IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Dronkemans ervaringen Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-12-2005 12:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Gisterenavond weer de ellendige alcoholist uitgehangen, de kroeg was zowat leeg, alleen een maat van mij en wat andere kneuzen, eentje kwam weer van een nieuwjaars borrel, en was naar het cafe gestuurd, zijn vrouw wilde hem niet meer in huis hebben. Maargoed, allemaal apparte drankjes gekregen van de lieftallige barvrouw. Tering man, wat was die sneeuw opeens glad gister nacht, ben wel 10 keer op de bek gepleurd met mijn fiets. S'ochtends is het wel leuk om te zien hoe erg je geslingerd hebt, het spoor staat dan mooi in de sneeuw.


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-12-2005 12:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 15:24 schreef isa het volgende:
oja, die keer na veel biertjes n tequila besteld en dus eerst dat zout op mijn hand gestrooid en dan er achter te komen dat je n dikke snee in je hand hebt, auww





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 31-12-2005 23:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Een keer redelijk beneveld tijdens een optreden (voor 14 jarige nirvana punk gothic's etc etc..) stuk of 5 keer over het zelfde effect pedaaltje heen struikelen waardoor het weer opnieuw ingesteld moest worden

Vorig weekend nog een blauwe kop gescoord omdat ik had gezegd dat iemands vriendin kanker lelijk was... op dat moment leuk, maar de ochtend erna...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-01-2006 12:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Giseravond een vriendin van me per ongeluk geraakt met een romeinse kaars..gelukkig alleen een brandgat in haar jas...

Drank&Drugs + vuurwerk kan best gevaarlijk zijn.,


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


slome
Usericon van slome
Posted 01-01-2006 13:16 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2006 12:05 schreef Smoochy het volgende:
Giseravond een vriendin van me per ongeluk geraakt met een romeinse kaars..gelukkig alleen een brandgat in haar jas...

Drank&Drugs + vuurwerk kan best gevaarlijk zijn.,


Ik heb wel eens een romeinse kaars in mijn oog gehad, maar toen was ik nuchter dus ben ik offtopic. (na een kwartiertje onder de kraan had ik btw nergens meer last van)



IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 01-01-2006 14:32 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Volgens mij heb ik een brandgat in mn tas. Verder heb ik een zwarte duim opgelopen en brande ik telkens -die- duim. Ik heb een beste schram op m'n hand, en ik weet niet waarvan. Een achterzak van een vriend knalde uit elkaar toen er een rotje in belande (niet van mij btw... ). Ennuhm... Oh ja. Ik liep een huis naar binnen terwijl ik dacht dat het een kroeg was, en stond al boven aan de trap. Maar snel weer omgedraait en 'm gesmeert.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 01-01-2006 14:43]


Disko Disko Partizani


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-01-2006 14:56 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik kreeg die atari gisteren maar niet aan de praat. Best lastig, zo 04.00 s'nachts.



Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 01-01-2006 14:57 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Eens denken.

-Meerdere malen naar huis gefietst met een kop die beschilderd was door een benzine stift.
KO gaan en dan gevonden worden door je vader.

-Met m'n dronken kop al m'n geld aan kermis attracties uitgeven.

-Wat ook leuk is.
Dat je je eigen bed er onder gekotst hebt en dan naar je broertjes kamer loopt en hem uit z'n bed schopt omdaar verder te slapen.

-Een maat en ik besloten met nieuwjaar naar een groot plaatselijk feest te gaan.
Zo rond 5 uur s'nachts raakte we elkaar kwijt.
Dus ben ik maar lam naar de wc gegaan. 8 uur in de ochtend werd ik wakker, toen ik wakker werd viel het me op dat de hele hal al schoon was en dat de verlichting aanstond, dus ben ik maar naar m'n maat gefietst.
Even aan gebeld, komt zijn moeder verbaasd beneden, zei ze: "Wat doe jij hier?! Ik kom hier slapen" En toen ben ik naar boven gelopen en op de grond in slaap gevallen.

De volgende ochtend blijkt dat die maat nog drie kwartier in de modder heeft gelegen en was tevens z'n bril kwijt was.

-De bus missen, waardoor je 20 km moet gaan lopen.
Ik ben 4 uur onder weg geweest.
Van 1 tot 5!


-Meerdere malen op feesten in slaap vallen en dat dan lui het grappig vinden om even een mooie snor te maken. Niks door hebben en gewoon naar huis fietsen.

Oh ja.




Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-01-2006 14:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 01-01-2006 16:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Jemig!


Disko Disko Partizani


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-01-2006 17:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb gisteren door m'n hand gestoken, per ongeluk. Ik moest en zou een blik miniworstjes () open krijgen, maar het enige wat er was, was een klein zakmesje. Niet scherp genoeg om het open te snijden, dus heb ik het open moeten hakken. Tot ik langs het blikje schoot, en ik m'n huid vastnagelde aan het aanrecht, precies dat stukje vel tussen duim en wijsvinger.
00ps.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-01-2006 18:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe gisteren bij vreugde vuurtje met het hout erop gooien allemaal spijkers in mijn handen gekregen, spijker in m'n schoen gekregen met een brandend blok hout eraan en elke keer te dicht bij het vuur komen waardoor mijn haarpluis bijna de fik in ging


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-01-2006 1:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bah .... vol whisky hangen is niet leuk de dag erna


Faustian Spirit of the Earth


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 2:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Niet mauwen, als je kan zuipen moet je ook de gevolgen kunnen aanvaarden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-01-2006 2:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

wel ..... ja eigenlijk


Faustian Spirit of the Earth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 16:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Rensykdom kan niet eens fatsoenlijk bier drinken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 04-02-2006 16:31 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht

Eerste keer dat ik zat was, was ik bijna van het toen gekraakte GGD-gebouw in EIndhoven afgesprongen :S Dacht dat ik die 4 verdiepinkjes wel kon overbruggen


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-02-2006 16:37 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

waarom mislukken die pogingen toch altijd bij goths.


MMQ
Usericon van MMQ
Posted 04-02-2006 16:39 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht

wie is hier de Goth?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-02-2006 16:50 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Jij voelt je aangesproken dus


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2006 16:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2006 16:31 schreef MMQ het volgende:
Eerste keer dat ik zat was, was ik bijna van het toen gekraakte GGD-gebouw in EIndhoven afgesprongen :S Dacht dat ik die 4 verdiepinkjes wel kon overbruggen


Dat zal je leren.

Kraken is voor flikkers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2006 17:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vroeger werd ik nog wel eens agressief van drank, op een vredelievende manier die mensen niet altijd begrepen.

Tegenwoordig flikker ik alleen om en van dingen af.

Toffe dingen doe ik over het algemeen terwijl ik nuchter ben.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-02-2006 19:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2006 17:58 schreef Schaep het volgende:
Vroeger werd ik nog wel eens agressief van drank, op een vredelievende manier die mensen niet altijd begrepen.

Tegenwoordig flikker ik alleen om en van dingen af.

Toffe dingen doe ik over het algemeen terwijl ik nuchter ben.


Jij en agressief hahaha


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2006 19:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

*knuffel*


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 19:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lang geleden, in een manisch-depressieve teneerslag een fles vodka gekelderd en op straat gaan liggen... remde een auto voor me, en ging ik vragen aan de bestuurdster of ik nu al te lelijk was om doodgereden te worden...


ja... de jeugd...


signature


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen