met het risico de moraalridder uit te hangen... maareuh:

quote:
Doodgereden vrouw A58 was 17 jaar

BREDA - De vrouw die in de nacht van zaterdag op zondag om het leven kwam toen zij plotseling de A58 overstak, is een 17-jarig meisje uit Tilburg.

De politie spreekt maandag van een "noodlottig ongeval".

Snelweg

Het meisje stak de snelweg richting Breda over en werd geschept door een auto. Ze was op slag dood. De automobilist en zijn passagier bleven ongedeerd maar waren hevig geschrokken.

Ze werden opgevangen door de politie. De A58 was die nacht in de richting Breda gedeeltelijk afgesloten voor verkeer.


Valt dit nou ook onder de lollige dronkemans ervaringen?

Ik krijg hier vaak de indruk dat mensen hun domme acties allemaal maar erg grappig vinden, zonder te snappen dat het soms wel flink fout kan gaan.
Wie zei hier ook alweer dat auto's wel stoppen als je de straat over steekt?


Zenial


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-01-2008 14:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou Zenial. Ik denk dat je daar zelf wel een antwoord op weet, is het niet?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2008 14:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 14:14 schreef Zenial het volgende:
Valt dit nou ook onder de lollige dronkemans ervaringen?


Was er iemand in dat verhaal dronken dan? Kan het er niet uithalen. En daarbij, wat Nix zegt


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-01-2008 14:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nee klopt jullie hebben gelijk hoor.

*deelt oogkleppen uit*


Zenial


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-01-2008 14:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 14:24 schreef Zenial het volgende:

*deelt oogkleppen uit*



Oh, je wilt er eindelijk eens vanaf?

Werd tijd


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2008 14:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 14:24 schreef Zenial het volgende:
Nee klopt jullie hebben gelijk hoor.

*deelt oogkleppen uit*


Dankje, die had ik nog niet


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-01-2008 14:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 20:11 schreef MMayo het volgende:

Ik heb met Nix samen nog de sterren van de hemel gezongen als achtergrond koor tijdens karaoke avond op camping de Kom de dag voor Stonehenge

Hee Nixie, wij waren echt goed he..




Lol! Ik lees dit nu pas. Maar echt dronkemans was dit nou ook weer niet ja.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen