IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 01-05-2008 17:44 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 1 mei 2008 17:38 schreef Aaaarco het volgende:
wat is de resolutie van je tv...


Weet ik eerlijk gezegt niet...
Heb even wat opgezocht;
81 cm diagonaal


The trend is dead.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-05-2008 17:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, een resolutie in centimeters


spelfout weggehaald...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2008 17:53 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

oke, even een par punten

het formaat heeft geen flikker met de resolutie te maken

als je tv niet hdready of hd is zou ik nooit een tv als primaire monitor willen omdat de resolutie (het aantal beeldpunten) simpelweg te kut is om er lange tijd dichtbij te zitten... tenzij je graag knallende koppijn hebt natuurlijk.

als het meezit heeft je tv een dvi of vga aansluiting en dan kan je m als monitor gebruiken, gezien het feit dat jij dit niet noemt ga ik er even vanuit dat je dit niet hebt..

als je via je s video out wilt moet je er een scart adaptertje tussenzetten

zoiets


let op dat je er eentje koopt met een in out switch, de switch moet overgens op in staan

de rooie en de witte zijn je geluid, de gele je beeld

voor die gele moet je dan nog een verloopje s-video out naar composiet hebben.

zo kan t maar ik gok dat t kut bevalt







In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cees
Usericon van Cees
Posted 01-05-2008 17:53 by Cees Profiel van Cees

. chek

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 01-05-2008 17:53]


The trend is dead.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2008 17:55 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

dus wat ga je nou doen?


andersom kan beter...

een tv tuner in je computtert zetten en een grote monitor als tv gebruiken...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cees
Usericon van Cees
Posted 01-05-2008 17:55 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 1 mei 2008 17:53 schreef Aaaarco het volgende:
oke, even een par punten

het formaat heeft geen flikker met de resolutie te maken

als je tv niet hdready of hd is zou ik nooit een tv als primaire monitor willen omdat de resolutie (het aantal beeldpunten) simpelweg te kut is om er lange tijd dichtbij te zitten... tenzij je graag knallende koppijn hebt natuurlijk.

als het meezit heeft je tv een dvi of vga aansluiting en dan kan je m als monitor gebruiken, gezien het feit dat jij dit niet noemt ga ik er even vanuit dat je dit niet hebt..

als je via je s video out wilt moet je er een scart adaptertje tussenzetten

zoiets


let op dat je er eentje koopt met een in out switch, de switch moet overgens op in staan

de rooie en de witte zijn je geluid, de gele je beeld

voor die gele moet je dan nog een verloopje s-video out naar composiet hebben.

zo kan t maar ik gok dat t kut bevalt







Ja, nee dat snap ik wel. ( BEDANKT VOOR DE INFO ). Maar, het gaat er om. Dat ik dus geen SVIDEO out in me pc hebt... Wel zo output met een gele omranding (GELETULP). Maar daar staat bij; SFPID Out. Of zoiets dergelijks. Dus ik weet niet wat ik nou moet gebruiken, om me pc naar me tv te koppelen...

Heb wel een SVIDEO in in me Tv zitten


The trend is dead.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2008 17:58 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

effe andere computer halen dan he!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cees
Usericon van Cees
Posted 01-05-2008 18:00 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 1 mei 2008 17:58 schreef Aaaarco het volgende:
effe andere computer halen dan he!





Kan ik daar voor niet gele tulpjes gebruiken?


The trend is dead.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-05-2008 20:58 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 mei 2008 15:26 schreef Creepmime het volgende:
Is een duur grapje dan want hij stookt op 600 watt. Goed nu maakt dat allemaal niet zoveel uit maar het geluid wel en dat is niet alleen voor tijdens het slapen.
Een 600Watt voeding wil niet perse zeggen dat hij dat ook verstookt. Je moet wel ongeveer triple SLI en 10 hardeschijven in je systeem hebben hangen om 600 Watt te krijgen (met moeite) en dan continue Crysis spelen of zo.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-05-2008 10:37 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 1 mei 2008 15:38 schreef Aaaarco het volgende:
dat maakt je nu niet uit omdat je bij paps en mams geen rekening voor je neus krijgt?

ik heb ingesteld dat mn computer elke werkdag om 7 uur uit zichzelf opstart en om 12 uur snachts zichzelf uitschakeld ( dit laatste met een waarschuwing zodat ik als ik nog bezig ben de boel kan cancellen

is zoiets een optie?

als het is vanwege downloads die door moeten blijven draaien zou ik overwegen een NAS te kopen met een downloadmanager
(Qnap ofzo)




Jullie gaan toch een beetje mijn punt voorbij. Het gaat mij niet om stroom te besparen of zodat ik hem 's avonds aan kan laten. Dat zal af en toe gebeuren maar dat is nu iig niet mogelijk. Ik heb overdag last van het geluid en met film en tv kijken is dit ook niet fijn. Dat ik een waterkoeling wil staat vast ik vroeg alleen even naar ervaringen en tips maar die zijn er blijkbaar niet...
:p
Ik heb inderdaad een maandje geleden een test gelezen van een stuk of 20 NAS. Ben nog even zelf aan het kijken wat ik er precies mee wil en of het echt de moeite waard is.
Verder ben ik zelf heel energie bewust en laat ik hem nooit aanstaan wanneer ik langer dan 1 uur van huis ben. En draait eigenlijk alleen wanneer ik hem ook gebruik. Tja mijn ouders betalen inderdaad de rekening maar dat betekent niet dat ik daar geen rekening mee houdt.


quote:
Op 1 mei 2008 20:58 schreef Paul het volgende:
Een 600Watt voeding wil niet perse zeggen dat hij dat ook verstookt. Je moet wel ongeveer triple SLI en 10 hardeschijven in je systeem hebben hangen om 600 Watt te krijgen (met moeite) en dan continue Crysis spelen of zo.
Yes, dankuwel voor de uitleg. En wat jij zegt over wat je er allemaal in moet hangen om de te bereiken.. echt niet. Ik zit hier zelf namelijk tegen de 600 watt aan dat zeg ik niet voor niets. Ik heb wel een fijne energiebesparende voeding die Green-serie van Coolermaster.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2008 12:00 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

volgens mij kan t gaan lekken


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-05-2008 17:12 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb net aan heel veel GB van materiaal van m'n pc naar een externe harde schijf gezet. Maar m'n pc geeft nog steeds aan dat er maar heel weinig ruimte over is op m'n harde schijf van de pc zelf. Weet iemand hoe ik op de één of andere manier dit probleem kan verhelpen?



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-05-2008 17:23 by spectre Profiel van spectre

Heb je het daarna verwijdert? Misschien iets doms als prullebak legen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2008 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

probeer schijfopruiming eens ..


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-05-2008 17:26 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb geknipt en daarna geplakt naar de externe schijf. Prullenbak leegmaken doet het niet en schijfopruiming krijg ik ook geen resultaat mee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2008 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kijk naar de bronlocatie, is het daar echt weg?
Reboot eens?
Ik gebruik Glary utilities regelmatig, daarmee kun je echt verwijderen ipv de windowsmanier van verwijderen, probeer zoiets eens ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-05-2008 18:58 by spectre Profiel van spectre

Denk je dan niet, potver wat een kutsysteem zo?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2008 19:01 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 2 mei 2008 17:26 schreef valfar het volgende:
Ik heb geknipt en daarna geplakt naar de externe schijf. Prullenbak leegmaken doet het niet en schijfopruiming krijg ik ook geen resultaat mee.


prullenbak leegmaken doet t niet?

succes met je computer!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2008 19:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik zou de hele boel naar die externe HD kieperen en als de bron HD nog steeds niet opschiet terwijl je al die data overgezet hebt (en dus van de bron HD gedelete hebt), dan zou ik die partitie formatteren want dan is er iets goed mee mis!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-05-2008 19:23 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 mei 2008 17:12 schreef valfar het volgende:
Ik heb net aan heel veel GB van materiaal van m'n pc naar een externe harde schijf gezet. Maar m'n pc geeft nog steeds aan dat er maar heel weinig ruimte over is op m'n harde schijf van de pc zelf. Weet iemand hoe ik op de één of andere manier dit probleem kan verhelpen?


Even rechts-klikken op wat mapjes en de eigenschappen ervan opvragen om te kijken waar al die GB's gebleven zijn.

Het handmatige werk is vaak het beste...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-05-2008 22:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Geen echt probleem, maar wel vaag:

Als ik het volume van m'n externe speakers hoog heb, 'hoor' ik het scrollen. Als het volume van de laptop zelf hoog staat (maar die van de speakers laag), hoor ik niks. Waar ligt dit aan?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-05-2008 23:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Als de prullenbak legen 'het niet meer doet' kun je volgens mij beter wat grondiger te werk gaan en alles even backuppen om vervolgens even opnieuw windows te installeren.. Bij dergelijke vage problemen wordt je computer alleen maar steeds gammeler en gammeler, tot de boel op den duur echt een keer goed crasht..


R.
Usericon van R.
Posted 14-05-2008 19:02 by R. Profiel van R.

Heb een enorm virus, inc worm en trojan, op mijn computer! Heb niet eens de kans om in mijn taskmanager te komen en alles is groggie. Nu maar hopen dat mijn (nieuwe!) virus scan een beetje mee wilt werken want er staan belangrijke spullen op dit ding.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-06-2008 12:31 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik kan zien wat de systeemlettertypen zijn van mijn computer?
Ik wil mijn fonts namelijk opruimen maar als ik mijn systeemfonts wegknikker dan heb ik een probleem. En ik heb geen zin om Windhoos weer opnieuw te installeren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-06-2008 13:55 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 7 juni 2008 12:31 schreef XnegativeX het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik kan zien wat de systeemlettertypen zijn van mijn computer?
Ik wil mijn fonts namelijk opruimen maar als ik mijn systeemfonts wegknikker dan heb ik een probleem. En ik heb geen zin om Windhoos weer opnieuw te installeren.


http://www.kayskreations.net/fonts/fonttb.html




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen