IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-02-2008 18:46 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 26 februari 2008 18:38 schreef karnivoor het volgende:
dikke +1

Hoeveel kost dat?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 18:47 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 februari 2008 17:37 schreef FRNK het volgende:
godver.. help..

ik zet mn computer aan, start outlook express, en zie mn dagelijkse rits mails binnenkomen. Opeens loopt mn computer vast. Ik ram op reset. Hij start weer normaal op, ik start opnieuw outlook express, en ineens zijn al die nieuwe mails weg. Verversen helpt niet. Ik kan ze ook niet meer via sites als webmail.home.nl of twigger.nl ophalen (logisch op zich).

Maarreh, hoe krijg ik mn nieuwe mails weer?


Oeh, klote... het zou ook niet helpen als je bij mij inlogt denk ik dan? Anders ben je welkom!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2008 18:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 februari 2008 18:46 schreef Jällö het volgende:
Hoeveel kost dat?


afhankelijk van of je zelf nog xp op cd hebt


Je moeder.


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 29-02-2008 12:25 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

Enig idee wat de oorzaak is van de beruchte "Delayed write failed" meldingen onder XP? En hoe ik dit kan verhelpen?

Tot nu toe kreeg ik die melding alleen bij externe opslag apparaten op de USB poorten, waarbij XP niet te beroerd was om een MFT van een externe harddisk te verneuken. De meeste data was al dubbel opgeslagen, en de rest kon ik middels FINDPART en FINDNTFS grotendeels redden.

Echter vanochtend kreeg ik die melding bij de IDE schijf in mijn PC. Is er een oplossing voor, afgezien van herinstallatie, of terug naar Windows 2000 Professional?


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-03-2008 18:29 by Schaep Profiel van Schaep

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=620581

file F:\data5.cab
Error Data error(cyclic redundancy check)

Iemand enig idee wat er mis is?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2008 18:30 by Chelman Profiel van Chelman

Corrupte sector of een corrupte bestand gedownloadeerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-03-2008 18:33 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb hem net legaal gekocht, de dvd is nieuw en onbeschadigd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2008 18:36 by Chelman Profiel van Chelman

Dat hoeft niet perse het geval te zijn. Ook nieuwe DVD's kunnen fouten bevatten.

Maar wat je ook zou kunnen proberen is om dat ding op een andere DVD spelert uitproberen. Spelers kunnen ook na een tijdje kuren vertonen. Ook een optie is (indien dit spel dit toelaat) om het helemaal naar de HD to kopiëren en vanaf daar installeren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-03-2008 18:40 by Schaep Profiel van Schaep

Dankjewel!

Het is apart omdat mijn DVD-speler nooit problemen heeft vertoond en behoorlijk nieuw is. Bij de mensen met dezelfde klacht hielp het zo te zien niet het spel in te ruilen voor een ander exemplaar. Ik probeer hem nu naar de HD te kopiëren, ik ben benieuwd.

Edit: Dan zegt hij ook dat het bestand is beschadigd, zoals was te verwachten. Naar!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-03-2008 18:50]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-03-2008 19:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik zou toch zweren dat ik dit net al gepost heb, maar goed..

Het toetsenbord van mijn laptop doet erg raar ineens. Er zijn een aantal toetsen (letters) die geen letters worden, maar getallen. Als ik de laptop opnieuw opstart, kan ik even gewoon typen en 1 voor 1 veranderen de letters weer in getallen???

Iemand een idee?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-03-2008 22:12 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 26 februari 2008 18:47 schreef blonde rockgod het volgende:
Oeh, klote... het zou ook niet helpen als je bij mij inlogt denk ik dan? Anders ben je welkom!
thanks, maar nee, had ik al gecheckt Ach, ze bellen maar opnieuw als't belangrijk was


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 02-03-2008 22:13 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 2 maart 2008 19:56 schreef Cadaveria het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik dit net al gepost heb, maar goed..

Het toetsenbord van mijn laptop doet erg raar ineens. Er zijn een aantal toetsen (letters) die geen letters worden, maar getallen. Als ik de laptop opnieuw opstart, kan ik even gewoon typen en 1 voor 1 veranderen de letters weer in getallen???

Iemand een idee?
Toetsenbord virus

Komt veel voor bij cheapo laptops


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-03-2008 22:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ctrl+shift? werkt iig met leestekens wel


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-03-2008 22:16 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 2 maart 2008 22:13 schreef robbemans het volgende:
Toetsenbord virus

Komt veel voor bij cheapo laptops
ohw.. en hoe kom ik daar weer vanaf? Maar klopt het dan wel dat als ik er een ander toetsenbord aanhang, ik wel kan typen?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-03-2008 10:51 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Alt + shift bedoelt Karnivoor, dat wil nog wel eens werken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-03-2008 11:10 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 26 februari 2008 17:37 schreef FRNK het volgende:
godver.. help..

ik zet mn computer aan, start outlook express, en zie mn dagelijkse rits mails binnenkomen. Opeens loopt mn computer vast. Ik ram op reset. Hij start weer normaal op, ik start opnieuw outlook express, en ineens zijn al die nieuwe mails weg. Verversen helpt niet. Ik kan ze ook niet meer via sites als webmail.home.nl of twigger.nl ophalen (logisch op zich).

Maarreh, hoe krijg ik mn nieuwe mails weer?


bij je instellingen aanvinken dat je een kopie van de mails op de server wilt laten staan (voor een x aantal dagen), je hebt er nu even niet veel aan maar de volgende keer wel...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-03-2008 11:29 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 maart 2008 18:36 schreef Chelman het volgende:
Dat hoeft niet perse het geval te zijn. Ook nieuwe DVD's kunnen fouten bevatten.

Maar wat je ook zou kunnen proberen is om dat ding op een andere DVD spelert uitproberen. Spelers kunnen ook na een tijdje kuren vertonen. Ook een optie is (indien dit spel dit toelaat) om het helemaal naar de HD to kopiëren en vanaf daar installeren.


Mijn laptop kon de onleesbare bestanden (data5.cab en data6.cab) wel lezen, dus heb ik die bestanden naar de harde schijf van mijn laptop gekopiëerd. Vervolgens heb ik ze via mijn externe harde schijf op mijn andere computer gezet. Het installeren lukte wel zonder problemen, maar het lukt me niet om het spel te starten (er komt alleen maar een icoon van een ladende cd-rom naast mijn muis te staan, maar verder gebeurt er niets).

Dus wel mijn dvd-speler, maar verder doet hij het nog perfect.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2008 11:43 by Chelman Profiel van Chelman

Heb je de DVD in de drive? Sommige spellen willen toch dat je hem erinhoudt?

Anders kan je even naar een NOCD hack zoeken en zo spelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-03-2008 11:49 by Schaep Profiel van Schaep

Ja, als ik hem niet in de drive heb dan vraagt hij er wel naar. Maar dan probeer ik inderdaad maar een nocd-hack inderdaad. Het eerste spel in jaren dat ik origineel koop, krijg je dit.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-03-2008 11:49]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2008 11:56 by Chelman Profiel van Chelman

Haha. Ik speel weinig spellen maar wel altijd met een nocd hack. Ik heb geen zin om elke keer dat ding te zoeken als ik even wil spelen.

Het ging om de Witcher toch? Zorg dat je de laatste patches haalt. Het scheelt enorm bij laden tussen scene's en het crasht (bijna) niet meer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-03-2008 11:59 by Schaep Profiel van Schaep

Het ging om The Witcher inderdaad. Ik ben nu een nocd-hack voor versie 1.2 aan het downloaden die schijnt te werken, dus hopelijk werkt dat.

Dankjewel in ieder geval!

Edit: Yeah, hij doet het eindelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-03-2008 12:31]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-03-2008 17:31 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik heb sinds een tijdje Office 2007 op mijn eigen systeem staan. Nu kan ik de oude bestanden van Office XP wel openen, maar dan alleen via een omweg (Word 2007 openen>openen en dan werkt het wel) maar als ik de pictogrammen gewoon aanklik worden ze automatisch geopend in Wordpad. Via eigenschappen selecteren dat dit met Word2007 moet werkt op de één of andere manier niet. Nog meer mensen met dit probleem?

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-03-2008 17:32]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-03-2008 17:35 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 maart 2008 11:10 schreef Aaaarco het volgende:
bij je instellingen aanvinken dat je een kopie van de mails op de server wilt laten staan (voor een x aantal dagen), je hebt er nu even niet veel aan maar de volgende keer wel...



yeah thanks, had ik al es gedaan, maar dan had ik steeds mn beetje ruimte op die server in no time vol zitten, schoot niet op.

Ik wacht voortaan wel ff met mn outlook opstarten totdat de pjoeter een tijdje normaal loopt hehe.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-03-2008 17:35 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

kan toch instellen dat de mail bijv 10 dagen bewaard blijft op de server...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 03-03-2008 17:41 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 3 maart 2008 17:31 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje Office 2007 op mijn eigen systeem staan. Nu kan ik de oude bestanden van Office XP wel openen, maar dan alleen via een omweg (Word 2007 openen>openen en dan werkt het wel) maar als ik de pictogrammen gewoon aanklik worden ze automatisch geopend in Wordpad. Via eigenschappen selecteren dat dit met Word2007 moet werkt op de één of andere manier niet. Nog meer mensen met dit probleem?


Nooit last van gehad, maar is de locatie veranderd o.i.d.???
Anders de bestanden die je veel nodig hebt gewoon opnieuw opslaan.

Ergens in de instellingen kan je ook aangeven dat dit soort bestanden altijd geopend moeten worden met Word.

[Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 03-03-2008 17:42]


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen