IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-10-2007 21:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 30 oktober 2007 20:58 schreef Creepmime het volgende:
Wat heeft hier iedereen toch een problemen met Windows ? Waarom een 64bit processor kopen en dan 32bit Windows draaien. Ik heb elke Windows gehad en nooit problemen, nu draai ik Vista 64bit en draait als een zonnentje. Alle programma's werken normaal je moet alleen niet blijven hangen nieuwe Windows is ook direct nieuwe versies van programma's maar dat was altijd al zo. Al draai ik ook nog heel prima allerhande kleine progjes die voor Windows XP32bit gemaakt zijn dat maakt geen donder uit.


Als ik wil blijven hangen, blijf ik lekker hangen ja...

Er is niks op Vista (64-bit) dat op XP (32-bit) niet ook gewoon kan. Ja, alleen als ze bij M$ dat bewust gaan uitschakelen (zoals bij DirectX 10, maar die hoef ik voorlopig toch nog niet te hebben...).


edit: Trouwens van de andere kant bekeken heb jij hier goed beschouwd de meeste problemen met Windows want jij bent degene die constant zijn software gedwongen zit te updaten...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 30-10-2007 21:03]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 30-10-2007 21:11 by Creepmime Profiel van Creepmime

Nee hoor, niks gedwongen. Ik geil gewoon op de nieuwe features van software. En dat klopt alles wat op 64bit kan kan ook op 32bit maar lang niet even snel als je wat grote software gebruikt dat moet rekenen.
Edit: ojah: Nerd, als ik dit zo terug lees.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 30-10-2007 21:12]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-11-2007 19:21 by MMayo Profiel van MMayo

Ik heb een n00b vraag. Is er iemand die mij kan helpen om .ifo file om te zetten naar een avi bestand? Ik wil namelijk het filmpje van Occultfest op youtube zetten, maar het omzetten lukt niet. Ik heb via google al het een en ander gevonden, maar dat werkt hier niet.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-11-2007 22:37 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

In een .ifo staat geloof ik alleen meta-info over je video


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-11-2007 22:41 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 november 2007 22:37 schreef Zenial het volgende:
In een .ifo staat geloof ik alleen meta-info over je video


En jij denkt nu dat ze weet wat je bedoelt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-11-2007 22:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 november 2007 22:41 schreef altx het volgende:
En jij denkt nu dat ze weet wat je bedoelt?


Ghehe, ik gok dat hij daarmee wil zeggen dat ik nog iets anders erbij moet hebben. Maar goed, diverse mensen hebben een poging gedaan me ermee te helpen maar het lukt gewoon niet. Stomme dvd


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-11-2007 22:51 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 november 2007 22:43 schreef MMayo het volgende:
Ghehe, ik gok dat hij daarmee wil zeggen dat ik nog iets anders erbij moet hebben. Maar goed, diverse mensen hebben een poging gedaan me ermee te helpen maar het lukt gewoon niet. Stomme dvd


Ik weet niet precies het fijne van ifo-bestanden, maar ik kan in ieder geval wel even Zenial's reply ondertitelen...

Wat Zenial zegt, is dat je het filmpje zelf mist... Meta-info is als het boekje bij een cd. In het boekje staat allerlei info over de betreffende cd, maar toch heeft het weinig zin om die in je cd-speler te stoppen.


Maar je probeert iets van een DVD te halen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-11-2007 22:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 november 2007 22:51 schreef altx het volgende:
Ik weet niet precies het fijne van ifo-bestanden, maar ik kan in ieder geval wel even Zenial's reply ondertitelen...

Wat Zenial zegt, is dat je het filmpje zelf mist... Meta-info is als het boekje bij een cd. In het boekje staat allerlei info over de betreffende cd, maar toch heeft het weinig zin om die in je cd-speler te stoppen.

Maar je probeert iets van een DVD te halen?


Ik heb opnames van Occultfest op dvd, die ik op de pc heb gezet. Daar speelt het allemaal goed af, maar ik wil het gebeuren op Youtube zetten en daarvoor moet ik het bestand omzetten. Maar goed, ik snap er uiteraard geen donder van. Op google rond gezocht, maar niks gevonden wat ook daadwerkelijk werkt.


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 05-11-2007 9:16 by Vorck Profiel van Vorck

mmayo heb je toevallig ook opnames van carach angren


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-11-2007 11:07 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Moet jij niet heel enthousiast nu voor de LIDL bezig zijn ipv Carachnophobia video opnames opsnorren?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-11-2007 22:21 by jbassist Profiel van jbassist

Ik heb mijn computer dus ingedeelt in harddrive A: programma's/systeem e.d en B: mijn audio files.

Situatie is dat mijn compu nu een serieus potje AIDS heeft en ik er geen reet meer mee kan geluidstechnisch gezien.

Als ik harddrive A nou vervang en opnieuw windows install, en dan harddrive B er weer bij doe (die audiofiles die daar op staan moet ik dus koste wat kost behouden)

Ben ik dan van de aids af.. of?

Of is er een handigere manier? virusscanners pikken ook niks op terwijl hij toch echt wel tig keer trager is als normaal.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-11-2007 22:27 by Snaack Profiel van Snaack

Het kan aan 3465354353 dingen liggen.. Wanneer wordt hij trager? heb je al gedefragt? Wat is de proc/ memory load als je DAW draait?

Kortom, waar zit de bottleneck? Ik heb nu geen idee..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-11-2007 22:31 by jbassist Profiel van jbassist

Nouja..

Als Nuendo draai krijg ik van glitches terwijl hij echt zat aankan.
Vaak ook als een project heropen en een plug in toevoeg.

Heb al gedefragmenteerd.

De lol gaat een beetje van het mixen af zo, dus ik wil echt zo snel mogelijk weer een fris systeem hebben..


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-11-2007 5:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik wil IE met mutlitabs bovenaan de pagina. Zodat ik dus meerdere browser kan openen in 1 venster. Net bij Microsoft.com IE7 updates installed, maar ik zie nog geen tabs.


renYek
Usericon van renYek
Posted 18-11-2007 7:09 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 18 november 2007 5:20 schreef Slechtheid het volgende:
Ik wil IE met mutlitabs bovenaan de pagina. Zodat ik dus meerdere browser kan openen in 1 venster. Net bij Microsoft.com IE7 updates installed, maar ik zie nog geen tabs.



Menu 'Extra' -> 'Internet Options'
In het 'General' (eerte) tabblad staat op 1 item van onder de optie tabbladen. Kies 'Settings'.

Boven aan in he venster dat opent, moet je het eerste vinkje aanzetten. IE herstarten et voila!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 18-11-2007 22:55 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Een vriend van mij heeft het probleem met het geluid van zijn pc. Het geluid switched voortdurend van off naar on en visa versa. Dus mute,on, mute, on....

Waar kan dit aan liggen?


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-11-2007 7:33 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Mijn PC loopt telkens vast om vage redenen. Soms al tijdens het opstarten. Na een paar keer krijg ik dan een setup scherm te zien de windows veilig wil launchen. Wat te doen tegen dit vastlopen?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2007 8:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 november 2007 7:33 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn PC loopt telkens vast om vage redenen. Soms al tijdens het opstarten. Na een paar keer krijg ik dan een setup scherm te zien de windows veilig wil launchen. Wat te doen tegen dit vastlopen?


Wat in ieder geval absoluut geen kwaad kan is een keer proberen om al het nodige te back-up'en en dan een clean install van Windows eroverheen te gooien.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2007 8:07 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 november 2007 22:55 schreef scotfan het volgende:
Een vriend van mij heeft het probleem met het geluid van zijn pc. Het geluid switched voortdurend van off naar on en visa versa. Dus mute,on, mute, on....

Waar kan dit aan liggen?

quote:
Op 28 november 2007 7:33 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn PC loopt telkens vast om vage redenen. Soms al tijdens het opstarten. Na een paar keer krijg ik dan een setup scherm te zien de windows veilig wil launchen. Wat te doen tegen dit vastlopen?

Compu oppakken, naar de winkel terugbrengen, en zeggen "Hij's stuk!"
Scheelt een hoop gedoe


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-11-2007 8:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Jama dan kan ik niet MMORPG-en, dus dat is geen optie.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2007 8:18 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Backup pc kopen


Zenial


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-11-2007 15:53 by Jällö Profiel van Jällö

Ik ben bezig een rapport te schrijven. Na enkele relatief kleine wijzigigingen is de file 12MB groter (17 ipv. 5) en MS Word crasht voortdurend als ik iets probeer te wijzigen.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 28-11-2007 15:57 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 28 november 2007 15:53 schreef Jällö het volgende:
Ik ben bezig een rapport te schrijven. Na enkele relatief kleine wijzigigingen is de file 12MB groter (17 ipv. 5) en MS Word crasht voortdurend als ik iets probeer te wijzigen.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
microsoft software


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2007 15:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2007 15:53 schreef Jällö het volgende:
Ik ben bezig een rapport te schrijven. Na enkele relatief kleine wijzigigingen is de file 12MB groter (17 ipv. 5)

Waarschijnlijk heb je bij de instellingen de optie Snel Opslaan ingeschakeld staan. Dan wordt het bestand bij elke wijziging (zelfs bij tekst verwijderen) alleen maar groter en groter.

quote:
en MS Word crasht voortdurend als ik iets probeer te wijzigen.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Waarschijnlijk is het document corrupt geraakt. Heb je er nog een recente backup van? De laatste keer dat mij dit gebeurde, kon ik alinea voor alinea de tekst er (tijdelijk) uit verwijderen om te kijken waar het bestand precies corrupt was geraakt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-11-2007 16:13 by Jällö Profiel van Jällö

Thx, dit klinkt aanneemlijk, hoewel ik de optie Snel opslaan niet aanstaat.
Ik zal het rapport hoofdstuk voor hoofdstuk verhuizen naar een nieuwe file, komt vast wel goed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen