IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-09-2006 10:21 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 23:06 schreef Immortella het volgende:
He gadver IJs, nou moeten die gaten in je oren toch niet groter worden hoor!

Navelpiercings zijn (mits je de 'juiste' buik ervoor hebt) wel heel leuk. Schoonzussie heeft ook zo'n ding, heeft geen grammetje vet, staat erg leuk bij d'r.


Edit: typtyfus

Ze zijn nog steeds 8mm hoor.
Ik ga ze ook niet verder oprekken, vind dit een mooi maatje. Met de tunnels (die nieuwe) lijken ze groter omdat er eigenlijk geen 'rand' omheen zit, maar een smalle flare.


Disko Disko Partizani


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-09-2006 10:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 september 2006 23:06 schreef Immortella het volgende:


Navelpiercings zijn (mits je de 'juiste' buik ervoor hebt) wel heel leuk. Schoonzussie heeft ook zo'n ding, heeft geen grammetje vet, staat erg leuk bij d'r.


Bij een vette buik zijn ze ook leuk hoor!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-09-2006 10:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 september 2006 10:23 schreef Leviathanica het volgende:
Bij een vette buik zijn ze ook leuk hoor!!

Dank je


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-09-2006 0:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2006 22:12 schreef Schaep het volgende:


Dankjulliewel, ik zal erover nadenken!


Ja, nu mijn haar korter is lijkt het me wel weer wat, dus binnenkort zit er waarschijnlijk wel weer wat ijzer in mijn hoofd.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 30-09-2006 22:55 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 21:31 schreef IJsregen het volgende:


Volgende projectje ná mijn dieet (drie kg. kwijt al, heuj!);

Zwart staafje dan wel.


mooi Ik heb die ook, ik wilde eerst ook een projectje maar dat ben ik schijnbaar vergeten want na 4 jaar heb ik nog alleen maar die inverse


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 30-09-2006 22:59 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ook maar een plaatje ervan: die van mij is dus al oud en zit niet meer zo diep


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 02-10-2006 14:53 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 0:02 schreef Schaep het volgende:
Ja, nu mijn haar korter is lijkt het me wel weer wat, dus binnenkort zit er waarschijnlijk wel weer wat ijzer in mijn hoofd.
Spannend hoor!

@Hagal; Mooi hoor! Groeit 'ie wat uit? Zou 'm wel diep gezet willen hebben.
Jij het er ook het perfecte buikje voor. Nice!


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 02-10-2006 23:02 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik heb vette nieuwe oor dingen gekocht
mss dat ik binnenkort eens een foto ervan maak

Hagal; mooi buikje en mooie piercing!! Ik had er zo eentje, maar die is eruit. Wel een schattig litteken aan overgehouden


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 03-10-2006 21:51 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik wil het zien!
En ik wil een nieuwe piercing... Tragus MOET gewoon nog steeds, maar die durf ik niet!


Disko Disko Partizani


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-10-2006 0:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 10:23 schreef Leviathanica het volgende:
Bij een vette buik zijn ze ook leuk hoor!!


Precies!
Geen grammetje vet is gay en overrated.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 05-10-2006 20:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2006 14:53 schreef IJsregen het volgende:
Spannend hoor!

@Hagal; Mooi hoor! Groeit 'ie wat uit? Zou 'm wel diep gezet willen hebben.
Jij het er ook het perfecte buikje voor. Nice!


Hij groeit idd een beetje uit, maar hij heeft 4 jaar prima gezeten en hij houdt het nog wel even uit denk ik

quote:
Op 2 oktober 2006 23:02 schreef killerbarbie het volgende:
ik heb vette nieuwe oor dingen gekocht
mss dat ik binnenkort eens een foto ervan maak

Hagal; mooi buikje en mooie piercing!! Ik had er zo eentje, maar die is eruit. Wel een schattig litteken aan overgehouden



thnx. Ja leuk litteken? Als ik die van mij eruit haal zie je echt twee brede gaten zitten, maarja hij blijft voorlopig nog wel.

Iemand hier ervaring met een sternum? Die wil ik al heel lang maar ik ben een schijterd


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 05-10-2006 21:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2006 10:23 schreef Leviathanica het volgende:
Bij een vette buik zijn ze ook leuk hoor!!


Haha,

1) Jij hebt geen vette buik
2) Zo zwart/wit bedoel ik het ook niet. Ik vind een navelpiercing bij de wat slankere mensen alleen mooier. Bij een vrouw van 110 kilo met een enorme blubberbuik vind ik het niet zo charmant (hoewel ze 't dan alsnog zelf moet weten natuurlijk ).



..."Hate can only create more hate"...


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-10-2006 21:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL



EDIT: gezien de context laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 05-10-2006 21:14]



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-10-2006 21:15 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Piercings..whahaha!

http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/piercings.mp3

(hans teeuwen)

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 05-10-2006 21:17]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-10-2006 21:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 oktober 2006 0:05 schreef Heiden het volgende:
Precies!
Geen grammetje vet is gay en overrated.

Dat bedoel ik niet, ik zou best een vetloze buik willen hebben, maar die heb ik niet en wel een navelpiercing.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-10-2006 12:41 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik heb een horizontale industrial van 6 cm in mijn navel, maar ik heb het ding gisteren vanwege een ontsteking er maar weer eens uitgesloopt en verwisseld voor 2 losse sieraadjes. Bewegingsvrijheid uber alles!


Verrassend triviaal


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-11-2006 23:34 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 07-11-2006 21:12 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik ga binnenkort wat dermal anchors laten zetten. (soort plaatje onder de huid, waar een bolletje op geschroefd kan worden. Dus geen staafje met 2 bolletjes, maar slechts 1. )


You suck and that's sad


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 09-11-2006 14:46 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Leuk!
Waar ga je ze laten zetten?


Verrassend triviaal


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 10-11-2006 13:32 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

dat zie ik morgen nog wel, morgen twee keer onderkant navel laten doen, en de piercer gaat gratis een dermal anchor zetten.....ik zie wel waar heb er iig weer zin in

[Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 10-11-2006 13:33]


You suck and that's sad


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-11-2006 14:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 september 2006 22:59 schreef Hagal het volgende:
Ook maar een plaatje ervan: die van mij is dus al oud en zit niet meer zo diep




oehhhhhhhhhhh meer meer


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-11-2006 16:07 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 november 2006 13:32 schreef killerbarbie het volgende:
dat zie ik morgen nog wel, morgen twee keer onderkant navel laten doen, en de piercer gaat gratis een dermal anchor zetten.....ik zie wel waar heb er iig weer zin in

We willen foto's als het 'af' is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 11-11-2006 19:31 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

het is af
twee surface piercing schuin aan de onderkant, een anchor in het midden aan de onderkant van mijn navel

en mijn vriend heeft een anchor op zijn pols


You suck and that's sad


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 12-11-2006 22:56 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht



gister, vers gezet.


You suck and that's sad


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-11-2006 22:57 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Gadvrrr



Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen