IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-09-2006 22:51 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht





Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-09-2006 23:06 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 17:46 schreef kwelgeest het volgende:
Er zitten er meerdere in Arnhem.

Ik ben gisteren bij 'Rewie's tattoo piercing studio' geweest.


Rewie is leuk ja, alleen hij heeft mij klote gepierced


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-09-2006 23:07 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

klote?

vertel...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-09-2006 23:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 23:06 schreef Hagal het volgende:
Rewie is leuk ja, alleen hij heeft mij klote gepierced
Ik ben gepierced door een 'zij' en het ziet er tot nu toe goed uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-09-2006 23:45 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 23:07 schreef BitchSlap het volgende:
klote?

vertel...


mijn madonna, maar hij kneep te hard in de klem en dus heb ik +- 3/4 dagen met een enorme dikke lip met een diepblauw/zwarte afdruk van de klem gelopen. Daarin die afdruk was het gewoon huidskleur en rond mijn piercing was het ook niet dik of rood, dus iedereen dacht dat iemand me een mep verkocht had

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-09-2006 23:46]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-09-2006 8:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 22:50 schreef Misanthrope het volgende:
Dus jij hebt er een stuk of 6 ofzo?


Gelukkig niet... wel eens samen met een ander bij een manneke zo'n tepelpiercing eruit gerukt.
Ziet er freaky uit daarna


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2006 8:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 22:50 schreef Argus het volgende:
tepelpiercings bij mannen zijn anders ook extreem gay.
Tepelpiercings bij mannen extreem gay vinden is extreem gay.

TP's heerschen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-09-2006 8:54 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik kan er behoorlijk op af knappen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-09-2006 10:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Horen jullie het ook eens van iemand met tieten


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 07-09-2006 19:40 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 20:46 schreef Slet het volgende:
Nou...dat vind ik echt bull. Het balletje van mijn tonpiercing zit ongeveer op de zelfde hoogte als jouw onder-de-tong-piercing, dus zoveel verschil zal het niet maken!
En het genezingsproces duurt maar een week ozfo, dus zoveel schade zal het niet aanrichten.


nee, dit is geen foto van mijn smoeltje...die van mij zit dieper. En ja, het is na een week wel geslonken maar toch moet je 3 weken wachten tot je er een ander staafje in mag doen. Van teflon ofzo. Zeggen de piercers die ik gesproken heb. En in die 3 weken kun je vaak genoeg met je tanden op dat ijzer bijten heur. Ik kan mijn piercing niet tussen mijn tanden nemen om "mee te spelen" en ben blij toe.


You suck and that's sad


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-09-2006 20:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 19:40 schreef killerbarbie het volgende:
nee, dit is geen foto van mijn smoeltje...die van mij zit dieper. En ja, het is na een week wel geslonken maar toch moet je 3 weken wachten tot je er een ander staafje in mag doen. Van teflon ofzo. Zeggen de piercers die ik gesproken heb. En in die 3 weken kun je vaak genoeg met je tanden op dat ijzer bijten heur. Ik kan mijn piercing niet tussen mijn tanden nemen om "mee te spelen" en ben blij toe.


Ik vind 't allemaal wel meevallen met een tongpiercing. Ik heb er zelf in die eerste drie weken precies 1 keer per ongeluk op gebeten, maar dat had verder geen nadelige gevolgen voor m'n gebit.
Nadien heb ik er vrijwel nooit meer op gebeten, en ik heb nog steeds (na 5 jaar tongpiercing) een perfect gebit .


..."Hate can only create more hate"...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 08-09-2006 20:17 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

als ik mijn madonna eruit wil halen moet ik hem klemmen tussen m'n tanden en dan het balletje er af draaien. met als resultaat dat ik nu een versleten hoektand heb...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-09-2006 20:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Kan je 'm niet gewoon aan de binnenkant vastpakken dan?
Ik vind een piercing het namelijk niet waard om je gebit te laten verkloten.


Oja, ik speel overigens ook nooit met m'n tongpiercing (nare gewoonte van een heleboel mensen met zo'n ding), want ook dat is funest voor je tanden.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 08-09-2006 20:22]


..."Hate can only create more hate"...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 08-09-2006 20:22 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

nee, past pakken lukt me niet, dan kan ik hem er ook niet vast genoeg d'r terug op draaien


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-09-2006 15:57 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Jiiiieeeehaw! TUNNELS 8MM!
Klaar met stretchen!



Disko Disko Partizani


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2006 16:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 10:57 schreef Argus het volgende:
Horen jullie het ook eens van iemand met tieten
Jenje is het anders ook met mij eens!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-09-2006 18:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 september 2006 20:22 schreef BitchSlap het volgende:
nee, past pakken lukt me niet, dan kan ik hem er ook niet vast genoeg d'r terug op draaien

Haal je hem er dan zo vaak uit?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-09-2006 19:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 16:01 schreef Slechtheid het volgende:
Jenje is het anders ook met mij eens!


Jenje heeft dan ook tieten......


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2006 20:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 15:57 schreef IJsregen het volgende:
Jiiiieeeehaw! TUNNELS 8MM!
Klaar met stretchen!




Bah. Sorry.

Maar ik ben blij voor je!


..."Hate can only create more hate"...


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 11-09-2006 14:42 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Dat is fijn.
Vind het wel gaaf! Heb ook hele leuke nieuwe plugs binnen, rood met glitters en een paar blauw/doorzichtige en wit/doorzichtige. Maar nu weet ik niet welke ik inmoet. Dus die tunnels nog steeds. Huhuh.


Disko Disko Partizani


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2006 14:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 23:11 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben gepierced door een 'zij' en het ziet er tot nu toe goed uit.
Het zou echt nog gayer geweest zijn dan het nu al is als je tepelpiercing door een man gezet was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2006 21:31 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik hou van m'n gaten!




Volgende projectje ná mijn dieet (drie kg. kwijt al, heuj!);

Zwart staafje dan wel.


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 25-09-2006 21:33 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

heb ik ook gehad, opletten dattie diep genoeg wordt gezet en met een fatsoenlijk sieraad. Na mijn vakantie komt ie weer terug. Maar dan schuin aan de anderkant en twee stuks


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2006 21:37 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nice!
Wou misschien ook twee onder; links en rechts, schuin ook. Maar vind dit gaver.
En indeed diep!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 25-09-2006 21:37]


Disko Disko Partizani


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2006 23:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

He gadver IJs, nou moeten die gaten in je oren toch niet groter worden hoor!

Navelpiercings zijn (mits je de 'juiste' buik ervoor hebt) wel heel leuk. Schoonzussie heeft ook zo'n ding, heeft geen grammetje vet, staat erg leuk bij d'r.


Edit: typtyfus

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 25-09-2006 23:06]


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen