IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 05-10-2007 16:57 by bolderkar Profiel van bolderkar

quote:
Op 5 oktober 2007 16:49 schreef attematic het volgende:
Harddisk gecleaned, XP opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik de ge-backupte mail vanuit Outlook niet geïmporteerd naar Thunderbird. Iemand?


http://kb.mozillazine.org/Import_from_Outlook_Express

Probeer het hier eens mee.




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2007 23:20 by Snaack Profiel van Snaack

Ik dacht al een tijd "wat reageert Firefox traag!!"

Kijk ik net, slurpt dat etter met maar 5 tabs open al 900MB geheugen op.. Dus, ik heb het vermoeden dat update 2.0.0.7 (die ik draai) vol met memory leaks zit.

Meer mensen die hier problemen mee hebben?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-10-2007 23:20 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Nee, daar heeft IE7 dan geen problemen mee..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2007 23:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 oktober 2007 23:20 schreef Snaack het volgende:
Ik dacht al een tijd "wat reageert Firefox traag!!"

Kijk ik net, slurpt dat etter met maar 5 tabs open al 900MB geheugen op.. Dus, ik heb het vermoeden dat update 2.0.0.7 (die ik draai) vol met memory leaks zit.

Meer mensen die hier problemen mee hebben?


Bij mij is het ongeveer 62 mb met ook 5 tabs open.
Ook met 2.0.0.7 dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2007 23:22]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2007 23:35 by Snaack Profiel van Snaack

Het geheugengebruik neemt toe naarmate ik de browser langer open heb, dus dat versterkt mijn indruk dat er memoryleaks in zitten.. Maar vaag dat jij daar dan geen last van hebt..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-10-2007 23:39]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2007 23:39 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb het idee dat het een halfgare extensie was, dus ik heb er een berg afgepleurd. Lijkt nu goed te gaan.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-10-2007 20:49 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik kan niets meer versturen met mijn hotmail en gmail account. hij verstuurd het wel, en dan krijg ik een mailtje dat het niet aangekomen is omdat de user unknown is, terwijl het mail adres klopt. Iemand enig idee?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-10-2007 20:55 by renYek Profiel van renYek

Ik heb die melding wel eens gehad als de geaddresseerde zijn/haar mailbox te vol had (over limiet).

Blijkbaar bouncen sommige mailsystemen zo'n mail dan botweg ipv er een reden bij te vermelden.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-10-2007 11:56 by jbassist Profiel van jbassist

Iemand een goeie virusscanner aan teraden?
Mijn muziek compu trek het even slecht.. terwijl ik hem altijd redelijk beschermt houdt van internet


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-10-2007 12:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 oktober 2007 23:20 schreef Snaack het volgende:
Ik dacht al een tijd "wat reageert Firefox traag!!"

Kijk ik net, slurpt dat etter met maar 5 tabs open al 900MB geheugen op.. Dus, ik heb het vermoeden dat update 2.0.0.7 (die ik draai) vol met memory leaks zit.

Meer mensen die hier problemen mee hebben?
2.0.0.8 is inmiddels uit



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-10-2007 23:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik heb op m'n eigen pc ineens geen internet meer. Er staat "Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden", terwijl ik niets aan de configuratie heb veranderd. Ik ging effe een peuk roken, kwam terug..internet weg. Na het klikken op herstellen leek het probleem verholpen, tot het internet er na 5 minuten weer uit bleek te liggen.

Kabels enzo zijn allemaal gecontroleerd, daar kan het niet aan liggen. De rest van het huis heeft wel gewoon internet, dus een netwerkprobleem lijkt het ook niet te zijn.

Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-10-2007 23:06 by renYek Profiel van renYek

Als het een wireless connectie is, wil het wel eens helpen om het WLAN uit de lijst met bekende verbindingen te mikken en deze opnieuw toe te voegen.

Als het geen wireless connectie is, weet ik het zo 1,2,3 niet.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-10-2007 23:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Is niet draadloos, en ineens doet ie het weer...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-10-2007 12:21 by jbassist Profiel van jbassist

Hoe noem je zo'n video kaart waar je 2 schermen aan kan hangen? wat is de term?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2007 12:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2007 12:21 schreef jbassist het volgende:
Hoe noem je zo'n video kaart waar je 2 schermen aan kan hangen? wat is de term?

Dual head.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-10-2007 15:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 29 oktober 2007 23:03 schreef WhiteRider het volgende:
Ik heb op m'n eigen pc ineens geen internet meer. Er staat "Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden", terwijl ik niets aan de configuratie heb veranderd. Ik ging effe een peuk roken, kwam terug..internet weg. Na het klikken op herstellen leek het probleem verholpen, tot het internet er na 5 minuten weer uit bleek te liggen.

Kabels enzo zijn allemaal gecontroleerd, daar kan het niet aan liggen. De rest van het huis heeft wel gewoon internet, dus een netwerkprobleem lijkt het ook niet te zijn.

Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?


Ha, je draait Vista zeker, zo ja, dan is het een bug in Vista zelf die geen internet verbinding meer herkent als de pc een tijdje onberoerd is gelaten en op 'ernergiebesparing' stand springt.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-10-2007 17:22 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nee, XP.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2007 18:24 by Snaack Profiel van Snaack

WR, in XP zit ook een irritante optie die je netwerk uitschakelt ivm energiebeheer.

Klikken op je netwerk verbinding, dan op configureren


Vervolgens "energiebeheer" en het vinkje dat op onderstaand plaatje aanstaat, afvinken.



That should do the trick.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-10-2007 18:24]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-10-2007 18:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Thankx, als het probleem terugkeert hoop ik dat dat het oplost!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 18:33 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb mijn 4 jaar oude computer geupdate naar een iets recenter moederboard, een AMD Athlon 64 board. Van de verkoper kreeg ik er ook een legale Windows XP64 bij. Dit blijkt echter een besturingssysteem welke een kort leven gehad heeft en waar veel drivers en programma's maar lekker even geen rekening mee gehouden hebben. Na veel moeite alles draaiende gekregen te hebben kom ik er nu achter dat het "Multimedia Center" van ATI, welke bij mijn videokaart hoort, niet draait op Windows64. Dit programma gebruikte ik om de TV-tuner aan te sturen en dus DVD-kwaliteit televisie te kunnen opnemen op mijn HD. Weet iemand of er andere programma's zijn die ATI All-In-Wonder kaarten in zoverre ondersteunen dat je er televisie mee kunt kijken (en opnemen) op je PC? Ik vond reeds Nero Ultra Edition (met o.a. Nero Vision erin), die ondersteunt wel een hoop AIW kaarten maar net weer niet mijn type, de 9800 serie.

Iemand een tip? Anders vrees ik dat ik toch maar weer de oude vertrouwde Windows XP erop gooi.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2007 18:34 by Snaack Profiel van Snaack

XP64 bit er hard af flikkeren ja.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 18:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 30 oktober 2007 18:34 schreef Snaack het volgende:
XP64 bit er hard af flikkeren ja.


Kan ik nog meer problemen verwachten? Photoshop lijkt ook niet helemaal goed te draaien, maar dat is ook een gekraakte versie dus ik weet niet zeker of dat aan XP64 ligt. Vreemd genoeg draait 'ie wel maar werken sommige dingen niet.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-10-2007 19:26 by altx Profiel van altx

quote:
Op 30 oktober 2007 18:33 schreef Valorian het volgende:
Heb mijn 4 jaar oude computer geupdate naar een iets recenter moederboard, een AMD Athlon 64 board. Van de verkoper kreeg ik er ook een legale Windows XP64 bij. Dit blijkt echter een besturingssysteem welke een kort leven gehad heeft en waar veel drivers en programma's maar lekker even geen rekening mee gehouden hebben. Na veel moeite alles draaiende gekregen te hebben kom ik er nu achter dat het "Multimedia Center" van ATI, welke bij mijn videokaart hoort, niet draait op Windows64. Dit programma gebruikte ik om de TV-tuner aan te sturen en dus DVD-kwaliteit televisie te kunnen opnemen op mijn HD. Weet iemand of er andere programma's zijn die ATI All-In-Wonder kaarten in zoverre ondersteunen dat je er televisie mee kunt kijken (en opnemen) op je PC? Ik vond reeds Nero Ultra Edition (met o.a. Nero Vision erin), die ondersteunt wel een hoop AIW kaarten maar net weer niet mijn type, de 9800 serie.

Iemand een tip? Anders vrees ik dat ik toch maar weer de oude vertrouwde Windows XP erop gooi.


Op de 64-bits versie werken een hoop dingen niet die op de 32-bits versie wel gewoon werken. Dat is voornamelijk omdat er nog steeds voor 32-bit ontwikkeld wordt. (De markt voor 64-bit is gewoon te klein.) Dat geldt overigens zowel voor XP als voor Vista. Van Vista moet je ook niet de 64-bit versie hebben.


Van PhotoShop moet sowieso wel een versie te vinden zijn die perfect op de 32-bit versie van XP draait.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 19:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 30 oktober 2007 19:26 schreef altx het volgende:
Op de 64-bits versie werken een hoop dingen niet die op de 32-bits versie wel gewoon werken. Dat is voornamelijk omdat er nog steeds voor 32-bit ontwikkeld wordt. (De markt voor 64-bit is gewoon te klein.) Dat geldt overigens zowel voor XP als voor Vista. Van Vista moet je ook niet de 64-bit versie hebben.


Van PhotoShop moet sowieso wel een versie te vinden zijn die perfect op de 32-bit versie van XP draait.


Tsja.. Dan lijkt XP installeren toch de meest voor de hand liggende oplossing.

Bedankt voor de tips (Snaack ook)


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 30-10-2007 20:58 by Creepmime Profiel van Creepmime

Wat heeft hier iedereen toch een problemen met Windows ? Waarom een 64bit processor kopen en dan 32bit Windows draaien. Ik heb elke Windows gehad en nooit problemen, nu draai ik Vista 64bit en draait als een zonnentje. Alle programma's werken normaal je moet alleen niet blijven hangen nieuwe Windows is ook direct nieuwe versies van programma's maar dat was altijd al zo. Al draai ik ook nog heel prima allerhande kleine progjes die voor Windows XP32bit gemaakt zijn dat maakt geen donder uit.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen