IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2008 0:31 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik weet niet eens wat tweaken is..


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-04-2008 4:42 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 april 2008 0:24 schreef Aaaarco het volgende:
wie heeft jou zulke slechte info gegeven..

volgens mij zijn er zat games voor mac, dingen als world of warcraft worden tegenwoordig ook gewoon gelijktijding mac en pc gereleased


Eerst iemand afzeiken en dan met zo'n zin komen is best grappig ja.


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2008 7:57 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

zeg vriend... waar zeik ik iemand af hierover dan


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-04-2008 10:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Over die slechte info beginnen en dan zeggen dat er zat games op de Mac uitkomen is een beetje scheef, ik denk dat hij dat bedoelde. Blizzard (van WoW) is één van de weinige gamemakers die consequent hun games meteen ook op de Mac uitbrengen. Als je wil gamen op een computer en je wil veel games kunnen spelen zit je gewoonweg aan de PC vast.

edit: en voor die rest van die dingen die je noemt is een Mac prima zo niet beter, ja. Het enige nadeel wat ik dan nog kan bedenken is dat je met een PC een stuk goedkoper uit kan zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-04-2008 10:52]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-04-2008 10:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 april 2008 19:51 schreef R. het volgende:
Omdat mijn vorige pc is overleden heb ik nu even een DELL OPTIPLEX 270 computer.

Ik wil al de heltijd tijd mijn videokaart (ati radeon x1600 pro) erin proppen maar het wilt maar niet meewerken..

Als ik mijn videokaart erin doe botst ie met de interne, ookal staat deze een volle 100% uit. Als ik dan overschakel naar de interne krijg ik gene beeld en als ik mijn ati bekijk zie ik slechts strepen en ruis...

Wnanner ik de drivers van deze kaart wil installeren zie ik telkens dat ik niet de goede hard- of software tot mijn beschikking heb.....

Iemand enig idee? Want van dit beeld krijg ik hoofdpijn..

Ik heb geen idee, google op type naam van je pc plus video card?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2008 12:21 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 10 april 2008 10:49 schreef ZelThoR het volgende:
Over die slechte info beginnen en dan zeggen dat er zat games op de Mac uitkomen is een beetje scheef, ik denk dat hij dat bedoelde. Blizzard (van WoW) is één van de weinige gamemakers die consequent hun games meteen ook op de Mac uitbrengen. Als je wil gamen op een computer en je wil veel games kunnen spelen zit je gewoonweg aan de PC vast.

edit: en voor die rest van die dingen die je noemt is een Mac prima zo niet beter, ja. Het enige nadeel wat ik dan nog kan bedenken is dat je met een PC een stuk goedkoper uit kan zijn.


oke fair is fair.. ik ben geen gaymert.. maar zie toch als ik in een applestore kom echt bergen gaymes...

vooralsnog was mn stukje op de vorige pagina bedoeld als informatief en niet als afzeiken.. als ik mensen wil afzeiken zal ik er voortaan bijzetten dat t aan zemial gericht is...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-04-2008 12:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 april 2008 12:21 schreef Aaaarco het volgende:
oke fair is fair.. ik ben geen gaymert.. maar zie toch als ik in een applestore kom echt bergen gaymes...

Is ook een stuk meer dan vroeger, maar valt nog steeds in het niet bij PC
quote:
vooralsnog was mn stukje op de vorige pagina bedoeld als informatief en niet als afzeiken.. als ik mensen wil afzeiken zal ik er voortaan bijzetten dat t aan zemial gericht is...

Ja, Zenial zal wel op z'n pikkie getrapt zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 10-04-2008 17:04 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 8 april 2008 19:51 schreef R. het volgende:lulverhaal
Had je maar geen kant en klare pc moeten aanschaffen

Het meeste wat je ready 2 go in de winkel koopt is gebrandmerkt..
Neem een packard bell, gooi er een andere video of geluids kaart in en het werkt niet! want het is niet van bla bla..

Ga naar een echte pc winkel, geen its enzo en laat er 1 bouwen of als je handig bent doe het zelf.


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-04-2008 18:35 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 april 2008 12:21 schreef Aaaarco het volgende:
vooralsnog was mn stukje op de vorige pagina bedoeld als informatief en niet als afzeiken.. als ik mensen wil afzeiken zal ik er voortaan bijzetten dat t aan zemial gericht is...

'Apple is beter dan PC' is niet informatief. En ik wijs mensen graag op hun fouten


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2008 19:37 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik schreef: ik ga niet lopen verkondigen dat apple beter is want voor sommige dingen prefereer ik zeker een pc, maar feit is gewoon dat t een heleboel ergenis 'kan' schelen..

maar goed.. jij wil lezen wat je wil lezen omdat je denkt dat mijn mening is dat pc gebruikers homo's zijn... en dat zeg ik nergens... ik gebruik zelf al 100 jaar beide door elkaar heen...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2008 19:40 by spectre Profiel van spectre

Zo lang bestaan er nog geeneens computers gekkie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-04-2008 19:43 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

t voelt als 100 jaar...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-04-2008 13:55 by Creepmime Profiel van Creepmime

Hehe, ik vind dit gewoon altijd wel een mooie discussie en voor mijn gebruik is en pc gewoon vele malen beter. Maar je zal gelijk hebben dat voor de standaard gebruiker een Mac fijner zou kunnen werken. Hoe zit het eigenlijk met de support en help bij winkels en reparatiehoeren?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-04-2008 17:36 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

kijk dit is nou es een keertje een oprechte opmerking over al dat gezeik.. als jij met webshizzle en programmeren bezig bent is een mac uiteraard enkel hadig om te tjekken of alles op alle systemen een beetje oke werkt

op zich gaat er weinig kapot aan een mac dus veel reparatie heb je niet nodig, het centrale reparatiecentrum in woerden ( volgens mij is er echt maar 1 off reparatietoko in nederland) zit bij mij om de hoek en weet goed waar ze t over hebben...

--- - - -- --

ontopic - /// ik heb een macmini van iemand meegekregen die geen moer meer deed nadat hij er windows op had geinstalleerd...

zo es kijken of ik t aan de praat ga krijgen..





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-04-2008 17:59 by spectre Profiel van spectre

Die mini's worden ook vaak als mediacenter gebruikt in combi met Apple TV is dat best vet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-04-2008 18:28 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

zit ik ook aan te denken

eerst uitzoeken of ik beter een timecapsule of beter een belkin ethernet usb hub kan kopen en daarna zien of er nog meer in mn netwerk past... ( ja t is al redelijk onbeschoft )


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-04-2008 10:31 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 10 april 2008 10:49 schreef ZelThoR het volgende:
Over die slechte info beginnen en dan zeggen dat er zat games op de Mac uitkomen is een beetje scheef, ik denk dat hij dat bedoelde. Blizzard (van WoW) is één van de weinige gamemakers die consequent hun games meteen ook op de Mac uitbrengen. Als je wil gamen op een computer en je wil veel games kunnen spelen zit je gewoonweg aan de PC vast.

edit: en voor die rest van die dingen die je noemt is een Mac prima zo niet beter, ja. Het enige nadeel wat ik dan nog kan bedenken is dat je met een PC een stuk goedkoper uit kan zijn.


http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/group/?app_parent=4100





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2008 10:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Godver, stom XP. Hij blijft vragen of ik de eerste Service Pack van .Net Framework 2.0 wil downloaden en installeren maar dat heb ik al tig keer achter elkaar gedaan!

Dan was Ubuntu op mijn pc een stuk sneller: 24 updates binnen nog geen 2 minuten



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 12-04-2008 12:59 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 11 april 2008 17:36 schreef Aaaarco het volgende:
kijk dit is nou es een keertje een oprechte opmerking over al dat gezeik.. als jij met webshizzle en programmeren bezig bent is een mac uiteraard enkel hadig om te tjekken of alles op alle systemen een beetje oke werkt


Nou, nu doe ik ook veel grafisch werk, vooral audio visual. Nu draait 3D software ook kut op Windows maar op een Mac draait dat gewoon niet. (Waarom eigenlijk?) En voor beeldbewerking vind ik FinalCut een prachtig programma en hebben altijd zeer indrukwekkende presentaties daarvan. Maar toch werk ik liever met alle Adobe programma's juist omdat het allemaal zo fijn samenwerkt dus wordt het toch Premiere en After Effects op pc. Verder werk ik wel in studio altijd met Logic en dat vind ik ook heel fijn werken. Oftewel ik gebruik het wel en ken ook zeker de voordelen, maar niet voor thuis


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-04-2008 16:45 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 12 april 2008 12:59 schreef Creepmime het volgende:
Nou, nu doe ik ook veel grafisch werk, vooral audio visual. Nu draait 3D software ook kut op Windows maar op een Mac draait dat gewoon niet. (Waarom eigenlijk?) En voor beeldbewerking vind ik FinalCut een prachtig programma en hebben altijd zeer indrukwekkende presentaties daarvan. Maar toch werk ik liever met alle Adobe programma's juist omdat het allemaal zo fijn samenwerkt dus wordt het toch Premiere en After Effects op pc. Verder werk ik wel in studio altijd met Logic en dat vind ik ook heel fijn werken. Oftewel ik gebruik het wel en ken ook zeker de voordelen, maar niet voor thuis


op zich draait cinema 4d wel goed op mac maar als ik veel zou 3d'en zou ik ook zeker een pc daarvoor gebruiken

verder draaien premiere en after effects net natuurijk net zo makkelijk op mac als pc

ieder zo zn voorkeur, ik wil geen protools meer onder apple (voorlopig) omdat ik dat echt te kut vond lopen, en wilde nooit dreamweaver onder mac ( alhoewel me dat nu toch wel meevalt)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-04-2008 19:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 april 2008 10:31 schreef Aaaarco het volgende:
http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/group/?app_parent=4100


Bedankt voor de bevestiging

Al wist ik niet dat Windows spellen SOMS op Mac kunnen draaien (wat ze daar wel zeggen, geloof ik).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-04-2008 22:48 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 12 april 2008 16:45 schreef Aaaarco het volgende:
dreamweaver




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2008 22:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Het enige programma om sites te maken welke ik snap, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-04-2008 22:54]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-04-2008 22:55 by Argus Profiel van Argus

Daarom lach ik ook zo

Niet om jou, maar meer dat meneer serieus dat noemt natuurlijk


[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 12-04-2008 22:55]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2008 14:42 by spectre Profiel van spectre

Volgens mij is het een programma wat professioneel vrij veel wordt gebruikt..





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen