IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
isa
Usericon van isa
Posted 30-12-2005 15:24 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Euhh, gewoon n keer omgevallen of van de kruk af gepleurd terwijl ik mijn best aan het doen was om normaal over te komen en oja, die keer na veel biertjes n tequila besteld en dus eerst dat zout op mijn hand gestrooid en dan er achter te komen dat je n dikke snee in je hand hebt, auww


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 30-12-2005 15:41 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Ga het vanavond allemaal weer meemaken


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 15:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Stuur hoor, al die zuipverhalen.
Alleen, waarom drinkt niemand zich echt dood? Dan doe je het pas goed, anders ben je gewoon laf.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2005 15:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2005 15:55 schreef WMP het volgende:
Stuur hoor, al die zuipverhalen.
Alleen, waarom drinkt niemand zich echt dood? Dan doe je het pas goed, anders ben je gewoon laf.

Waarom kan jij dit nog posten dan. DAn ben je zelf ook laf toch?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 15:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik weet ineens waarom ik nog nooit teveel gezopen heb ;-).


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 30-12-2005 15:59 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 30 december 2005 15:55 schreef WMP het volgende:
Stuur hoor, al die zuipverhalen.
Alleen, waarom drinkt niemand zich echt dood? Dan doe je het pas goed, anders ben je gewoon laf.


xWMPiseengreekbeerx


don't mistake lack of talent for genius


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 16:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Met m'n zatte kop een ploeggie van een man of 5 uitdagen tot een knokpartijtje. Kon wekenlang losse lappen tandvlees kauwen. Op zich niet zo erg, maar dit was niet de enige keer...

Voor de rest ook zo'n beetje alles wel meegemaakt.

Edit; Dronken in een glas pissen, dat op de bar zetten en wachten tot iemand dat pakt was ook best erg.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 16:28]


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 16:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Na het nuttigen van 2 kratten bier met z'n tweeen (serieus..) 2 bushokjes platgereden, 1 verkeersbord en een busje geramd. Resultaat: 13.000 gulden schade. Ik reed overigens niet, en kan het me ook nog slechts vaag herinneren. Weet nog wel dat de heren politie me om half 6 's ochtends uit m'n nest haalden.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 16:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Oh, en nog een keer met m'n kwaaie zatte kop voor een kleine 1800 gulden schade in een kroeg aangericht hier. Dat durfde ik later op het bureau nog dapper te ontkennen, maar ik was effe vergeten dat er een paar 100 getuigen bij waren. Resultaat: Schade betaald, 100 gulden boete en een half jaar voorwaardelijk.



spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

jezus. Varanus heeft z'n topic gevonden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2005 16:38 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:38 schreef NecRobert het volgende:
jezus. Varanus heeft z'n topic gevonden.


idd, en dan hebben ze het over de "jeugd van tegenwoordig"


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 16:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

wat bezielt men toch? Ok, de wereld is leuker na een halve fles wijn, maar wat is er toch de lol van om zoveel te zuipen dat je de volgende dag niet meer weet wat je gedaan hebt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen heilig boontje, lust op z'n tijd ook wel een glaasje (of meer ), maar ik zorg er wel voor dat ik recht op m'n kruk kan blijven zitten.
Iemand hier die mij uit kan leggen wat er nou zo leuk is aan straalbezopen zijn?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


valfar
Usericon van valfar
Posted 30-12-2005 16:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 30 december 2005 15:55 schreef WMP het volgende:
Stuur hoor, al die zuipverhalen.
Alleen, waarom drinkt niemand zich echt dood? Dan doe je het pas goed, anders ben je gewoon laf.


Wat zeik je nou? Het is toch grappig om elkaars verhalen te lezen over dronkenmans ervaringen? Heeft niks met stoerdoen te maken. En wat ben je nou aan het zeiken over doodzuipen? Dat heeft er niks mee te maken. Dit is geen 'kijk eens hoeveel ik kan zuipen' topic. Jij drinkt dus zeker nooit?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:41 schreef Chantalie het volgende:
wat bezielt men toch? Ok, de wereld is leuker na een halve fles wijn, maar wat is er toch de lol van om zoveel te zuipen dat je de volgende dag niet meer weet wat je gedaan hebt? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook geen heilig boontje, lust op z'n tijd ook wel een glaasje (of meer ), maar ik zorg er wel voor dat ik recht op m'n kruk kan blijven zitten.
Iemand hier die mij uit kan leggen wat er nou zo leuk is aan straalbezopen zijn?
Ik niet iig. Maar ik sta na 20 glazen bier nog steeds rechtop. Ik wordt dan heus wel op een bepaalde manier dronken, maar ik weet altijd nog wel wat ik doe en dat weet ik de volgende dag ook nog al te goed. Maar uiteraard wordt de grens van het toelaatbare ook wel eens overschreden

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 16:45]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2005 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaja

Wat je wel doet als je dronken bent (en zelfs nu, nuchter) is Ik wordT schrijven


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 16:47 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:35 schreef varanus het volgende:
Na het nuttigen van 2 kratten bier met z'n tweeen (serieus..) 2 bushokjes platgereden, 1 verkeersbord en een busje geramd. Resultaat: 13.000 gulden schade. Ik reed overigens niet, en kan het me ook nog slechts vaag herinneren. Weet nog wel dat de heren politie me om half 6 's ochtends uit m'n nest haalden.


Zo! Stoere man! Je mag van geluk spreken dat er geen dode is gevallen. Maar ja, zo'n verhaal doet het altijd goed op feestjes, nietwaar?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 16:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:44 schreef NecRobert het volgende:
Ik niet iig. Maar ik sta na 20 glazen bier nog steeds rechtop. Ik wordt dan heus wel op een bepaalde manier dronken, maar ik weet altijd nog wel wat ik doe en dat weet ik de volgende dag ook nog al te goed. Maar uiteraard wordt de grens van het toelaatbare ook wel eens overschreden


Jij staat na 20 glazen nog helemaal rechtop? Sorry hoor, maar als je lichaam al zo gewend aan is aan zo'n onwijze hoeveelheid, klinkt dat in mijn oren al niet eens gezond meer.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2005 16:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe doe jij het op feestjes?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 16:49 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

aan wie is die vraag gericht?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 16:49 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

hehehe 0wn3d..en dat geldt dan ook voor mijzelf..cursusje Nederlands zal mij geen slecht doen...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:46 schreef Jenje het volgende:
Jaja

Wat je wel doet als je dronken bent (en zelfs nu, nuchter) is Ik wordT schrijven
Fuck


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-12-2005 16:50 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:42 schreef valfar het volgende:Jij drinkt dus zeker nooit?


Inderdaad.
Helaas denken mensen als ze dronken zijn dat ze het recht hebben om mijn avond te vergallen op bijvoorbeeld een concert. Of dat ze leuk zijn. Of dat ze het recht hebben om m'n vriendin lastig te vallen. Jaja, wat is drank toch weer leuk. Jammer dat veel mensen geen leuke tijd zonder drank kunnen hebben. De treurigheid ten top.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2005 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:49 schreef Chantalie het volgende:
aan wie is die vraag gericht?
Oh Sorry .. die was aan WiMP gericht ...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 16:51 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:50 schreef WMP het volgende:
Inderdaad.
Helaas denken mensen als ze dronken zijn dat ze het recht hebben om mijn avond te vergallen op bijvoorbeeld een concert. Of dat ze leuk zijn. Of dat ze het recht hebben om m'n vriendin lastig te vallen. Jaja, wat is drank toch weer leuk. Jammer dat veel mensen geen leuke tijd zonder drank kunnen hebben. De treurigheid ten top.


En je bent je er bewust van dat er ook nog iets tussen helemaal niet en je straalbezopen zuipen zit?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:48 schreef Chantalie het volgende:
Jij staat na 20 glazen nog helemaal rechtop? Sorry hoor, maar als je lichaam al zo gewend aan is aan zo'n onwijze hoeveelheid, klinkt dat in mijn oren al niet eens gezond meer.
M'n vrienden staan er soms versteld van hoe nuchter ik kan zijn na een avond goed doorzakken. Maar het is soms ook maar net hoe het valt hoor, maar echt "dronken" wordt ik bijna nooit op een of andere manier. Maar ik ben van mezelf ook al vrij nuchter, misschien is dat de oorzaak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen