IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-11-2007 16:40 by Jällö Profiel van Jällö

Yeps, dit lijkt al beter, van 17 MB is nog maar 444 kB over.

Ow, en nou ik toch bezig ben... Bovenaan staat een hele rits met vlaggetjes met voor elke taal de Standaard Instellingen. Enig idee hoe ik die weg kan krijgen? Ik heb gezocht maar niet gevonden...

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 28-11-2007 16:46]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik heb hele vreemde problemen op het thuisnetwerk, waarop 4 computers zijn aangesloten.

De problemen begonnen vannacht, toen ik ineens geen nieuwe sites meer kon openen. De sites die ik al open had, plus MSN, werkte nog wel. Omdat ik in de veronderstelling was en ben dat rebooten vaak wel eens wil helpen, besloot ik dat als eerst te proberen.

Echter; toen kon ik helemaal niets meer doen met internet. MSN niet, IE, Opera, Mozilla, allemaal niet. Het enige dat nog wel werkte, was 'iSnooker', een programmaatje waarmee je online snooker tegen elkaar kunt spelen. Of mij dat een homo maakt of niet maakt nu even niet uit, maar ik had dus beperkte internetverbinding.

Vanochtend is het modem herstart en doet alles het weer, maar zojuist begonnen de problemen - vanuit het niets - weer. Vanuit het niets doet alles het nu ook weer.

Zo kan het echter niet doorgaan, maar waar het probleem zit is mij een raadsel. 3 van de 4 computers werken met dezelfde firewall, de vierde gebruikt een andere. Dat is voorheen altijd goed gegaan, dus of daar het probleem zit weet ik niet. Verder zijn er geen internetgerelateerde verschillen tussen de computers.

Wel wordt er vanaf een van de pc's veel geüp- en gedownload. Toch zegt XS4ALL niet dat er een probleem is met onze connectie, de limieten, of wat dan ook.


Jaja, een heel verhaal, in de hoop dat iemand ooit eenzelfde probleem heeft gehad en daar een oplossing voor heeft gevonden.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 04-12-2007 16:43 by Lothar Profiel van Lothar

misschien is je router "vol". Als ik torrents download of met soulseek download dan moet ik ook om de zoveel tijd mijn router resetten, want dan zit zijn geheugen vol zeg maar.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ah, wij hebben de router (was in de war met modem) gerestart. Geen idee of dat hetzelfde is als resetten, maar ik ga het even doorgeven aan de man des huizes, dank!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2007 16:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 december 2007 16:45 schreef WhiteRider het volgende:
Ah, wij hebben de router (was in de war met modem) gerestart. Geen idee of dat hetzelfde is als resetten, maar ik ga het even doorgeven aan de man des huizes, dank!


Gewoon even de stekking van de voeding er even uit trekken en opnieuw in stoppen.

Bij mij is het trouwens de ene keer het modem en de andere keer de router die moeilijk doet. Vaak doe ik het gemakshalve even bij allebei. Dan ben je sneller klaar dan als je eerst de router reset en dan gaat kijken of het weer werkt en je moet dan alsnog het modem resetten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Stekker eruit en erin is al wel gebeurd, en dat gaf geen bevredigende oplossing. Overigens; op de pc waarop gedownload wordt, gebeurt dat alleen met zowel torrents als Soulseek. Sterker nog; torrents pas sinds een paar dagen. Het lijkt me waarschijnlijk dat de oplossing van Lothar de juiste zal zijn.

Toch bedankt!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-12-2007 10:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Lijkt te werken, perfect!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2007 11:14 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 28 november 2007 16:40 schreef Jällö het volgende:
Ow, en nou ik toch bezig ben... Bovenaan staat een hele rits met vlaggetjes met voor elke taal de Standaard Instellingen. Enig idee hoe ik die weg kan krijgen? Ik heb gezocht maar niet gevonden...
Deze vlaggetjes bedoel ik:



Iemand enig idee hoe ik ze weg kan krijgen? Ik erger me rood-wit-blauw aan die dingen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-12-2007 11:28 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

En je hebt al rechtsgeklikt op die balk om te kijken of ie uitgezet kan worden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2007 11:45 by Jällö Profiel van Jällö

Ja. Het is onderdeel van de Formatting balk, die kan ik in z'n geheel uitzetten maar dan mis ik ook lettertype, bullets, etc. en dat heb ik nou juist wel vaak nodig.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-12-2007 14:22 by Creepmime Profiel van Creepmime

Ik vind het er wel vrolijk uit zien Maar deze misschien:


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2007 14:27 by Jällö Profiel van Jällö

Bedankt voor de moeite, maar dat is 't niet...
De vlaggetjes staan dan ook niet voor de taal, maar voor de standaard instellingen van elk land.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-12-2007 18:12 by Creepmime Profiel van Creepmime

Je kan ook bij 'knop toevoegen of verwijderen' --> 'opmaak' --> beginwaarden herstellen.
Als dat niet werkt zal het aan een instelling van buiten Word komen?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2007 18:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 december 2007 11:45 schreef Jällö het volgende:
Ja. Het is onderdeel van de Formatting balk, die kan ik in z'n geheel uitzetten maar dan mis ik ook lettertype, bullets, etc. en dat heb ik nou juist wel vaak nodig.

Als je rechtermuisknop --> "Aanpassen" doet kun je iconen van de balken verwijderen door ze eraf te slepen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-12-2007 12:38 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

wellicht een ietwat domme vraag maar mijn pc (die het ineens weer doet) geeft geen afbeeldingen weer...kan ik dit ff ergens in een instelling veranderen?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-12-2007 12:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Afbeeldingen op internet? of gewoon plaatjes/foto's die op de harde schijf staan?


Against God and Government


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-12-2007 12:57 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

internet ja


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-12-2007 12:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 december 2007 12:57 schreef BitchSlap het volgende:
internet ja


Installeer even de nieuwste java, ik zoek ff een linkje moment.

edit: http://www.java.com/nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 18-12-2007 12:58]


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

alle plaatjes gaan via java zeker ...

check je instellingen
Wat geeft IE ipv het plaatje?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-12-2007 13:03 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

opgelost!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-12-2007 17:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Mijn monitor geeft van het een op het andere moment allemaal strepen en dergelijke.. Ik heb geen andere pc waar ik de monitor even aan kan gooien en geen andere monitor om aan de pc te hangen. Is er een manier om toch snel te kunnen achterhalen of de monitor of de videokaart kaduk is?


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 26-12-2007 23:34 by Lothar Profiel van Lothar

sommige monitoren hebben zelftests.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-12-2007 13:03 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

En haal anders die grote magneet naast de monitor weg


Zenial


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2007 22:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 december 2007 13:03 schreef Zenial het volgende:
En haal anders die grote magneet naast de monitor weg


Lol.. doet me denken aan ons systeem bij mijn ouders vroeger. Daar stond de pc in de huiskamer tegen de tussenmuur naar de keuken. Exact aan de andere kant van de muur, in de keuken dus, stond de magnetron.. Alle epileptische vrienden van vroeger konden met een druk op de knop worden uitgeschakeld


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2008 22:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen